پرسپولیس| تیم ملی ایران| سروش رفیعی| کنعانی زادگان

علت تنبیه دو ستاره پرسپولیس فاش شد | سروش و کنعانی زادگان مغضوب مربی استقلالی!

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم ملی کشورمان که اسطوره باشگاه استقلال است، دو بازیکن پرسپولیسی را از لیست تیم ملی خط زد. البته مطمئناً امیر قلعه نویی هرگز تیم ملی را فدای کوری‌های باشگاهی نمی‌کند و برای تصمیم خود دلایل دیگری دارد. اما این دلایل چیست؟

علت تنبیه دو ستاره پرسپولیس فاش شد | سروش و کنعانی زادگان مغضوب مربی استقلالی!

خبرملت: تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات فعال ظاهر شده است. پرسپولیس بازیکنانی نظیر شهاب زاهدی، یاسین سلمانی و کنعانی زادگان را خریده است. پرسپولیس هفته اول و دوم را با برد شروع کرد و هفته سوم تن به تساوی برابر ذوب آهن داد و در هفته چهارم نیز رقیب اهوازی‌اش را شکست داد. پرسپولیس به دنبال بستن تیمی خوب در لیگ قهرمانان آسیا است. پرسپولیس برای رقابت با النصر و الدوحیل قصد دارد یک مهاجم خارجی ارزشمند را جذب کند.

نام سروش رفیعی در جمع نفرات دعوت شده به تیم ملی وجود نداشت.

سروش رفیعی پس از اینکه دوباره روی دور درخشش افتاد، به عنوان یک هافبک خلاق، حسابی برای تیمش در فصل پیش موثر ظاهر شد و در دبل قهرمانی قرمزها در لیگ و حذفی نقش پررنگی داشت.

رفیعی در ابتدای این فصل هم فیکس بود و در دو بازی اول جهان طبق خواست او پیش می‌رفت و حتی یک پاس گل سه امتیازی هم داده بود. در این شرایط خبر می‌رسید که سروش مورد توجه امیر قلعه‌نویی هم قرار دارد و احتمالا در لیست تیم ملی خواهد بود.

با این حال یک پاس رو به عقب درون چارچوب که به گل به خودی منجر شد در هفته سوم بلافاصله او را نیمکت‌نشین کرد و در هفته چهارم هم حتی یک دقیقه فرصت بازی مقابل تیم اسبقش، فولاد، به دست نیاورد.

1918974

رفیعی حالا بار دیگر دچار یک چالش سخت شده و از جمع پرسپولیسی‌های تیم ملی جا مانده است‌. باید دید سروش می‌تواند بار دیگر در لیگ خود را ثابت کند و علاوه بر آن در اردوی بعدی تیم ملی حاضر شود یا خیر.

در جمع پرسپولیسی‌ها حسین کنعانی‌زادگان هم جای خالی‌اش در لیست تیم ملی حس می‌شود‌. او که به گفته سایت فدراسیون به خاطر اشتباه غیرفنی مقابل ازبکستان این اردو را از دست داده باید از دوشنبه تمریناتش را در اردوگاه پرسپولیس از سر بگیرد. حال سروش رفیعی هم با یک اشتباه عجیب و البته فنی همانند کنعانی تنبیه شده است.

امیر قلعه‌نویی با این سخت‌گیری‌ها این هشدار را در مورد اشتباهات به شاگردانش داده و آنها باید با هشیاری بیشتری در بازی‌های ملی و باشگاهی حاضر شوند. شاید سروش و کنعانی استحقاق فنی حضور در اردوی شهریور را داشتند اما حالا شاید تبدیل به درس عبرتی برای دیگران شده باشند!

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار