فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ آنلاین

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین شنبه 20 خرداد 1402

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین شنبه 20 خرداد 1402

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

در این سایت برای مشاهده فال حافظ آنلاین، ابتدا نیت کرده سپس بر روی دکمه‌ی زیر کلیک نمایید.

فال حافظ آنلاین با تفسیر

فـال حـافـظ امروز 20 خرداد متولدین فروردین

غزل شماره 145 دیوان حافظ : چه مستیست ندانم که رو به ما آورد

تعبیر غزل شماره 145 حافظ در فال شما :

نگران نباشید و غم و اندوه را از خود دور کنید که آخر و عاقبت کارها خوب خواهد بود. صبور باشید و از عجله کردن دست بردارید تا مشکلات حل شوند. به زودی خبر مسرت بخشی خواهید شنید به طوری که بیماری تان شفا پیدا می کند.

نذرتان را ادا کنید، عهد و پیمان خود را فراموش نکنید. به زودی در کار و بار و تحصیل شاهد موفقیت های بزرگی خواهید بود. در دوران خوشی از یاد خداوند غافل نشوید.

فـال حـافـظ امروز 20 خرداد متولدین اردیبهشت

غزل شماره 495 دیوان حافظ : می خواه و گل افشان کن از دهر چه می‌جویی

تعبیر غزل شماره 495 حافظ در فال شما :

همای سعادت در آسمان شما به پرواز درآمده و زندگی بر وفق مراد است. گردش روزگار به کام دل شما است و اگر خوب نگاه کنید گلستانی از معرفت را در اطراف خود خواهید دید.

در این دوران که عشق شما خریدار دارد به خود بجنبید که فردا ممکن است دیر شود. اخلاق نیکو و مهربانی باعث شده دیگران به سمت شما جذب شده و طرفداران زیادی دارید.

فـال حـافـظ امروز 20 خرداد متولدین خرداد

غزل شماره 107 دیوان حافظ : حسن تو همیشه در فزون باد

تعبیر غزل شماره 107 حافظ در فال شما :

قدر و ارزش خودتان را بدانید که اطرافیان عاشق محبت و مهربانی شما هستند. آینده سرشار از موفقیت و کامیابی در انتظار شماست و همه از پیروزی های شما تعجب کرده و در مرکز توجه قرار خواهید گرفت.

برای پیشرفت لازم است با دقت و سرعت و هوشیاری عمل کرده و تمام تلاش خود را به کار بگیرید. از تجربه فرد عالم و دانا استفاده کنید.

از غرور و تکبر حذر کنید که شما را از مسیر درست و موفقیت های پیش رو بازمی دارد.

فـال حـافـظ امروز 20 خرداد متولدین تیر

غزل شماره 17 دیوان حافظ : سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت

تعبیر غزل شماره 17 حافظ در فال شما :

دل بسته هرکسی شدید و به هرکس وفا کردید بی وفایی و جفا دیدید. سینه از غم و اندوه لبریز شده و از کاری که کرده اید پشیمان هستید. اما باید غم را کنار گذاشته و دست از نکوهش خود بردارید تا اوضاع عوض شود.

رویاپردازی و توقع بیش از حد و زندگی در وهم و خیال، شما را از پیشرفت بازخواهد داشت. به دنیای واقعی بازگشته و با به کار گرفتن عقل و اندیشه برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنید.

از داشته هایتان لذت ببرید و استوار و محکم به مسیرتان ادامه دهید. موفقیت با شما خواهد بود.

فـال حـافـظ امروز 20 خرداد متولدین مرداد

غزل شماره 152 دیوان حافظ : در ازل پرتو حسنت ز تجلی دم زد

تعبیر غزل شماره 152 حافظ در فال شما :

حسودان سعی می کنند به هر روش ممکن به شما آسیب برسانند پس مراقب باشید و از دوستان حسود دوری کنید. اما ترس به خود راه ندهید که تا خداوند اجازه ندهد احدالناسی نمی تواند به شما کوچکترین صدمه ای وارد کند.

رنج و تلاش لازمه رسیدن به هر موفقیت بزرگی است، شما نیز از این قاعده مستثنی نیستید و برای رسیدن به مراد دل باید از سختی های زیادی عبور کرده و تلاش کنید.

قلب پاک و عاشقی دارید و برخلاف برخی از اطرافیان که افرادی دروغگو و فریبکار هستند، شما صبور و عاشق هستید و به زودی نتیجه این احساسات پاک را خواهید دید و روزهای خوشی در انتظارتان است.

فـال حـافـظ امروز 20 خرداد متولدین شهریور

غزل شماره 138 دیوان حافظ : یاد باد آن که ز ما وقت سفر یاد نکرد

تعبیر غزل شماره 138 حافظ در فال شما :

از گذشته و تجربه هایی که کسب کرده اید درس عبرت گرفته و کینه ها را فراموش کنید. گاهی احساس می کنید از رویاها و اهدافی که در سر می پروراندید دور شده اید، یا کسی که دوستش دارید نسبت به شما کم لطفی کرده و اهمیتی نمی دهد. برای رسیدن به هدف باید منتظر باشید و صبر پیشه کنید.

امید خود را از دست ندهید و غم و غصه را کنار بگذارید تا به مراد دل خود برسید. منتظر جوابی هستید که به زودی دریافت خواهید کرد.

فـال حـافـظ امروز 20 خرداد متولدین مهر

غزل شماره 280 دیوان حافظ : چو برشکست صبا زلف عنبرافشانش

تعبیر غزل شماره 280 حافظ در فال شما :

به دنیال کسی هستید که بتوانید به او اعتماد کرده و سفره دل را برایش باز کنید. مدتی است گوشه گیری اختیار کرده اید اما با خجالت و عزلت نشینی گره کار باز نخواهد شد. از افسردگی و انزوا خارج شوید و بهانه جویی نکنید تا دل تان جوان شود.

به زودی با تلاش و کوشش به اهداف خود نائل می شوید و نشانه های آن را از هم اکنون مشاهده می کنید. به خداوند توکل کنید که درهای خوشبختی به روی شما باز می شود. نگران مسافر نباشید. انشالله بیمار شفا پیدا می کند.

فـال حـافـظ امروز 20 خرداد متولدین آبان

غزل شماره 172 دیوان حافظ : عشق تو نهال حیرت آمد

تعبیر غزل شماره 172 حافظ در فال شما :

نگران شرایط موجود نباشید، شما انسان خلاق و باهوشی هستید کافیست خودتان را باور کنید! گاهی دچار افراط و تفریط در کارها می شوید که خوب نیست، همیشه جانب تعادل را نگاه داشته و در زندگی قناعت کنید. شاید لازم باشد کمی خواسته های خود را کمتر کنید.

نیتی در ذهن دارید که باعث درگیری ذهنی و سرگردانی شما شده، بهتر است از آن صرف نظر کنید زیرا تاکنون چیزی جز غم و ترس برای شما نداشته است.

فردی از نزدیکان به کمک شما نیاز دارد و منتظر شماست، به یاری اش بشتابید.

فـال حـافـظ امروز 20 خرداد متولدین آذر

غزل شماره 387 دیوان حافظ : شاه شمشادقدان خسرو شیرین دهنان

تعبیر غزل شماره 387 حافظ در فال شما :

قناعت پیشگی در زندگی به شما آرامش می دهد، به آن چه در زندگی به دست آورده اید قانع باشید زیرا آبروی تان در خطر است و ممکن است به خاطر خواسته های خام عزت خود را از دست بدهید.

ظاهربین نباشید و درباره دوستان خود بیشتر تحقیق کنید تا آن ها بهتر شناخته و دچار دردسر نشوید. از لحظات زندگی لذت ببرید و غم و اندوه را از دل بیرون کنید.

فال حافظ امروز 20 خرداد متولدین دی

غزل شماره 289 دیوان حافظ : مجمع خوبی و لطف است عذار چو مهش

تعبیر غزل شماره 289 حافظ در فال شما :

شما انسانی عاطفی و سرشار از عشق هستید اما این محبت را از اطرافیان دریغ کرده و بروز نمی دهید. هنوز هم روحیه بچه گانه دارید. سعی کنید مسئولیت هایی که به عهده گرفته اید به نحو احسن انجام دهید و دلی را نشکنید.

عشق لبریز خود را نثار دیگران کنید تا مقام و ارج شما نزد آن ها بالا رود. مراقبت شخصی باشید که سعی دارد با فریبکاری و دروغ شما را به بیراهه بکشاند.

برای رسیدن به آن چه در دل دارید نذری کرده و آن را از خداوند طلب کنید. اگر صلاح شما باشد حتما به آن خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 20 خرداد متولدین بهمن

غزل شماره 177 دیوان حافظ : نه هر که چهره برافروخت دلبری داند

تعبیر غزل شماره 177 حافظ در فال شما :

گول ظاهر آدم ها را نخورید و براساس ظواهر امر تصمیم نگیرید. سعی کنید دوست را از دشمن شناخته و اسرار خود را نزد هر کس فاش نکنید زیرا برخی افراد قصد فریب دادن شما را دارند.

یکی از اطرافیان برای کمک به شما پا پیش می گذارد، با او مشورت کنید و دستش را پس نزنید که موفقیت بزرگی برای شما در شرف وقوع است. برای مسافرت زمان خوبی است.

فـال حـافـظ امروز 20 خرداد متولدین اسفند

غزل شماره 244 دیوان حافظ : معاشران گره از زلف یار باز کنید

تعبیر غزل شماره 244 حافظ در فال شما :

خسته شده و امید خود را از دست داده اید، اما نگران نباشید که دوران شادی و راحتی در راه است. در زمان کامیابی از یاد خداوند غافل نشوید و همواره به خودش توکل کنید. خداوند یار و یاور افراد با ایمان و صادق است.

از ریاکاری و دروغ بپرهیزید، در شناخت اطرافیان دقت کنید و مراقب باشید که افراد فریبکار شما را به بیراهه نکشانند. قدر زندگی خود را بدانید و دست از لجبازی و وسواس بیش از حد بردارید.

فال آنلاین حافظ + تفسیر؛ ابتدا نیت کرده و سپس کلیک کنید

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار