الهام حمیدی| الهام حمیدی و همسرش| عکس الهام حمیدی

باورتان می شود الهام حمیدی ۴۵ ساله باشد؟! | عکسهای دیدنی الهام حمیدی با کت و شلوار زنانه

الهام حمیدی ۴۵ ساله است اما عکس‌هایی که او اخیرا منتشر کرده این را نشان نمی‌دهد.

باورتان می شود الهام حمیدی ۴۵ ساله باشد؟! | عکسهای دیدنی الهام حمیدی با کت و شلوار زنانه

الهام حمیدی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون است که به خصوص در دهه 80 در آثار سینمایی و تلویزیونی معروفی ایفای نقش کرد. الهام حمیدی در سال ۱۳۹۱ موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم گهواره ای برای مادر شد. شوق پرواز، مسافری از هند، یوسف پیامبر و زیر تیغ از معروف ترین سریال های الهام حمیدی هستند. الهام حمیدی در سال های اخیر از بازیگری فاصله گرفته و بیشتر با همسرش علیرضا صادقی و فرزندانش وقت می‌گذراند. الهام حمیدی در کنار بازیگری در زمینه مدلینگ هم فعالیت دارد.

الهام حمیدی ۴۵ ساله است اما عکسهایی که او اخیرا منتشر می کند این را نشان نمی دهد. الهام حمیدی سعی می کند با استایل های مختلف دخترانه، خود را جوان نگه دارد و البته به لحاظ ظاهری نیز جوانی همچنان در او موج می زند.

الهام حمیدی را با استایل‌هایی پر از رنگ و طرح می‌شناسیم و می‌دانیم که بیشتر اوت‌فیت‌هایش به سبک ماکسیمال است اما در تصاویر جدیدی که از او منتشر شده‌است، استایلی ساده و متفاوت دارد. سایت چی بپوشم در مورد استایل او نوشته: الهام برای تدارک این استایلش کت و شلواری خوش‌رنگ و ملیح به تن کرده که در قسمت لبه‌ها و حلقه آستین کت و کمر شلوارش سنگدوزی‌های زیبایی به چشم می‌خورد.

او برای تکمیل ظاهر خود از بلوز و کفشی رزگلد و شالی کرمی‌رنگ کمک گرفته‌است. آرایش او هم مانند همیشه گرم و غلیظ می‌باشد و برای آراستن موهایش از زیر روسری، به سراغ بافت خورشیدی رفته‌است.

از دیگر جزئیات این استایل الهام حمیدی، می‌توان به لاک نقره‌ای‌رنگ او اشاره کرد.

عکسهایی که این بازیگر منتشر کرده است را ببینید.

میکاپ غلیظ الهام حمیدی

میکاپ غلیظ الهام حمیدی

میکاپ غلیظ الهام حمیدی

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار