رامبد جوان| رامبد جوان و همسرش| رامبد جوان خندوانه

ماندانا روحی همسر اول رامبد جوان کیست؟ | ماجرای ازدواج و طلاق رامبد جوان و ماندانا روحی

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج کرد.

ماندانا روحی همسر اول رامبد جوان کیست؟ | ماجرای ازدواج و طلاق رامبد جوان و ماندانا روحی

خبرملت: بینندگان تلویزیون رامبد جوان را با خندوانه می‌شناسند. رامبد جوان از جمله بازیگران باسابقه تلویزیون است که کار خود را در دهه ۷۰ آغاز کرد. رامبد جوان تجربیات مختلفی در زمینه کارگردانی هم دارد. رامبد جوان همسر سابق ماندانا روحی و سحر دولتشاهی و همسر فعلی نگار جواهریان است. تازه ترین خبر درباره رامبد جوان را در ادامه بخوانید.

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج کرد. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی‌رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان و ماندانا روحی این است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند.

متاهل شدن رامبد جوان با خطبه عقد خاتمی +عکس - مجله اینترنتی دوستان

در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در 36 سالگی دوباره به فکر ازدواج می افتد. اینبار همسر او سحر دولتشاهی است که ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. رامبد جوان چند سال در گروه تئاتر پسیانی کار می کرد و از آنجایی که با پسیانی و خانواده پسیانی دوست بوده است آنجا به واسطه آن ها سحر را دیده است و از او خوشش آمده است.پس از آن رامبد جوان و  سحر دولتشاهی با هم ازدواج می کنند .

در سال 93 زمزمه های جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی در شبکه های اجتماعی و سایت ها به گوش رسید که این خبر پس از مدتی به واقعیت پیوست .

سحر دولتشاهی در مصاحبه ای در سال 94 گفت: سال 93 در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر که در خیلی جهات هم رشد داشتم. یک رهایی جالب وی ادامه می دهد: سال 93 هم شیرینی برایم داشت و هم یک رهایی جالبی برایم بود.امیدوارم مهر بیشتری وجود داشته باشد.سحر دولتشاهی برای سال جدید هم چنین آرزویی دارد: برای سال 94 و همه سالهایی که می آیند هم امیدوارم مهر بیشتری وجود داشته باشد و هم از طرف من نسبت به اطرافیانم و از طرف آنها نسبت به من.

واقعیت فیلم توهین زشت سحر دولتشاهی به رامبد جوان ! / جنجالی ترین طلاق سینمای ایران !

هنوز در شوک خبر جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی بودیم که خبری مبنی بر ازدواج سوم رامبد جوان با بازیگر زن ایرانی نگار جواهریان به گوش رسید .این خبر با دیده شدن رامبد جوان و نگار جواهریان در انظار عموم قوت گرفت تا اینکه در تیرماه 94 این خبر توسط یک سایت سینمایی ایران تایید شد .

رامبد جوان و نگار جواهریان در جریان نمایش دیوار چهارم پرده برداشت که سرانجام موجب ازدواج این دو شد .رامبد جوان در چندین مکان با نگار جواهریان دیده شد و همچنین در برنامه سه ستاره در نوروز 95 از نگار جواهریان به عنوان یکی از اعضای خانواده اش نام برد که ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان را تایید می‌کند.

اولین ویدئوی منتشر شده از فرزند رامبد جوان و نگار جواهریان - روزیاتو

رامبد جوان و همسرش نانوا شدند

پیش از این خبری منتشر شده بود که رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان فعلا قصد بازگشت به عرصه بازیگری و انجام فعالیت‌های هنری ندارند و به همین خاطر یک نانوایی افتتاح کرده و در این شغل مشغول به کار شده‌اند.

البته برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی که نسبت به خانم جوان و جواهریان شناخت دارند و خودشان را از نزدیکان این خانواده معرفی کرده‌اند می‌گویند که نانوایی رامبد و نگار از مدتها قبل افتتاح شده و موضوع تازه‌ای نیست.

به هر حال باید منتظر ماند و دید رامبد جوان و همسرش چه زمانی به عرصه بازیگری باز خواهند گشت.

رامبد جوان

رامبد جوان: گرانی‌ها را می‌بینم

رامبد جوان، کارگردان و مجری «خندوانه»، به مناسبت هشت سالگی این برنامه، ویدیویی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

او در بخشی از این ویدیو، با اشاره به منتقدان «خندوانه» گفت: «طبیعی است هر حرکت و عملکردی مخالف و منتقد دارد. خیلی هم خوب است. منتقدها کمک می‌کنند آدم بتواند مسیرش و جلوترش را بهتر ببیند و به خاطر این‌که آن‌ها به عملکرد تو انتقاد می‌کنند و وقتی تو به پشت سرت نگاه می‌کنی، فرصت پیدا می‌کنی که قدم‌های بعدی‌ات را یا دقیق‌تر یا به همان شکل برداری و یا تغییراتی بدهی و به جلو بروی.»

به گزارش خبرآنلاین، جوان، با یادآوری انتقادی همیشگی که متوجه «خندوانه» است، تاکید کرد: «وظیفه ما در این برنامه، ایجاد انرژی و حال خوب است. ما هیچ‌وقت نگفتیم چقدر همه چیز عالی است. مگر دیوانه‌ایم؟ خودمان هم داریم در این کشور زندگی می‌کنیم و گرانی و گرفتاری را می‌بینیم. کارکرد «خندوانه»، انتشار حال خوب و انرژی مثبت است، چیزی که این روزها خیلی کم است. به نظرم خیلی از کسانی که این نقد را به «خندوانه» دارند، درگیر مونتاژهایی هستند که منتقدان ما می‌سازند که ما همش می‌گوییم عالی عالی! این‌ها واقعی نیست، این‌ها ذات خود برنامه نیست.»

رامبد جوان

قول عاشقانه رامبد جوان به نگار جواهریان

فرهاد آئیش و همسرش مائده طهماسبی، بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون، شامگاه گذشته، دوشنبه ۱۲ اردیبهشت مهمان برنامه «خندوانه» رامبد جوان شدند.

رامبد جوان در بخشی از این برنامه گفت: «من واقعا به مسئله خانواده تشکیل دادن، خانواده داشتن، چیزی که الان در موردش حرف می‌زنیم و تبدیل به الویت و همه زندگی‌مان می‌شود معتقدم. خدا را شکر و خیلی خوشحالم و از همین‌جا به همسر عزیزم و فرزند عزیزم می‌گویم از داشتن شما خیلی خوشحالم و تا جایی که زورم برسد، بلد باشم، شعورم برسد و جانم برسد در کنارتان هستم و حفظ‌تان می‌کنم.»

برنامه «خندوانه» از یک‌شنبه تا پنجشنبه هر هفته ساعت ٢٣ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و تکرار آن روز بعد در ساعات ۴ ، ۱۱ و ۱۷ از این شبکه پخش می‌شود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار