استقلال| استقلال پرسپولیس| استقلال و پرسپولیس

استقلال با دو سورپرایز به دنبال آتش بازی مقابل پرسپولیس | خبر تلخی که تن هواداران پرسپولیس را لرزاند

استقلال با دو ستاره به دربی 102 و رقابت با رقیب سنتی خود پرسپولیس می‌رسد.

استقلال با دو سورپرایز به دنبال آتش بازی مقابل پرسپولیس | خبر تلخی که تن هواداران پرسپولیس را لرزاند

خبرملت: رقابت‌های لیگ برتر آغاز شده و استقلال فصل را با دو برد شروع کرد. استقلال در حالی نفت آبادان و ملوان را شکست داد که هنوز گزینه‌های مد نظرش را در فصل نقل و انتقالات نخریده است. مهرداد محمدی و بلانکو مهمترین خرید استقلال در این فصل نقل و انتقالات بوده است. استقلال منتظر محمد را هم خرید اما او را به عنوان بازیکن قرضی به تیم مس رفسنجان فرستاد. نقل و انتقالات به پایان رسیده است اما استقلال احتمالا یک ستاره جذب خواهد کرد.

استقلال با دو ستاره به دربی 102 می‌رسد؛ گوستاوو بلانکو مهاجم آرژانتنی که به تازگی به استقلال پیوسته است و آرمین سهرابیان که به تمرینات استقلال برگشته است.

با آغاز دوباره رقابت‌های لیگ برتر و پیگیری مسابقات از هفته پنجم استقلال صاحب چند بازیکن جدید خواهد شد.

طی ۱۰ روز گذشته استقلال با یک مهاجم آرژانتینی به نام گوستاوو بلانکو به توافق رسید تا به تهران آمده و با این باشگاه قرارداد ببندد. در همین رابطه مدیران باشگاه مدعی‌اند همه کارها جهت حضور بلانکو در تهران فراهم شده و بعید به نظر می‌رسد این مهاجم آرژانتینی مشکلی برای پوشیدن پیراهن آبی داشته باشد. حتی احتمال دارد بلانکو در هفته پنجم مقابل پرسپولیس به میدان برود.

بحث مهم اینجاست که با توجه به تعطیلی تمرینات استقلال و عدم حضور فوروارد آرژانتینی در تهران شکل آماده سازی او در روزهای گذشته به چه شکل بوده است؟ از قرار معلوم بلانکو پس از قطعی شدن حضورش در استقلال یک برنامه تمرینات انفرادی از یوسو سسما دستیار اسپانیایی جواد نکونام گرفت تا بر اساس آن از نظر آمادگی جسمانی در فرم مطلوب قرار بگیرد و پس از آغاز تمرینات گروهی استقلال جواد نکونام فقط دغدغه هماهنگ کردن او با نفرات دیگر را داشته باشد.

طلسم نخریدن‌های استقلال شکسته شد؛ بلانکو، مهاجمی از لالیگا در جمع آبی‌پوشان | فوتبال ۳۶۰

حتی این شایعه را هم شنیدیم که بازیکن جدید استقلال طی روزهای حضور در استانبول به باشگاه بشیکتاش هم رفت و چند جلسه در این باشگاه مشغول به تمرین شد تا بتواند از امکانات آنجا استفاده کند.

بازگشت آرمین سهرابیان به ترکیب استقلال

آرمین سهرابیان به طور حتم در بازی بعدی استقلال که دربی خواهد بود به ترکیب تیم اضافه خواهد شد.

به گزارش خبر ورزشی، آرمین سهرابیان در ریکاوری بعد از بازی با صنعت نفت متوجه مصدومیت خود شد و به توصیه پزشکان باید ۴ هفته استراحت می‌کرد که این زمان به پایان رسیده و از روز چهارشنبه در کنار تیم تمرینات خود را آغاز می‌کند. او در این فاصله تلاش کرد، با فیزیوتراپی زودتر به شرایط ایده‌آل نزدیک شود و برای مراقبت احتمالا در روزهای ابتدایی سبک و به صورت انفرادی تمرین خواهد کرد اما به طور حتم به دربی می‌رسد و استقلال و کادرفنی نگرانی از بابت حضور این بازیکن در دربی ندارند.

جواد نکونام در هفته های اخیر به جای آرمین از روزبه چشمی و ایمان سیلمی استفاده کرد که با بازگشت آرمین سهرابیان این بازیکن در کنار محمدحسین مرادمند زوج خط دفاعی استقلال را تشکیل می‌دهد و روزبه چشمی هم به پست اصلی اش یعنی هافبک دفاعی منتقل می‌شود.

آرمین سهرابیان در تیررس باشگاه تراکتور - حیات

وقفه لیگ بیشتر به ضرر استقلال است یا پرسپولیس؟

پرسپولیس و استقلال، ترکیب‌شان در لیگ بیست و سوم را پیدا کرده‌اند. این موضوع در مورد پرسپولیس، بیشتر هم صدق می‌کند و یحیی گل‌محمدی، هر بازی با حداقل تغییرات وارد زمین می‌شود.

پیش از دربی رفت اما، شاید آن‌ها مجبور به تغییرات پرتعدادی شوند. پرسپولیس ۵ بازیکن در تیم ملی دارد و مصدومیت هر کدام از آن‌ها، کاملا برنامه‌های گل‌محمدی را به هم می‌زند. استقلال، ملی‌پوشان کمتری دارد اما خطر بزرگ برای آن‌ها بازی‌های آسیایی و تیم امید است.

در صورت رفتن حسین حسینی و ارسلان مطهری با تیم امید، آن‌ها خیلی دیر و با خستگی زیاد، به تیم‌شان برمی‌گردند. دو بازیکن مهم نکونام، که آمادگی‌شان نقش مهمی در نتایج این تیم دارد.

پرسپولیس در تیم ملی، صاحب بیشترین مهره است. علیرضا بیرانوند، میلاد سرلک، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی و وحید امیری ۵ بازیکن پرسپولیس هستند که به تیم ملی دعوت شده‌اند. محمدمهدی احمدی و یاسین سلمانی هم نماینده‌های پرسپولیس در تیم امید هستند. ۷ غایبی که بجز احمدی، همگی جزو بازیکنان اصلی گل‌محمدی به حساب می‌آیند و دوری طولانی مدت آن‌ها می‌تواند پرسپولیس را از فرم خوبش خارج کند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار