فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ آنلاین

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین شنبه 6 خرداد 1402

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین شنبه 6 خرداد 1402

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

در این سایت برای مشاهده فال حافظ آنلاین، ابتدا نیت کرده سپس بر روی دکمه‌ی زیر کلیک نمایید.

فال حافظ آنلاین با تفسیر

فـال حـافـظ امروز 6 خرداد متولدین فروردین

غزل شماره 209 دیوان حافظ : قتل این خسته به شمشیر تو تقدیر نبود

تعبیر غزل شماره 209 حافظ در فال شما :

شما لیاقت بسیاری چیزها را دارید، شکست خورده اید و همه چیزتان را از دست داده اید، اگرچه خودتان مقصر هستید اما بهتر است از این حسرت و افسوس برای گذشته دست بردارید و خودتان را عذاب ندهید، ضعف و ناامیدی چاره کار نیست، قوی باشید و دوباره شروع کنید.

بر سر دوراهی قرار گفته اید که شما را سرگردان کرده، در مورد این کار بهتر است بیشتر از این جلو نروید زیرا به نظر می رسد مقدمات آن هنوز فرا نرسیده است.

فـال حـافـظ امروز 6 خرداد متولدین اردیبهشت

غزل شماره 489 دیوان حافظ : ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی

تعبیر غزل شماره 489 حافظ در فال شما :

اندوه و ناامیدی را از دل بیرون کرده و شاد باشید که ایام خوشی و سرور فرا رسیده است. در روزگار کامیابی و شادی دیگران را فراموش نکنید و به فقرا و نیازمندان کمک کنید.

خداوند را به خاطر نعمت های بی دریغش شکرگزار باشید و با دیگران به خوبی رفتار کنید. غرور و خودبینی نتیجه خوبی نخواهد داشت، از آن برحذر باشید.

فـال حـافـظ امروز 6 خرداد متولدین خرداد

غزل شماره 471 دیوان حافظ : ز دلبرم که رساند نوازش قلمی

تعبیر غزل شماره 471 حافظ در فال شما :

مدتی است دچار تردید و دودلی شده اید و به کاری که انجام می دهید شک پیدا کرده اید. این تردیدها را کنار گذاشته و با عزم راسخ به مسیرتان ادامه دهید.

در راه رسیدن به هدف با فرد باتجربه مشورت کنید تا به بیراهه کشیده نشوید. از موانع نهراسید. بدون تلاش و پشتکار نمی توان به موفقیت رسید، همواره به یاد خدا بوده و به خودش توکل کنید تا با آرامش به کار خود ادامه دهید.

فـال حـافـظ امروز 6 خرداد متولدین تیر

غزل شماره 130 دیوان حافظ : سحر بلبل حکایت با صبا کرد

تعبیر غزل شماره 130 حافظ در فال شما :

اعتماد بیش از اندازه به فردی باعث شده دچار خسران شده و آسیب ببینید. ظاهربینی شما دلیل این مسئله است و پشیمانی سودی نخواهد داشت. از دروغ و فریب دیگران حذر کنید که راه به جایی نخواهید برد.

اگر باطن خود را جلا دهید خداوند نیز دست شما را گرفته و مشکلات برطرف خواهد شد. قناعت پیشه کنید و دوستان صدیق را از دشمنان دورو بشناسید. سر عهدی که با خداوند می بندید بمانید تا به مقام و شوکت برسید.

فـال حـافـظ امروز 6 خرداد متولدین مرداد

غزل شماره 140 دیوان حافظ : دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد

تعبیر غزل شماره 140 حافظ در فال شما :

برای رسیدن به سرمنزل مقصود باید راه پرپیچ و خمی را طی کنید. اگرچه دیگران دست رد به سینه شما زده و به شما کمک نکردند اما در حقیقت نیازی به کمک آن ها ندارید، به خداوند توکل کنید، با تکیه به استعدادهای خود و با عزمی راسخ قدم بردارید تا به اهداف عالی خود دست پیدا کنید.

بیش از این به امور دنیوی دلبسته نشوید و مهر و محبت خود را از دیگران دریغ نکنید. که این دنیا به هیچکس وفا نکرده است.

فـال حـافـظ امروز 6 خرداد متولدین شهریور

غزل شماره 92 دیوان حافظ : میر من خوش می‌روی کاندر سر و پا میرمت

تعبیر غزل شماره 92 حافظ در فال شما :

تغییر و تحول بزرگی خواهید داشت و در زمینه مادی و معنوی دگرگونی هایی رخ خواهد داد. اگرچه نقل مکان برای تان سخت است اما عاقبت خوشی دارد.

روزهای خوبی در راه است، از این فرصت استفاده کرده و رویاهایی که در سر دارید را عملی کنید.ثروتی به دست می آورید. نذرتان را ادا نکردید و همین مسئله باعث از دست دادن عزیزی خواهد شد.

فـال حـافـظ امروز 6 خرداد متولدین مهر

غزل شماره 91 دیوان حافظ : ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت

تعبیر غزل شماره 91 حافظ در فال شما :

واقعا عاشق شماست و همیشه در ذهنش باقی خواهید ماند، شما هم به فکر او هستید اما خودتان را نزد او خوار و کوچک نکنید. بهتر است مجنون عشق خودش را بروز نداده و سختی های راه را تحمل کند تا شما هم در عشق و عاشقی به مقام او برسید.

فـال حـافـظ امروز 6 خرداد متولدین آبان

غزل شماره 438 دیوان حافظ : سبت سلمی بصدغیها فؤادی

تعبیر غزل شماره 438 حافظ در فال شما :

به زودی یکی از افراد خانواده یا آشنایان به کمک شما احتیاج پیدا کرده و دست نیاز به سوی تان دراز خواهد کرد. از یاری به او غافل نشوید و درخواستش را تا آن جا که می توانید انجام دهید.

برای رسیدن به آرامش به عبادت و ذکر پروردگار مشغول شوید. عزت نفس داشته و بخشندگی را سرلوحه زندگی خود قرار دهید تا از نعمت های بی دریغ خداوند بیش از پیش بهره مند گردید.

فـال حـافـظ امروز 6 خرداد متولدین آذر

غزل شماره 44 دیوان حافظ : کنون که بر کف گل جام باده صاف است

تعبیر غزل شماره 44 حافظ در فال شما :

در آینده نزدیک پله های ترقی را به سرعت طی خواهید کرد و آنقدر پیشرفت می کنید که شهره عام و خاص خواهید شد.

در کسب علم و دانش تلاش کنید. مراقب افراد حسود و چاپلوس که اطراف شما را احاطه کرده اند باشید. در غیراینصورت مشکلات زیادی برایتان ایجاد کرده و به سختی متضرر می شوید.

از یاد خداوند غافل نشوید و با نماز اول وقت و دعا، از او طلب یاری کنید که به احوال همه آگاه است.

فال حافظ امروز 6 خرداد متولدین دی

غزل شماره 275 دیوان حافظ : صوفی گلی بچین و مرقع به خار بخش

تعبیر غزل شماره 275 حافظ در فال شما :

کبر و غرور شما را از موفقیت دور کرده و به بیراهه می کشاند. سعی کنید از دورویی و ریاکاری برحذر باشید و با اطرافیان صادق و یکرنگ رفتار کنید. از ایرادهایی که دیگران بر شما می گیرند ناراحت نشوید، اشتباهی که کرده اید را قبول کنید.

به زودی به مراد دل خواهید رسید. مراقب افراد حسود و فریبکار باشید. قدر زندگی و خانواده خود را بدانید و با همسرتان با محبت رفتار کنید. به افرادی که دست نیاز به سوی شما دراز می کنند کمک کنید که دعای خیر آن ها در زندگی شما تاثیر مثبت دارد.

فـال حـافـظ امروز 6 خرداد متولدین بهمن

غزل شماره 481 دیوان حافظ : بشنو این نکته که خود را ز غم آزاده کنی

تعبیر غزل شماره 481 حافظ در فال شما :

قناعت پیشه کنید و به آن چه دارید راضی باشید تا در آرامش زندگی کنید و دچار اندوه نگردید. از دنیاطلبی و حرص و آز برای مال دنیا برحذر باشید و به خداوند توکل کنید.

برای رسیدن به مراد دل باید تلاش کنید و زندگی را بر پایه توانایی و قابلیت های خود تنظیم کنید. قبل از اقدام به هر کاری خوب به جوانب آن فکر کرده و خود را آماده سازید.

فـال حـافـظ امروز 6 خرداد متولدین اسفند

غزل شماره 10 دیوان حافظ : دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما

تعبیر غزل شماره 10 حافظ در فال شما :

مسیری که انتخاب کرده اید درست است و شما را به مقصد خواهد رساند. بی گدار به آب نزنید و قبل از هر تصمیمی خوب فکر کنید تا در ادامه راه موفق باشید.

به زودی وارد گروهی می شوید که حضورتان در آن جا برای آینده شما خوب است و سرنوشت شما را در جهت مثبت تغییر خواهد داد.

تقوای خداوند را پیشه کنید و به او توکل کنید تا از مشکلات رهایی پیدا کرده و از هر آسیب پنهان و پیدایی در امان بمانید.

فال آنلاین حافظ + تفسیر؛ ابتدا نیت کرده و سپس کلیک کنید

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار