هدیه تهرانی| عکس هدیه تهرانی| هدیه تهرانی و همسرش

جشن تولد هدیه تهرانی در دل طبیعت | هدیه تهرانی با چهره نچرال و بدون آرایش در جشن تولدش

هدیه تهرانی با ایفای نقش در آثار مختلفی مانند چهارشنبه سوری، خانه‌ای روی آب، قرمز، سلطان و دنیا خود را به عنوان یکی از بازیگران زن برتر سینمای پس از انقلاب معرفی کرده است.

جشن تولد هدیه تهرانی در دل طبیعت | هدیه تهرانی با چهره نچرال و بدون آرایش در جشن تولدش

خبرملت: هدیه تهرانی بازیگر مشهوری است که به خاطر نقش آفرینی ها، چهره زیبا و تن صدای خاصش به شهرت رسید. هدیه تهرانی در دهه 70 و دهه 80 ستاره اول سینمای ایران بود. هدیه تهرانی علاوه بر بازیگری به عکاسی هم علاقه دارد و یک نمایشگاه عکاسی در سال 1388 برگزار کرد که البته جنجالی شد و حاشیه های مختلفی را برای او به وجود آورد. هدیه تهرانی در سال های اخیر بیش از آنکه به بازیگری بپردازد مشغول فعالیت های اجتماعی بوده و یکی از اقدامات او اعتراض به احداث پتروشیمی میانکاله بود که در زمان خودش بسیار خبرساز شد. در سال های گذشته تصاویری از هدیه تهرانی با چهره تکیده منتشر شد که برخی از رسانه ها نوشتند او بیمار است اما خوشبختانه این بازیگر بیمار نیست و در سلامت کامل به سر می برد. 

هدیه تهرانی هنرپیشه سرشناس سینما امروز یکشنبه ۴ تیرماه تولد ۵۱ سالگی خود را در کنار دوستانش جشن گرفت.

هدیه تهرانی با ایفای نقش در آثار مختلفی مانند چهارشنبه سوری، خانه‌ای روی آب، قرمز، سلطان و دنیا خود را به عنوان یکی از بازیگران زن برتر سینمای پس از انقلاب معرفی کرده است.

این بازیگر در سال‌های اخیر به عنوان فعال محیط زیست و مدافع حقوق حیوانات فعالیت می‌کند. 

تصاویری که محمد مهیمنی از تولد ساده هدیه تهرانی در دل طبعیت منتشر کرده است را در ادامه از خبر ملت می‌بینید.

1

2

دنیای متفاوت هدیه تهرانی با طبیعت و یوزها

 هدیه تهرانی که متولد چهارم تیر ۱۳۵۱ است ۲۴ ساله بود که با سلطان وارد سینما شد و پس از دو نیم دهه اکنون در۵۰ سالگی دیگر تنها هدیه تهرانی بازیگر نیست. او نه مانند دیگران سراغ فیلمسازی و کارگردانی رفته و نه تهیه کننده سینما شده، در مقابل او طبیعت را انتخاب کرده است.

ما همه هدیه تهرانی را به عنوان بازیگر فیلم‌های محبوبمان مثل چهارشنبه سوری، خانه‌ای روی آب، قرمز، سلطان و…می‌شناسیم آیا حضور در فعالیت‌های زیست محیطی و یک تصمیم اشتباه نمی‌تواند کل سابقه هنری او را تحت‌الشعاع قرار دهد؟

حمیدرضا میرزاده، روزنامه‌نگار و کارشناس محیط زیست می‌گوید: «او برای ورود به مقوله حیات وحش و موضوعی مانند آزادسازی پارک ملی توران مشاوره‌های خوبی از افراد متخصص گرفت. همین داشتن اطلاعات باعث شد در حفاظت از یوز به دولت و پروژه بین‌المللی حفاظت از یوز آسیایی کمک کند.»

هدیه تهرانی

 ماجرای طلاق جنجالی هدیه تهرانی

در اولین روز سال ۱۳۸۶ ازدواج هدیه تهرانی با هومن بهمنش که در آن زمان فرد شناخته شده ای نبود جزو پر سر و صدا ترین خبر رسانه ها بود، اما زندگی این دو نفر دوام نداشت و در همان سال به جدایی و طلاق منجر شد.

خانم تهرانی پس از طلاق از هومن بهمنش، دیگر ازدواج نکرده و همچنان مجرد است.

LvUJAto7UEHm

هدیه تهرانی چگونه تیپ می‌زند؟

سایت چی بپوشیم نوشته است می‌توان اینگونه گفت که هدیه تهرانی به استایل مونوکروم علاقه زیادی دارد؛ یعنی استایلی که از یک رنگ یا توناژ‌های مختلف یک رنگ تشکیل شده است. تهرانی بار‌ها و بار‌ها با استایل‌های تک‌رنگ دیده شده است.

3

 

پالت رنگی هدیه تهرانی

به‌نظر می‌رسد که پالت رنگی موردعلاقه هدیه تهرانی از رنگ‌های خنثی تشکیل شده؛ رنگ‌هایی مثل سفید، سیاه، خاکستری، خاکی و…

4

استایل متفاوت با انتخاب شال خاص

هدیه تهرانی گاهی با انتخاب شالی با رنگ کاملا متفاوت با رنگ سایر لباس‌ها به استایل خود، رنگ‌ولعاب می‌دهد؛ مثلا با انتخاب شال قرمز همراه با لباس مشکی یا شال نارنجی با لباسی تیره رنگ.

5

استایل مینیمال

شاید بتوان به برخی از انتخاب لباس‌های هدیه تهرانی، عنوان استایل مینیمال هم داد؛ زیرا او اغلب مانتو‌هایی بدون طرح و ساده، بدون حاشیه‌دوزی و گلدوزی و…، بدون دوخت‌های خاص و نیز با رنگ‌های ساده و اغلب خنثی می‌پوشد و در اغلب مواقع، رنگ مانتو و شلوارش به هم نزدیک یا یکرنگ است.

6

آرایش چهره

یکی از مهمترین ویژگی‌های هدیه تهرانی، نداشتن آرایش زیاد است؛ حتی در بسیاری مواقع، هدیه تهرانی را بدون هیچگونه آرایشی مشاهده کرده‌ایم. تهرانی درصورت آرایش، معمولا از مداد مشکی و رژ کمرنگی با رنگ‌های صورتی رنگ لب یا قرمز یا نود استفاده می‌کند.

7

اکسسوری

مینیمال بودن در اکسسوری‌های تهرانی نیز مشاهده می‌شود؛ او در اکثر مواقع یا بدون اکسسوری دیده می‌شود یا تنها ساعتی شیک و نهایتا یک دستبند بسیار ساده و مینیمال در دست دارد.

8

استایل مینیمال، همانطور که از اسمش پیداست، سادگی مطلق را می‌رساند، اما این به معنی شیک نبودن نیست. استایل مینیمال معمولا بسیار شیک و به‌روز است، اما پالت رنگی آن محدود بوده و معمولا نیز شامل رنگ‌های خنثی است و این امر درمورد اکسسوری‌ها نیز صدق می‌کند.

لباس‌ها، طرح و دوختشان نیز اغلب ساده است و از رنگ‌های جیغ و پترن‌های خاص و عجیب در آن‌ها خبری نیست؛ بنابراین این استایل علاوه بر سادگی، ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر نیز به‌شمار می‌آید. این استایل در سال‌های اخیر بسیار طرفدار پیدا کرده و به‌روز است و معمولا افرادی از طبقات اجتماعی بالاتر یا افرادی که شغل‌های خاص و رسمی دارند و از تجملات به‌دور هستند، از آن استفاده می‌کنند.
9

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار