الهام حمیدی| عکس الهام حمیدی| ازدواج الهام حمیدی

الهام حمیدی مولتی میلیاردر شد | عکس الهام حمیدی در عمارت چندین میلیاردی‌اش

تصویر الهام حمیدی در عمارت چندین میلیاردی‌اش بازتاب فراوانی در فضای مجازی داشته است.

الهام حمیدی مولتی میلیاردر شد | عکس الهام حمیدی در عمارت چندین میلیاردی‌اش

خبرملت: الهام حمیدی از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون است که به خصوص در دهه 80 در آثار سینمایی و تلویزیونی معروفی ایفای نقش کرد. الهام حمیدی در سال ۱۳۹۱ موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم گهواره ای برای مادر شد. شوق پرواز، مسافری از هند، یوسف پیامبر و زیر تیغ از معروف ترین سریال های الهام حمیدی هستند. الهام حمیدی در سال های اخیر از بازیگری فاصله گرفته و بیشتر با همسرش علیرضا صادقی و فرزندانش وقت می‌گذراند. الهام حمیدی در کنار بازیگری در زمینه مدلینگ هم فعالیت دارد.

الهام حمیدی در اینستاگرام عکسی در عمارت فوق لوکس منتشر کرده است. الهام حمیدی متولد ۸ آذر ۱۳۵۶ است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن می باشد که علاوه بر بازیگری مدتی طراحی لباس می کرد.

تصویر الهام حمیدی در این عمارت چندین میلیاردی بازتاب فراوانی در فضای مجازی داشته است.الهام حمیدی

تغییر چهره الهام حمیدی پس از ازدواج

الهام حمیدی عکس جدیدی از خودش در اینستاگرام پست کرده که او را با ظاهری متفاوت نشان می‌دهد.

او در کپشن این پست نوشت: «انسان‌های خوشبخت و شادمان، کسانی هستند که این شایستگی و توانایی را دارند که از تماشای یک لبخند زیبا، شاد شوند و احساس خوشبختی کنند.»

بسیاری از کاربران در فضای مجازی زیر پست خانم حمیدی به تمجید از او پرداخته‌اند و نوشته اند او انگار به دوران جوانی اش بازگشته و گویی 20 سال دارد! برخی دیگر نظر خودشان را راجع به جمله‌ای که او کپشن کرده نوشته‌اند.  

photo_2023-06-18_11-20-46

پز دادن الهام حمیدی با جواهرات گران قیمتش

الهام حمیدی که در این سالها از بازیگری فاصله گرفته و بیشتر توجهش به زندگی شخصی خود در کنار همسرش است گاهشی با انتشار تصاویری خبرساز می شود.

او پیشتر عکسی از خودش در فضای مجازی منتشر کرد که جواهرات گرانقیمتش در این عکس مشخص بود.

الهام حمیدی

الهام حمیدی بعد از ازدواج زیر و رو شد

برنامه "دورهمی" با اجرای مهران مدیری، دیشب (پنجشنبه ۱۱دی)، میزبان الهام حمیدی، بازیگر تلویزیون و سینما بود.

این بازیگر که برای بار دوم، مهمان این برنامه شده بود، این‌بار درباره زندگی شخصی و ماجرای تغییر خلق و خویش بعد از ازدواج گفت: "شرایط بامزه‌ای شده بود که دیگر من از فکر ازدواج بیرون آمده بودم، نه به این معنا که نا امید شده باشم اما دیگر به آن فکر نمی‌کردم که ناگهان با همسرم آشنا شدم و همه برنامه‌ها و افکارم تغییر پیدا کرد."

او درباره نحوه آشنایی و ازدواج با همسرش گفت: "ایشان وقتی مسئله ازدواج را با من مطرح کرد، از او وقت خواستم و چند ماهی باهم رفت و آمد کردیم. خانواده‌ها با هم آشنا شدند تا در نهایت در سال ۹۷ این اتفاق رخ داد و باعث شد تمام اخلاقیات من تغییر کند و دیگر مانند گذشته نباشم."

این بازیگر درباره علاقه‌اش برای همبازی شدن با فاطمه معتمدآریا و پرویز پرستویی گفت: "یکی از بزرگ‌ترین آرزوهای من، همبازی شدن با آقای پرویز پرستویی و خانم فاطمه معتمد آریا بود، حتی قبل از این‌که خیلی شناخته شوم هم بارها در مصاحبه‌هایم این موضوع را مطرح کرده بودم تا این‌که بازی در سریال "زیر تیغ" به من پیشنهاد شد که فرزند این دو نفر بودم و بسیار هیجان زده شدم. واقعیت ماجرا این است که ذهن ما بسیار هوشمند است و وقتی یک چیز را بخواهی و برای آن تلاش کنی، حتما به آن خواهی رسید."

الهام حمیدی

لباس عروس متفاوت الهام حمیدی

الهام حمیدی، بازیگر سینما و تلویزیون بهمن 1397 در سن 41 سالگی ازدواج کرد.

این بازیگر عکسی از دستان خود و همسرش را منتشر کرد و با نوشتن شعری از مولانا، اعلام کرد که روز گذشته 13 بهمن‌ماه ازدواج کرده است.

تعدادی از هنرمندان و چهره‌های مشهور ازدواج الهام حمیدی را به او تبریک گفتند. 

1

2

 

3

 

4

ماجرای جنجالی بادیگاردهای الهام حمیدی

اکران خصوصی فیلم «خاله سوسکه» دوشنبه شب گذشته با حضور بازیگرانی مثل بهاره کیان افشار، الهام حمیدی، لاله صبوری، لیلا بلوکات، شهین تسلیمی و... برگزار شد.

سایت سیمرغ گزارشی تصویری از این مراسم منتشر کرده و تیتر زده: «اکران خاله سوسکه با بهاره کیان افشار، الهام حمیدی و بادیگاردهایش». سیمرغ طی این گزارش تصویری عکسی از الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون هم منتشر کرده که او را با دو تن از نیروهای تشریفات مراسم نشان می دهد و مشخص است که این دو نفر نمی توانند بادیگارهای حمیدی باشند.

 

elham-hamidi

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام تحصیلاتش را در رشتهٔ حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است. وی یک ترم به کلاس‌های بازیگری رفته‌است و همان کلاس‌ها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد.در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانهٔ سینما گردید. او همچنین در سال ۱۳۹۱ موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم گهواره ای برای مادر شده‌است.

از مجموعه‌های تلویزیونی که حمیدی در آنها به ایفای نقش پرداخته‌است؛ می‌توان از «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت»، «شوق پرواز» و «یوسف پیامبر» نام برد. او همچنین بازی در فیلم‌هایی نظیر «بچه‌های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره‌ای برای مادر» را در کارنامه هنری خود دارد. او در سیزدهم بهمن سال ۱۳۹۷، خبر ازدواجش را در اینستاگرام خود اعلام کرد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار