فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ آنلاین

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین دوشنبه 8 خرداد 1402

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین دوشنبه 8 خرداد 1402

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

در این سایت برای مشاهده فال حافظ آنلاین، ابتدا نیت کرده سپس بر روی دکمه‌ی زیر کلیک نمایید.

فال حافظ آنلاین با تفسیر

فـال حـافـظ امروز 8 خرداد متولدین فروردین

غزل شماره 293 دیوان حافظ : بامدادان که ز خلوتگه کاخ ابداع

تعبیر غزل شماره 293 حافظ در فال شما :

نگران نباشید، روزهای زندگی می گذرد و ایام غم و سختی باقی نخواهد ماند. آینده خوبی در انتظار شماست. مراقب باشید که فریب افراد دورو و نیرنگ باز را نخورید و سعی کنید از آن ها فاصله بگیرید.

آرزوی دل را از خداوند طلب کنید که یار یکرنگ بنده هایش است و با کمک و الطاف الهی می توانید به سرمنزل مقصود نائل شوید. حوصله کنید و عجله نداشته باشید.بیمار انشالله شفا پیدا می کند و مسافر در سلامت به سر می برد.

فـال حـافـظ امروز 8 خرداد متولدین اردیبهشت

غزل شماره 119 دیوان حافظ : دلی که غیب نمای است و جام جم دارد

تعبیر غزل شماره 119 حافظ در فال شما :

فردی با اصل و نسب هستید و حیف شما است که عشق و محبت خود را برای کسانی صرف کنید که لیاقت آن را ندارند. با دوراندیشی و هوشیاری می توانید از مال اندکی که دارید ثروت زیادی کسب کنید.

ایمان به خدا را سرلوحه کارتان قرار داده و هرآنچه می خواهید از او طلب کنید تا بتوانید بر ترس و مشکلات غلبه کنید. صبوری پیشه کنید و به خداوند توکل کنید.

اسرار خود را برای هرکسی فاش نکنید. از افراد خودخواه و بدنیت دوری کنید.

فـال حـافـظ امروز 8 خرداد متولدین خرداد

غزل شماره 475 دیوان حافظ : گفتند خلایق که تویی یوسف ثانی

تعبیر غزل شماره 475 حافظ در فال شما :

بخت و اقبال به شما روی آورده و در آینده نزدیک به مراد دل خواهید رسید. اگر کمی پشتکار به خرج دهید می توانید همه آرزوها و اهداف خود را محقق کنید.

روزهای شاد و خوبی را می گذرانید، در این ایام از کبر و غرور برحذر بوده و به فکر دیگران هم باشید. خداوند را به خاطر نعمت های سرشارش شکرگزاری کنید و قدر نعمت هایش را بدانید.

فـال حـافـظ امروز 8 خرداد متولدین تیر

غزل شماره 447 دیوان حافظ : بیا با ما مورز این کینه داری

تعبیر غزل شماره 447 حافظ در فال شما :

این همه کینه و عصبانیت دردی دوا نمی کند، سعی کنید خود را کنترل کرده و عقل خود را به کار بیندازید. برای حل مشکلات با تدبیر و درایت عمل کنید و از دوستان مورد اعتماد کمک بگیرید.

خداوند سراسر رحمت و لطف است، به لطف بی کران پروردگار ایمان بیاورید و به او توکل کنید که همه چیز در ید قدرت اوست.

فـال حـافـظ امروز 8 خرداد متولدین مرداد

غزل شماره 486 دیوان حافظ : بلبل ز شاخ سرو به گلبانگ پهلوی

تعبیر غزل شماره 486 حافظ در فال شما :

از ماست که بر ماست! هر کاری که در این دنیا انجام دهید نتیجه اش را خواهید دید پس مراقب باشید که چه می کنید و چه رفتاری دارید. انتخاب با خودتان است که طعم پیروزی را بچشید یا شکست، همگی به اعمال و رفتار شما بستگی دارد.

اگر پیوسته دچار شکست می شوید باید رفتار و کارهایی که انجام داده اید را مرور کنید تا اشتباهات و نقاط ضعف خود را شناخته و آن ها را اصلاح کنید تا آینده بهتری برای خود بسازید.

فـال حـافـظ امروز 8 خرداد متولدین شهریور

غزل شماره 10 دیوان حافظ : دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما

تعبیر غزل شماره 10 حافظ در فال شما :

مسیری که انتخاب کرده اید درست است و شما را به مقصد خواهد رساند. بی گدار به آب نزنید و قبل از هر تصمیمی خوب فکر کنید تا در ادامه راه موفق باشید.

به زودی وارد گروهی می شوید که حضورتان در آن جا برای آینده شما خوب است و سرنوشت شما را در جهت مثبت تغییر خواهد داد.

تقوای خداوند را پیشه کنید و به او توکل کنید تا از مشکلات رهایی پیدا کرده و از هر آسیب پنهان و پیدایی در امان بمانید.

فـال حـافـظ امروز 8 خرداد متولدین مهر

غزل شماره 489 دیوان حافظ : ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی

تعبیر غزل شماره 489 حافظ در فال شما :

اندوه و ناامیدی را از دل بیرون کرده و شاد باشید که ایام خوشی و سرور فرا رسیده است. در روزگار کامیابی و شادی دیگران را فراموش نکنید و به فقرا و نیازمندان کمک کنید.

خداوند را به خاطر نعمت های بی دریغش شکرگزار باشید و با دیگران به خوبی رفتار کنید. غرور و خودبینی نتیجه خوبی نخواهد داشت، از آن برحذر باشید.

فـال حـافـظ امروز 8 خرداد متولدین آبان

غزل شماره 103 دیوان حافظ : روز وصل دوستداران یاد باد

تعبیر غزل شماره 103 حافظ در فال شما :

مدتی است به شدت اندوهگین هستید و بی وفایی دوستان و اطرافیان باعث رنجش شما شده است. اسرار دلتان را برای نامحرم فاش نکنید که سبب پشیمانی می شود.

این روزها در مشکلات و سختی ها غرق شده اید و باید تمام تلاش خود را به کار گیرید تا از این دوره سخت عبور کنید. به خداوند توکل کنید و از او طلب رحمت کنید. امید خود را از دست ندهید.

فـال حـافـظ امروز 8 خرداد متولدین آذر

غزل شماره 467 دیوان حافظ : زان می عشق کز او پخته شود هر خامی

تعبیر غزل شماره 467 حافظ در فال شما :

انشالله در آینده نزدیک این سختی های آزاردهنده تمام می شود و روزگار خوش فرا می رسد. در شرایط بد زندگی صبر پیشه کنید و هرکسی را به عنوان مشاور انتخاب نکنید که ممکن است باعث دور شدن شما از راه درست شود.

افراد فریبکار و ریاکاری اطراف شما هستند که باید حواستان به آن ها باشد، از کبر و غرور برحذر بوده و هنگام تصمیم گیری با عقل و درایت عمل کنید.

فال حافظ امروز 8 خرداد متولدین دی

غزل شماره 487 دیوان حافظ : ای بی‌خبر بکوش که صاحب خبر شوی

تعبیر غزل شماره 487 حافظ در فال شما :

تا به حال کاری بر اساس عشق انجام نداده در عشق و عاشقی تجربه ای ندارید اما به دیگران اندرز می دهید. درباره چیزی که تجربه ای از آن ندارید حرفی نزنید بلکه اول خودتان را ساخته و روزگار را تجربه کنید.

وقتی به مرحله ای رسیدید که دل تان صیقلی شده و انوار الهی به آن تابید، آن گاه می توانید از آن چه تجربه کرده و گذرانده اید برای بهتر کردن زندگی خود و دیگران استفاده کنید. برای برآورده شدن نیاز و حاجات فقط در خانه خدا را بزنید.

فـال حـافـظ امروز 8 خرداد متولدین بهمن

غزل شماره 36 دیوان حافظ : تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست

تعبیر غزل شماره 36 حافظ در فال شما :

به زودی حاصل کار درستی که انجام داده اید را خواهید دید. وصال یار و رسیدن به مقصود نزدیک است اما به تلاش و پشتکار زیادی نیاز دارد تا او را در آغوش بکشید.

مدتی است فکرتان درگیر بیماری شده، نگران نباشید، به زودی لباس عافیت پوشیده و بیماری درمان می شود.

سفر معنوی در پیش دارید که باعث نزدیکی بیشتر شما و خداوند شده و با او تجدید پیمان خواهید کرد. در این سفر گمشده خود را پیدا می کنید.

فـال حـافـظ امروز 8 خرداد متولدین اسفند

غزل شماره 230 دیوان حافظ : اگر به باده مشکین دلم کشد شاید

تعبیر غزل شماره 230 حافظ در فال شما :

مکر و نیرنگ بازی نسبت به خلق خدا عاقبت خوشی برای شما ندارد و باعث می شود همه از شما طرد شوند. از دستورات خداوند اطاعت کنید، به مال مردم طمع نداشته باشید و حق کسی را پایمال نکنید.

از یاد خداوند غافل نشوید و به درگاه خداوند دعا کنید تا مشکلات و سختی ها به راحتی برطرف شده و آرامش پیدا کنید. زمان خوبی برای مسافرت است.

فال آنلاین حافظ + تفسیر؛ ابتدا نیت کرده و سپس کلیک کنید

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار