باشگاه استقلال

مشکل جدید استقلال؛ قرارداد بازیکن جدید به مشکل خورد

نقل و انتقالات تابستانی ایران تحت‌تاثیر تغییر قوانین و مقررات جدید سپری می‌شود و هرروز تفاسیر جدیدی از این مقررات افشا می‌شود.

مشکل جدید استقلال؛ قرارداد بازیکن جدید به مشکل خورد

یکی از بندهای مقررات جدید که جنجال‌برانگیز بوده، مسئله ۵+۱ بازیکن خارجی با تبصره شامل شدن بازیکنان لژیونر در این لیست است که توجهات زیادی را به خود جلب کرده.

باشگاه تراکتور یکی از ‌باشگاه‌هایی است که تمام سهمیه خارجی و لژیونر خود را استفاده کرده و حالا به دنبال این است که راهی برای ثبت قرارداد محمد نادری، لژیونر شاغل در آلتای اسپور، پیدا کند.

تراکتور امیدوار بود که بعد از ۸ شهریور و پایان نقل و انتقالات، محمد نادری را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند. حتی این شایعه وجود داشت که تراکتور یکی دیگر از لژیونرهای خود را در سهمیه آزاد قرار دهد تا مهاجم خارجی را به این شکل به خدمت بگیرد.

اما حالا فرشید طاهری در تماس با خبرنگار ما اعلام کرد: بازیکنان لژیونر حتی بعد از پایان نقل و انتقالات هم جزو سهمیه ۵+۱ خواهند بود.

او ادامه داد: بازیکنانی که فصل گذشته در تیم‌های خارجی بوده‌اند به هر شکلی که باشد، تا ‌پایان فصل جزو این سهمیه خواهند بود.

به عبارتی حالا تراکتور برای جذب محمد نادری تنها و تنها باید او را در سهمیه ۵+۱ قرار بدهد.

این در حالی است که باشگاه تراکتور تلاش می‌کند با اعتراض به فدراسیون فوتبال، بازیکنان لژیونر را از این لیست نفرات خارجی، بیرون بیاورد.

 

منبع: خبرآنلاین
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار