بهنوش طباطبایی| بهنوش طباطبایی عکس| بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی با این عمل باخت داد؟ | تغییر چهره دردسرساز برای بهنوش طباطبایی +عکس

برخی از کاربران نوشته اند که بهنوش طباطبایی با این عمل ها زیباتر شده است و برخی نوشته اند اتفاقا چهره قبلی او بهتر بود و خودش هم پشیمان خواهد شد.

بهنوش طباطبایی با این عمل باخت داد؟ | تغییر چهره دردسرساز برای بهنوش طباطبایی +عکس

بهنوش طباطبایی در ابتدای دهه هشتاد با سریال مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری با ایفای نقش کتی به عنوان چهره‌ای جدید به عرصه بازیگری معرفی شد. بهنوش طباطبایی پس از آن در فیلمها و سریال های مختلفی ایفای نقش کرد که فیلم تختی یا سریال در کنار زاینده رود از جمله معروف ترین آنهاست. ازدواج بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل از جمله اتفاقات مهم زندگی این بازیگر بود که پس از چند سال به جدایی انجامید. بهنوش طباطبایی مدعی است اولین بازیگر زن ایرانی است که فعالیت مدلینگ را به صورت قانونی انجام داده است. بهنوش طباطبایی اکنون ۴۲ سال دارد و مجرد است.

بهنوش طباطبایی که اخیرا تغییر چهره و عمل‌های زیبایی جدید او مورد توجه رسانه‌ها و طرفدارانش قرار گرفته‌ است، تصویر جدیدی در پست آخر اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و نوشت :«در هجمه بی رحم سایه‌ها امیدوار به چکه‌ای نور».

او در این تصویر هودی سفید رنگی به تن دارد که کلاه آن را به سر کشیده و کتی چهارخانه را روی آن پوشیده‌است. سایت چی بپوشم نوشته که چهره جدید او که در این تصویر هم کاملا مشهود است، دستخوش تغییرات متعددی شده که به‌واسطه عمل‌های زیبایی همچون لیفت شقیقه، سانترال لب و تزریق فیلر زیر چشم به وجود آمده‌اند.

برخی از کاربران نوشته اند که خانم طباطبایی با این عمل ها زیباتر شده است و برخی نوشته اند اتفاقا چهره قبلی او بهتر بود و خودش هم پشیمان خواهد شد.

چهره جدید بهنوش طباطبایی

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار