الناز شاکردوست| عکس الناز شاکردوست| الناز شاکردوست و همسرش

الناز شاکردوست عاشق شد | ویدئوی دلبری کردن الناز شاکردوست با چشمانش

سکانسی عاشقانه از رویارویی الناز شاکردوست و هوتن شکیبا ببینید.

الناز شاکردوست عاشق شد | ویدئوی دلبری کردن الناز شاکردوست با چشمانش

الناز شاکردوست از چهره های مشهور سینمای ایران است که طرفداران زیادی در هر نقطه از ایران دارد. الناز شاکردوست سینما را در ابتدای دهه هشتاد آغاز کرد و در سالهای دهه هشتاد معمولا نقش دختری زیبا را بازی می‌کرد که مردان قصه عاشق او می‌شدند. الناز شاکردوست به مرور نقش های جدی تری در سینما بازی کرد تا اینکه با بازی در فیلم «شبی که ماه کامل» شد توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اصلی زن را دریافت کند. الناز شاکردوست مجرد است و هر گونه شایعه درباره ازدواج او صحت ندارد. الناز شاکردوست هم اکنون ۳۹ سال دارد.

فیلم شبی که ماه کامل شد به عنوان نقطه پرتاب پرونده کاری الناز شاکردوست محسوب می شود. او با بازی در این سریال موفق به کسب جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اصلی زن جشنواره فیلم فجر شد.

«شبی که ماه کامل شد» روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالی است که پس از ازدواج بنا به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد. این فیلم براساس داستان واقعی عبدالحمید ریگی و همسرش فائزه منصوری است.

سکانسی عاشقانه از این فیلم را ببینید.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار