رامبد جوان| رامبد جوان و همسرش| رامبد جوان خندوانه

رامبد جوان رگ غیرتش باد کرد | خشم رامبد جواد از شوخی بد با همسرش +ویدئو

رامبد جوان بازیگر، مجری و کارگردان نشان داد که روی همسر بازیگرش، نگار جواهریان، غیرت خاصی دارد.

رامبد جوان رگ غیرتش باد کرد | خشم رامبد جواد از شوخی بد با همسرش +ویدئو

بینندگان تلویزیون رامبد جوان را با خندوانه می‌شناسند. رامبد جوان از جمله بازیگران باسابقه تلویزیون است که کار خود را در دهه ۷۰ آغاز کرد. رامبد جوان تجربیات مختلفی در زمینه کارگردانی هم دارد. رامبد جوان همسر سابق سحر دولتشاهی و همسر فعلی نگار جواهریان است. تازه ترین خبر درباره رامبد جوان را در ادامه بخوانید.

در برنامه دورهمی ایرج طهماسب و عروسک‌هایش، مهمان رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان بودند.

در بخشی از برنامه پشه قصد نیش زدن نگار جواهریان را داشت که با واکنش رامبد مواجه شد. 

رامبد جوان و همسرش نانوا شدند

پیش از این خبری منتشر شده بود که رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان فعلا قصد بازگشت به عرصه بازیگری و انجام فعالیت‌های هنری ندارند و به همین خاطر یک نانوایی افتتاح کرده و در این شغل مشغول به کار شده‌اند.

البته برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی که نسبت به خانم جوان و جواهریان شناخت دارند و خودشان را از نزدیکان این خانواده معرفی کرده‌اند می‌گویند که نانوایی رامبد و نگار از مدتها قبل افتتاح شده و موضوع تازه‌ای نیست.

به هر حال باید منتظر ماند و دید رامبد جوان و همسرش چه زمانی به عرصه بازیگری باز خواهند گشت.

رامبد جوان

رامبد جوان: گرانی‌ها را می‌بینم

رامبد جوان، کارگردان و مجری «خندوانه»، به مناسبت هشت سالگی این برنامه، ویدیویی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

او در بخشی از این ویدیو، با اشاره به منتقدان «خندوانه» گفت: «طبیعی است هر حرکت و عملکردی مخالف و منتقد دارد. خیلی هم خوب است. منتقدها کمک می‌کنند آدم بتواند مسیرش و جلوترش را بهتر ببیند و به خاطر این‌که آن‌ها به عملکرد تو انتقاد می‌کنند و وقتی تو به پشت سرت نگاه می‌کنی، فرصت پیدا می‌کنی که قدم‌های بعدی‌ات را یا دقیق‌تر یا به همان شکل برداری و یا تغییراتی بدهی و به جلو بروی.»

به گزارش خبرآنلاین، جوان، با یادآوری انتقادی همیشگی که متوجه «خندوانه» است، تاکید کرد: «وظیفه ما در این برنامه، ایجاد انرژی و حال خوب است. ما هیچ‌وقت نگفتیم چقدر همه چیز عالی است. مگر دیوانه‌ایم؟ خودمان هم داریم در این کشور زندگی می‌کنیم و گرانی و گرفتاری را می‌بینیم. کارکرد «خندوانه»، انتشار حال خوب و انرژی مثبت است، چیزی که این روزها خیلی کم است. به نظرم خیلی از کسانی که این نقد را به «خندوانه» دارند، درگیر مونتاژهایی هستند که منتقدان ما می‌سازند که ما همش می‌گوییم عالی عالی! این‌ها واقعی نیست، این‌ها ذات خود برنامه نیست.»

رامبد جوان رگ غیرتش باد کرد | خشم رامبد جواد از شوخی بد با همسرش +ویدئو

 

قول عاشقانه رامبد جوان به نگار جواهریان

فرهاد آئیش و همسرش مائده طهماسبی، بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون، شامگاه گذشته، دوشنبه ۱۲ اردیبهشت مهمان برنامه «خندوانه» رامبد جوان شدند.

رامبد جوان در بخشی از این برنامه گفت: «من واقعا به مسئله خانواده تشکیل دادن، خانواده داشتن، چیزی که الان در موردش حرف می‌زنیم و تبدیل به الویت و همه زندگی‌مان می‌شود معتقدم. خدا را شکر و خیلی خوشحالم و از همین‌جا به همسر عزیزم و فرزند عزیزم می‌گویم از داشتن شما خیلی خوشحالم و تا جایی که زورم برسد، بلد باشم، شعورم برسد و جانم برسد در کنارتان هستم و حفظ‌تان می‌کنم.»

برنامه «خندوانه» از یک‌شنبه تا پنجشنبه هر هفته ساعت ٢٣ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و تکرار آن روز بعد در ساعات ۴ ، ۱۱ و ۱۷ از این شبکه پخش می‌شود.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار