پرسپولیس

قاتل سوریه‌ای به پرسپولیس می‌آید؟ | پرسپولیس به دنبال بمب افکن

پرسپولیس همچنان به دنبال مهاجم خارجی گلزن برای خط آتش خود می‌گردد و حالا نام ستاره گلزن سوریه‌ای به عنوان گزینه احتمالی مطرح شده است.

قاتل سوریه‌ای به پرسپولیس می‌آید؟ | پرسپولیس به دنبال بمب افکن

خبرملت: تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شده است. پرسپولیس بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی، یاسین سلمانی و کنعانی زادگان را خریده است. پرسپولیس هفته اول و دوم را با برد شروع کرد و هفته سوم تن به تساوی برابر ذوب آهن داد و در هفته چهارم نیز رقیب اهوازی‌اش را شکست داد. پرسپولیس به دنبال بستن تیمی خوب در لیگ قهرمانان آسیا است. پرسپولیس برای رقابت با النصر و الدوحیل قصد دارد یک مهاجم خارجی ارزشمند را جذب کند.

سایت اسپورت امارات مدعی شده قرارداد عمر خربین با باشگاه اماراتی فسخ خواهد شد.

به گزارش طرفداری، عمر خربین ستاره سوریه ای فوتبال آسیا است که فوتبال دوستان ایرانی شناخت خوبی از او دارند. سایت اسپورت امارات در خبری مدعی شده قرارداد عمر خربین با باشگاه الوحده امارات فسخ می شود و این بازیکن راهی تیم دیگری خواهد شد.

اختلافات خربین با باشگاه اماراتی سبب شده او از این تیم کنار گذاشته شود و برخی سایت ها از پرسپولیس به عنوان مقصد احتمالی او یاد کنند. برخی منابع مدعی شدند با توجه به اینکه عمر خربین پس از فسخ قرارداد، بازیکن آزاد محسوب می شود، پیوستن او به پرسپولیس دور از انتظار نیست. خربین طبق قوانین نمی تواند به پرسپولیس بیاید زیرا قرارداد او پس از پایان پنجره نقل و انتقالات فوتبال ایران فسخ خواهد شد و او نمی تواند به ایران بیاید و باید راهی تیم دیگری بشود.

باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی رخ می دهد و خربین راهی کدام تیم خواهد شد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار