هدیه تهرانی| ازدواج هدیه تهرانی| اینستاگرام هدیه تهرانی

هدیه تهرانی با مردی جوان‌تر از خودش ازدواج کرد | ازدواج جنجالی هدیه تهرانی

هدیه تهرانی بازیگر مشهور سینمای ایران آدم کم حاشیه‌ای است اما حاشیه‌ها هرگز او را رها نکرده‌اند.

هدیه تهرانی با مردی جوان‌تر از خودش ازدواج کرد | ازدواج جنجالی هدیه تهرانی

هدیه تهرانی از ستاره های سینما در دهه های 70 و 80 است که در فیلم های مختلفی نظیر شوکران، قرمز، آبی، دنیا و چهارشنبه سوری درخشید. هدیه تهرانی به واسطه بازیگری حرفه ای، چهره زیبا و همینطور تن صدای خاصش از محبوب ترین بازیگران زن پس از انقلاب به شمار می رود. هدیه تهرانی علاوه بر بازیگری به عکاسی هم علاقه دارد و یک نمایشگاه عکاسی در سال 1388 برگزار کرد که البته جنجالی شد و حاشیه های مختلفی را برای او به وجود آورد. هدیه تهرانی در سال های اخیر بیش از آنکه به بازیگری بپردازد مشغول فعالیت های اجتماعی بوده و یکی از اقدامات او اعتراض به احداث پتروشیمی میانکاله بود که در زمان خودش بسیار خبرساز شد. هدیه تهرانی این روزها بیشتر به عنوان یک فعال محیط زیست و همینطور یک کنشگر اجتماعی فعالیت می کند. 

در اولین روز سال ۱۳۸۶ ازدواج هدیه تهرانی با هومن بهمنش که در آن زمان فرد شناخته شده‌ای نبود و هشت سال از هدیه تهرانی کوچکتر بود، جزو پر سر و صدا ترین خبر رسانه ها شد، اما زندگی این دو نفر دوام نداشت و در همان سال به جدایی و طلاق منجر شد.

خانم تهرانی پس از طلاق از هومن بهمنش، دیگر ازدواج نکرده و همچنان مجرد است.

هومن بهمنش که مدیر فیلمبرداری است به تازگی با دختری به نام کیمیا ازدواج کرده است.

هدیه+تهرانی

هدیه تهرانی این روزها چه می‌کند؟

 هدیه تهرانی که متولد چهارم تیر ۱۳۵۱ است ۲۴ ساله بود که با سلطان وارد سینما شد و پس از دو نیم دهه اکنون در۵۰ سالگی دیگر تنها هدیه تهرانی بازیگر نیست. او نه مانند دیگران سراغ فیلمسازی و کارگردانی رفته و نه تهیه کننده سینما شده، در مقابل او طبیعت را انتخاب کرده است.

ما همه هدیه تهرانی را به عنوان بازیگر فیلم‌های محبوبمان مثل چهارشنبه سوری، خانه‌ای روی آب، قرمز، سلطان و…می‌شناسیم آیا حضور در فعالیت‌های زیست محیطی و یک تصمیم اشتباه نمی‌تواند کل سابقه هنری او را تحت‌الشعاع قرار دهد؟

حمیدرضا میرزاده، روزنامه‌نگار و کارشناس محیط زیست می‌گوید: «او برای ورود به مقوله حیات وحش و موضوعی مانند آزادسازی پارک ملی توران مشاوره‌های خوبی از افراد متخصص گرفت. همین داشتن اطلاعات باعث شد در حفاظت از یوز به دولت و پروژه بین‌المللی حفاظت از یوز آسیایی کمک کند.»

وقتی هدیه تهرانی طبیعت و یوزها را به فیلمسازی ترجیح داد

تولد هدیه تهرانی در دل طبیعت

محمد مهیمنی، عکاس به مناسب تولد ۵۱ سالگی هدیه تهرانی، بازیگر زن مشهور عکسی جالب از جشن ساده او در دل طبیعت منتشر کرد.

هدیه تهرانی در ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران متولد شد. او نخست برای بازی در فیلم روز واقعه انتخاب شد، اما بعدها لادن مستوفی جایش را گرفت. کیانوش عیاری هم او را برای بازی در بودن یا نبودن انتخاب کرد که بعدها عسل بدیعی به جای او برگزیده شد. سرانجام مسعود کیمیایی او را برای فیلم سلطان انتخاب کرد. بازی‌های راحت و روان او در فیلم‌های غریبانه و به خصوص شوکران تحسین منتقدان را برانگیخت. او برای نقش آفرینی در چهارشنبه سوری موفق به دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین جشن خانهٔ سینما شد، مجله همشهری جوان، پس از مهناز افشار او را دومین بازیگر زن پول‌ساز دهه هشتاد خورشیدی نامید.

این بازیگر حالا در 51 سالگی اهداف متفاوت‌تری نسبت به دوران اوج خودش در سینما دارد و به دنبال مسائل اجتماعی و محیط زیستی است.

او تولدش را نیز در دل طبیعت جشن گرفته است.

عکس | ژست جالب هدیه تهرانی؛ یک تولد ساده در دل طبیعت

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار