پرسپولیس| فیلیپه کایسدو| بارسلونا

پرسپولیس بازیکن بارسلونایی خرید! | بمب پرسپولیس ترکید

پس از هفته‌ها تلاش برای توافق با بازیکن خارجی، سرانجام پرسپولیس یک مهاجم خارجی را جذب کرده که تا ساعات آینده خبر انتقال او به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

پرسپولیس بازیکن بارسلونایی خرید! | بمب پرسپولیس ترکید

خبرملت: تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شده است. پرسپولیس بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی، یاسین سلمانی و کنعانی زادگان را خریده است. پرسپولیس هفته اول و دوم را با برد شروع کرد و هفته سوم تن به تساوی برابر ذوب آهن داد و در هفته چهارم نیز رقیب اهوازی‌اش را شکست داد. پرسپولیس به دنبال بستن تیمی خوب در لیگ قهرمانان آسیا است. پرسپولیس برای رقابت با النصر و الدوحیل قصد دارد یک مهاجم خارجی ارزشمند را جذب کند.

به احتمال زیاد امشب فلیپه کایسدو پرسپولیسی خواهد شد توافق ها برای پیوستن فلیپه کایسدو به پرسپولیس نهایی شده است.

به گزارش طرفداری، فلیپه کایسدو مهاجم کارنامه دار اکوادوری که طی سال های اخیر در لیگ های مطرح و باشگاه های بزرگ اروپایی بازی کرده تنها یک امضا تا پیوستن به پرسپولیس فاصله دارد.

او ابتدا رقم بالایی را مطرح کرد و اصرار داشت قرارداد او باید دو ساله باشد. رقمی که به هیچ وجه با سقف بودجه باقی مانده باشگاه پرسپولیس همخوانی نداشت. همین موضوع باعث شد تا در همان گام نخست همه چیز کنسل شود اما باشگاه پرسپولیس باز هم پس از چند روز پیگیری های خود را ادامه داد تا درنهایت این بازیکن را راضی به امضای قرارداد کرد.

خبرهای دریافتی طرفداری حکایت از آن دارد که تمام توفق ها انجام شده و تنها یک امضا تا رسمی شدن قرارداد فلیپه کایسدو با پرسپولیس باقی مانده و به احتمال زیاد امشب این قرارداد این بازیکن گلزن با پرسپولیس رسمی خواهد شد.

پرسپولیس با جذب اسطوره اینتر، النصر را غافلگیر کرد | ورزش سه

تیم های سابق خرید جدید پرسپولیس 

نکته جالب در مورد فیلیپه کایسدو این است که او فوتبالش را در بارسلونا آغاز کرده است! البته نه بارسلونای اسپانیا! بلکه فیلیپه کایسدو در سال 2004 بازیکن بارسلونا اکوادور بوده است.

اما این بازیکن در تیم‌های مختلف و معتبری مثل منچسترسیتی، اینتر، لاتزیو و اسپانیول بازی کرده است که نشان می‌دهد خرید جدید پرسپولیسی‌ها بازیکن بزرگی است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار