فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ آنلاین

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین یک شنبه 21 خرداد 1402

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین یک شنبه 21 خرداد 1402

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

در این سایت برای مشاهده فال حافظ آنلاین، ابتدا نیت کرده سپس بر روی دکمه‌ی زیر کلیک نمایید.

فال حافظ آنلاین با تفسیر

فـال حـافـظ امروز 21 خرداد متولدین فروردین

غزل شماره 388 دیوان حافظ : بهار و گل طرب انگیز گشت و توبه شکن

تعبیر غزل شماره 388 حافظ در فال شما :

اراده قوی و روحیه خود را حفظ کنید و به مسیر خود ادامه دهید. خود را اسیر غم دنیا نکنید، به شادی و سرور بپردازید و از انزوا و گوشه نشینی دوری کنید.

به گونه ای زندگی کنید که دوست دارید. آزاده باشید. بخت و اقبال خوبی دارید و خبرهای خوشی دریافت خواهید کرد که همه غم و غصه را می شوید و با خود می برد.

فـال حـافـظ امروز 21 خرداد متولدین اردیبهشت

غزل شماره 495 دیوان حافظ : می خواه و گل افشان کن از دهر چه می‌جویی

تعبیر غزل شماره 495 حافظ در فال شما :

همای سعادت در آسمان شما به پرواز درآمده و زندگی بر وفق مراد است. گردش روزگار به کام دل شما است و اگر خوب نگاه کنید گلستانی از معرفت را در اطراف خود خواهید دید.

در این دوران که عشق شما خریدار دارد به خود بجنبید که فردا ممکن است دیر شود. اخلاق نیکو و مهربانی باعث شده دیگران به سمت شما جذب شده و طرفداران زیادی دارید.

فـال حـافـظ امروز 21 خرداد متولدین خرداد

غزل شماره 79 دیوان حافظ : کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت

تعبیر غزل شماره 79 حافظ در فال شما :

این روزها همه چیز بر وفق مرادتان است و روزهای خوبی را می گذرانید. دقت کنید با اشتباه و سهل انگاری اوضاع را به هم نریزید که در این صورت هرگز خود را نخواهید بخشید و پشیمانی سودی نخواهد داشت.

از دشمن کمک خواستن به نفع شما نیست زیرا او فقط به دنبال ضربه زدن به شما می باشد.

اگر از آشفتگی اوضاع ناراحت و اندوهگین شده اید، بیش از این دل به غصه نسپارید که به زودی مشکلات حل شده و همه چیز سر جای خود قرار خواهد گرفت.

فـال حـافـظ امروز 21 خرداد متولدین تیر

غزل شماره 303 دیوان حافظ : شَمَمتُ روحَ وِدادٍ و شِمتُ برقَ وصال

تعبیر غزل شماره 303 حافظ در فال شما :

در گذشته حوادثی رخ داده که باعث پشیمانی شده، بدانید که افسوس و حسرت گذشته خوردن دردی را درمان نخواهد کرد. از اشتباهات درس عبرت بگیرید تا بتوانید نقائص خود را رفع کرده و به کمال برسید.

دوستان خوبی دارید، با آن ها یکرنگ و صادق باشید. به زودی فراق و هجران پایان یافته و به مراد دل خواهید رسید. گناه حسودان را بخشیده و عذر آن ها را قبول کنید.

فـال حـافـظ امروز 21 خرداد متولدین مرداد

غزل شماره 246 دیوان حافظ : عید است و آخر گل و یاران در انتظار

تعبیر غزل شماره 246 حافظ در فال شما :

به اطرافیان امیدی ندارید و مایوس و اندوهگین هستید. به نظر می رسد اراده و همت عالی که داشتید اثر نکرده است. افراد بدخواه و رقیبان حسود گره در کار شما انداخته اند و همین زندگی را برای شما تیره و تار کرده است.

نگران نباشید و غم و غصه به دل راه ندهید، خداوند جواب بددلی های حسودان را خواهد داد، گناهان شما را خواهد بخشید و شما را به مراد دل می رساند. به خداوند توکل داشته باشید و همه چیز را به او بسپرید.

فـال حـافـظ امروز 21 خرداد متولدین شهریور

غزل شماره 313 دیوان حافظ : بازآی ساقیا که هواخواه خدمتم

تعبیر غزل شماره 313 حافظ در فال شما :

روزهای زیادی را به انتظار گذرانده اید، این مسئله شما را بی تاب و فراق و دوری از مقصود و یار باعث رنج تان شده است. برای رسیدن به سرمنزل مقصود باید در کنار تلاش و کوشش به خداوند توکل کرده و از یاری بخواهید.

اگرچه راه رسیدن به مقصود دور و پرپیچ و خم است اما مایوس نباشید، همه چیز را به خداوند بسپارید. اگر لز یک راه به نتیجه نرسیده اید راه های دیگر را امتحان کنید تا به آن چه می خواهید دست پیدا کنید.

فـال حـافـظ امروز 21 خرداد متولدین مهر

غزل شماره 34 دیوان حافظ : رواق منظر چشم من آشیانه توست

تعبیر غزل شماره 34 حافظ در فال شما :

نگاه و لطف پروردگار شامل حال شما شده و درهای رحمت به رویتان باز است. به مقام و عزت رسیده اید و نعمت و برکت زندگی تان به لطف خداوند فزونی پیدا کرده است.

برای انجام کاری تلاش می کنید که نتیجه خوبی داشته و برایتان سودمند است. در ایام خوشی مراقب باشید که از یاد خداوند غافل نشوید.

قدرت خود را در جهت مثبت به کار ببرید تا شکرانه نعمت های بی شمار خداوند را به جای آورده باشید. به معشوق و مراد دلتان خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 21 خرداد متولدین آبان

غزل شماره 255 دیوان حافظ : یوسف گم گشته بازآید به کنعان غم مخور

تعبیر غزل شماره 255 حافظ در فال شما :

مژده باد بر شما که گمشده به زودی پیدا خواهد شد، دردهای شما تمام می شود و روزگار خوشی و کامیابی فرا خواهد رسید. اگرچه هنوز به مراد دل نرسیدید اما غم به دل راه ندهید که به زودی نشانه های خوبی از پایان غصه ها عیان خواهد شد.

انسان با خدایی هستید و همین خصلت نیکوی شما باعث شده از سختی ها و بلایا به راحتی عبور کنید. به تلاوت قرآن ادامه دهید تا از مسیر راست منحرف نشوید و به بیراهه نروید.

فـال حـافـظ امروز 21 خرداد متولدین آذر

غزل شماره 300 دیوان حافظ : هزار دشمنم ار می‌کنند قصد هلاک

تعبیر غزل شماره 300 حافظ در فال شما :

برای لذت بردن از زندگی و رسیدن به آرامش، به خداوند متعال ایمان داشته باشید و به حق توکل کنید. زندگی پر از سختی و مشکلات است، هنگام مواجهه با حوادث بردبار باشید و از پروردگار و دوستان صادق یاری بگیرید.

روحیه قوی دارید و همین خصلت باعث شده دیگران شیفته شما شوند. نگران نباشید به زودی غم و ناراحتی ها برطرف می شود. نذر خود را ادا کنید.

از گوشه و کنایه زدن به اطرافیان برحذر باشید و برای رسیدن به مقصود دانش خود را به کار بگیرید.

فال حافظ امروز 21 خرداد متولدین دی

غزل شماره 49 دیوان حافظ : روضه خلد برین خلوت درویشان است

تعبیر غزل شماره 49 حافظ در فال شما :

ظاهر دنیا بسیار فریب دهنده است، مراقب باشید دلبسته مال دنیا نشده و دل و ایمان تان را نفروشید. از رویاهای واهی و آرزوهای دور و دراز دست بکشید.

آینده روشنی در انتظار شماست و پیروزی بزرگی به دست خواهید آورد که برکت و رونق را به زندگی تان سرازیر می کند، قناعت پیشه کنید تا از سختی و درد در امان باشید.

عده ای نسبت به شما حسادت کرده و باعث رنجش شما می شوند. از غرور و خودخواهی برحذر باشید، در همه حال به یاد خداوند بوده و به ذات وجودش توکل کنید.

فـال حـافـظ امروز 21 خرداد متولدین بهمن

غزل شماره 432 دیوان حافظ : مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی

تعبیر غزل شماره 432 حافظ در فال شما :

همه چیز در گروی داشتن ثروت و مادیات نیست بلکه باید به معنویات نیز توجه داشته باشید. به کسی دلبسته اید که به اشارت های شما بی توجهی می کند.

نگران هستید و به نظر می رسد گره کور به امورتان زده شده و حریفان از شما پیش گرفته اند اما منتظر بهتر شدن اوضاع هستید و همچنان با امید جلو می روید.

فـال حـافـظ امروز 21 خرداد متولدین اسفند

غزل شماره 334 دیوان حافظ : گر دست رسد در سر زلفین تو بازم

تعبیر غزل شماره 334 حافظ در فال شما :

اهداف و آرزوهای بزرگی در دل دارید، اگر می خواهید به مراد دل دست پیدا کنید باید از عزم راسخ و همت عالی برخوردار بوده و تمام تلاش خود را به کار بگیرید.

در راه رسیدن به مقصود از مشکلات و موانع عبور کنید و ناامید نشوید تا کامیاب و پیروز شوید. اجازه ندهید کنایه افراد حسود و بددل شما را از رسیدن به هدف بازدارد. به خداوند توکل داشته باشید.

فال آنلاین حافظ + تفسیر؛ ابتدا نیت کرده و سپس کلیک کنید

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار