فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ آنلاین

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین چهارشنبه 24 خرداد 1402

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین چهارشنبه 24 خرداد 1402

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

در این سایت برای مشاهده فال حافظ آنلاین، ابتدا نیت کرده سپس بر روی دکمه‌ی زیر کلیک نمایید.

فال حافظ آنلاین با تفسیر

فـال حـافـظ امروز 24 خرداد متولدین فروردین

غزل شماره 173 دیوان حافظ : در نمازم خم ابروی تو با یاد آمد

تعبیر غزل شماره 173 حافظ در فال شما :

دلی پاک و باطنی روشن دارید، موفقیت هایی که تاکنون به دست آورده اید به خاطر همین خصلت های نیکوی شماست. مدتی است صبوری می کنید و به زودی نتیجه صبر و تیزبینی خود را خواهید دید.

تغییرات مالی و معنوی در راه است و در مسیر کمال روحی قدم خواهید گذاشت. هدف و نیتی در دل دارید که بسیار خوب است و لازم است برای رسیدن به آن آماده شوید.

به خداوند یکتا توکل کنید. نذر خود را ادا کنید و به خانواده به خصوص همسرتان توجه بیشتری داشته باشید.

فـال حـافـظ امروز 24 خرداد متولدین اردیبهشت

غزل شماره 149 دیوان حافظ : دلم جز مهر مه رویان طریقی بر نمی‌گیرد

تعبیر غزل شماره 149 حافظ در فال شما :

دروغ و فریبکاری شما را از مقصود دور کرده و عاقبت خوبی برای شما نخواهد داشت. سعی کنید با صداقت عمل کنید و فردی قابل اعتماد برای اطرافیان باشید. گاهی خودخواهی می کنید و فقط به آنچه خودتان دوست دارید فکر می کنید، به نظر دیگران هم احترام بگذارید تا به مقصود دست پیدا کنید.

برای موفقیت با افراد دانا و دوستان دلسوز مشورت کنید و از رنجاندن دوستان برحذر باشید تا در آینده بتوانید روی کمک آن ها حساب کنید. با توکل بر خدا ، علاقه و پشتکار هر نیت درستی برآورده خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 24 خرداد متولدین خرداد

غزل شماره 476 دیوان حافظ : نسیم صبح سعادت بدان نشان که تو دانی

تعبیر غزل شماره 476 حافظ در فال شما :

همواره امید خود را حفظ کنید که انسان با امید می تواند پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کند. ایمان خود را حفظ کنید و به خداوند توکل داشته باشید تا به ساحل نجات برسید.

کمی سرگردان و آشفته شده اید، این پریشانی به خاطر دوستی با افراد جاهل و نادان است. تیزهوش و زرنگ باشید تا در معامله سودی خوبی به دست آورید.

فـال حـافـظ امروز 24 خرداد متولدین تیر

غزل شماره 298 دیوان حافظ : مقام امن و می بی‌غش و رفیق شفیق

تعبیر غزل شماره 298 حافظ در فال شما :

قدر دوستان صادق و دلسوز را بدانید که دوست خوب به این راحتی ها پیدا نمی شود. مبادا با کبر و غرور باعث رنجش دوستان شده و آن ها را از دست بدهید.

از هدر دادن وقت برحذر باشید که رقیبان به شدت در حال تلاش اند. با تلاش و دقت و توکل موفق شده و به اهداف خود خواهید رسید. مراقب باشید که دوباره فریب کسی را نخورید.

ملاقات مهم و سفر خوبی در پیش دارید.

فـال حـافـظ امروز 24 خرداد متولدین مرداد

غزل شماره 66 دیوان حافظ : بنال بلبل اگر با منت سر یاریست

تعبیر غزل شماره 66 حافظ در فال شما :

مادیات و ثروت این دنیا فانی است، سعی کنید به متعلقات دنیوی وابسته نباشید و دست از طمع و حرص زدن برای مال دنیا بردارید. مدتی است مشغولیت های دنیا باعث شده فکر و ذکرتان پول و اندوختن ثروت باشد، این طرز تفکر باعث می شود از چشم اهل دل بیفتید.

در مسیر هنر و ادب گام بردارید و تلاش کنید تا به مراتب بالا رسیده و نزد مردم محبوب شوید.

از ریا و دورویی برحذر باشید و با ایمان به خدا و راستی به سوی اهداف خود بروید. در حق مردم بی انصافی نکنید و در همه حال جانب حق را بگیرید.

فـال حـافـظ امروز 24 خرداد متولدین شهریور

غزل شماره 37 دیوان حافظ : بیا که قصر امل سخت سست بنیادست

تعبیر غزل شماره 37 حافظ در فال شما :

گذشته را رها کنید و بیش از این در روزهای از دست رفته زندگی نکنید! به آرزوهای دست یافتنی بیشتر فکر کنید و برای آینده و رسیدن به اهداف خود تلاش کنید.

از ریا و دورویی بر حذر باشید. آرزوهای دور و دراز و دست نیافتنی باعث سرگردانی شما می شود. از نعمت های خداوند کمال استفاده را بکنید اما دلبسته دنیای فانی نباشید.

سعی کنید همواره تعادل در زندگی را حفظ کرده و قناعت پیشه کنید تا از زندگی لذت ببرید.

فـال حـافـظ امروز 24 خرداد متولدین مهر

غزل شماره 245 دیوان حافظ : الا ای طوطی گویای اسرار

تعبیر غزل شماره 245 حافظ در فال شما :

چرا فرصت ها را غنیمت نمی شمارید؟ بخت به شما روی آورده از موقعیت استفاده کنید. نیتی در دل دارید که به شدت فکر شما را مشغول کرده، هنوز شرایط آن فراهم نیست و به صبوری نیاز دارد.

با یاد خدا قلب خود را جلا داده و دل و روح خود را با او بسپارید، مطمئن باشید خداوند نیز نعمت های بی دریغ خود را به زندگی شما سرازیر خواهد کرد. زمان خوبی برای مسافرت است. ملاقات مهمی در پیش دارید.

فـال حـافـظ امروز 24 خرداد متولدین آبان

غزل شماره 283 دیوان حافظ : سحر ز هاتف غیبم رسید مژده به گوش

تعبیر غزل شماره 283 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به مراد دل باید شجاعت به خرج دهید و صداقت داشته باشید. ریاکاری عاقبت خوبی نخواهد داشت. به تازگی کاری را شروع کرده اید و باید شک و دودلی را کنار بگذارید.

دست از ناامیدی بردارید زیرا سرانجام مراد دل حاصل خواهد شد. قلبی پاک، خانواده خوب و زندگی مرفهی دارید، سعی کنید زندگی خود را حفظ کرده و به بیراهه کشیده نشوید.

اسرار دل را برای غریبه و نامحرم فاش نکنید.

فـال حـافـظ امروز 24 خرداد متولدین آذر

غزل شماره 1 دیوان حافظ : الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها

تعبیر غزل شماره 1 حافظ در فال شما :

از مشکلات نهراسید و ناامیدی را کنار بگذارید. درست است که زندگی همیشه به کام شما نمی چرخد اما با مشورت با افراد دانا می توانید مشکلات را حل کرده و از سختی ها عبور کنید.

به زودی روزهای سختی و غم می گذرد و به مراد دل خواهید رسید. به خداوند توکل کنید. اسرار خود را برای هرکسی فاش نکنید و از راه راست منحرف نشوید.

فال حافظ امروز 24 خرداد متولدین دی

غزل شماره 80 دیوان حافظ : عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت

تعبیر غزل شماره 80 حافظ در فال شما :

از عیب جویی کردن از دیگران برحذر باشید، همه ما عیوبی داریم و سزاوار نیست بدون توجه به نقص های خود، عیب دیگران را بازگو کنیم.

هر انسانی حق دارد زندگی اش را آنطور که دوست دارد نقاشی کند و اهداف خودش را داشته باشد. شما چه خوب باشید یا بد، اعمال تان پای خودتان نوشته می شود.

به زودی به آنچه می خواهید دست پیدا می کنید، از یاد خداوند غافل نشوید و تقوی پیشه کنید تا از درگاه حضرتش مطرود نشوید.

فـال حـافـظ امروز 24 خرداد متولدین بهمن

غزل شماره 171 دیوان حافظ : دوش از جناب آصف پیک بشارت آمد

تعبیر غزل شماره 171 حافظ در فال شما :

غصه نخورید و بی تابی نکنید، به زودی دوران غم به سر خواهد آمد و اقبال و سعادت به شما روی خوش نشان خواهد داد. انشاالله در امر ازدواج موفق خواهید بود.

ارزش واقعی خود را بدانید و دچار خودکمتربینی نشوید. شما دارای استعدادهای بیشماری هستید و در آینده فردی کاردان خواهید شد. ناامیدی از درگاه خداوند بزرگ ترین گناه است، همواره به یاد او باشید و از خودش یاری بطلبید.

قدر دوستان جانی و دلسوز را بدانید. از لحظات زندگی نهایت لذت را ببرید که روزها به سرعت خواهد گذشت. اگر قصد مسافرت دارید عالی است. نگران مسافر نباشید که حالش خوب و سلامت است.

فـال حـافـظ امروز 24 خرداد متولدین اسفند

غزل شماره 425 دیوان حافظ : دامن کشان همی‌شد در شرب زرکشیده

تعبیر غزل شماره 425 حافظ در فال شما :

ایام خوشی و کامیابی رسیده و بخت و اقبال به شما روی آورده است. فرصت ها را غنیمت شمرده و از آن ها کمال استفاده را بکنید.

از غرور و کبر برحذر باشید که خودپسندی عاقبت خوبی ندارد. در دوران لذت و شادی فقط به فکر خود نباشید، با مردم با مهربانی رفتار کرده و دست ضعیفان را بگیرید.

فال آنلاین حافظ + تفسیر؛ ابتدا نیت کرده و سپس کلیک کنید

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار