الناز شاکردوست| الناز شاکردوست و همسرش| همسر الناز شاکردوست

ببینید الناز شاکردوست توی چه قصری زندگی می کنه | اولین عکسها از خانه لاکچری الناز شاکردوست

تصاویری از خانه الناز شاکردوست بازیگر ایرانی در فضای مجازی مورد توجه طرفدارانش قرار گرفته است.

ببینید الناز شاکردوست توی چه قصری زندگی می کنه | اولین عکسها از خانه لاکچری الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر مشهور سینماست که دهه 80 با چند فیلم سینمایی مانند گل یخ و عروس فراری به شهرت رسید. گرچه الناز شاکردوست در دهه 80 معروف شد اما همواره به فیلم هایی که او بازی می کرد انتقاد می شد و این بازیگر بیشتر در سینمای بدنه فعالیت می کرد اما در سالهای اخیر در فیلم های جدی تر ایفای نقش کرده است. الناز شاکردوست چند سال قبل موفق به کسب سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شده است.

الناز شاکردوست از بازیگران محبوب است که تصاویرش در فضای مجازی مورد توجه طرفدارانش قرار می‌گیرد. تصاویری از خانه الناز شاکردوست بازیگر ایرانی را در ادامه خواهید دید. 


 

در یکی از عکس‌های الناز شاکردوست که به تازگی منتشر شده، نمایی دیدنی از بالکن خانه‌اش را می‌بینید. به گزارش چیدانه، در این تصویر از الناز شاکردوست دکوراسیون شیک، مبلمان مدرن، پرده ساده حریر سفید و ویوی بی‌انتهای شهر خودنمایی می‌کند. قبل‌تر هم تصاویری از دکوراسیون دلنشین، گرم، صمیمی و کلاسیک خانه خانم بازیگر منتشر شده بود که در ادامه تصاویرش را خواهیم دید.

به گزارش چیدانه، در یکی از تصاویر که به نظر می‌رسد فضا حالتی گلخانه مانند داشته باشد با گیاهان آپارتمانی و مبلمان زرشکی چیدمان شده بود و فضایی گرم ایجاد شده بود. در یکی دیگر از تصاویر چیدمان خانه‌ای دوبلکس با مبلمان کلاسیک، فرش ایرانی، لوستر کریستالی، میز و کنسول چوبی کلاسیک خودنمایی می‌کند.


 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار