فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ آنلاین

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین پنج شنبه 4 خرداد 1402

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین پنج شنبه 4 خرداد 1402

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

در این سایت برای مشاهده فال حافظ آنلاین، ابتدا نیت کرده سپس بر روی دکمه‌ی زیر کلیک نمایید.

فال حافظ آنلاین با تفسیر

فـال حـافـظ امروز 4 خرداد متولدین فروردین

غزل شماره 446 دیوان حافظ : صبا تو نکهت آن زلف مشک بو داری

تعبیر غزل شماره 446 حافظ در فال شما :

در روزهای گذشته و خاطرات غرق شده و دل تان سرشار از اسرار زیبا می باشد. حرفان زیادی سر راه شما قرار گرفته اند، از انجام کارهایی که در آینده باعث حسرت و ندامت خواهد شد پرهیز کنید.

در میان دوستان و آشنایان افرادی هستند که می توانند در راه رسیدن به اهداف تان شما را یاری دهند. راه خوبی را انتخاب کرده اید، برای پیدا شدن گمشده بیشتر جستجو کنید.

فـال حـافـظ امروز 4 خرداد متولدین اردیبهشت

غزل شماره 217 دیوان حافظ : مسلمانان مرا وقتی دلی بود

تعبیر غزل شماره 217 حافظ در فال شما :

مدتی است از اطرافیان خود دلگیر هستید و گمان می کنید همه شما را رها کرده و تک و تنها در دریای مشکلات غرق شده اید. فراموش نکنید که مشکلات و سختی های زندگی همگی مصلحت خداوند هست و در مسیر امتحان الهی قرار گرفته اید.

به زودی لطف خداوند شامل حال شما می شود و تیزهوشی و درایت شما تاثیر خودش را خواهد گذاشت. تردید و دودلی را کنار بگذارید و با خانواده خود خوش رفتاری کنید، هوای پدر و مادر را داشته باشید و دست از لجبازی بردارید. به زودی قرض ها ادا می شود، زمان خوبی برای مسافرت نیست.

فـال حـافـظ امروز 4 خرداد متولدین خرداد

غزل شماره 418 دیوان حافظ : گر تیغ بارد در کوی آن ماه

تعبیر غزل شماره 418 حافظ در فال شما :

در برابر مشکلات و سختی ها باید بردبار بوده و امید خود را حفظ کنید تا بتوانید از آن ها به سلامت عبور کنید. شاید راه پرپیچ و خم و سخت به نظر برسد اما به پروردگار توکل داشته باشید.

برای رسیدن به مراد دل و در آغوش گرفتن آن چه طلب کرده اید باید مصائب و دشواری های فراوانی را تحمل کنید و همواره با همت عالی و امید دوچندان جلو بروید.

فـال حـافـظ امروز 4 خرداد متولدین تیر

غزل شماره 142 دیوان حافظ : دوستان دختر رز توبه ز مستوری کرد

تعبیر غزل شماره 142 حافظ در فال شما :

به زودی درها برای شما باز می شود و به مقصود خود می رسید اما این ممکن است باعث غرور شما گردد، از کبر و غرور دوری کرده و ایمان خود را حفظ کنید. بخشش خوب است اما بی دلیل و بی اندازه جایز نیست.

دشمنان سعی می کنند باعث آزار شما شوند اما از طعنه آنان غم به دل راه نداده و به کاری که انجام می دهید ایمان داشته و ثابت قدم باشید.

بیشتر به خانواده بپردازید و سعی کنید در غم و ناراحتی آن ها سهیم شده و باری از دوش عزیزان خود بردارید. ملاقات مهمی خواهید داشت و قرض ادا می شود.

فـال حـافـظ امروز 4 خرداد متولدین مرداد

غزل شماره 343 دیوان حافظ : چل سال بیش رفت که من لاف می‌زنم

تعبیر غزل شماره 343 حافظ در فال شما :

از گذر عمر و جوانی غافل بوده و فرصت های زیادی را از دست دادید، حیف که دوران جوانی دیگر هرگز بازنمی گردد. هدف هایی برای خود دارید اما هیچ تلاشی برای رسیدن به آن ها نمی کنید.

معتقدید سرنوشت و تقدیر برای شما بد خواسته و آدم بدشانسی هستید اما مقصر اصلی خودتان هستید که به اندازه کافی ارزش لحظات را درک نکردید. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. هنوز فرصت هست، دل به خدا بسپرید و از جا بلند شوید.

فـال حـافـظ امروز 4 خرداد متولدین شهریور

غزل شماره 14 دیوان حافظ : گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب

تعبیر غزل شماره 14 حافظ در فال شما :

خدا را همیشه در نظر داشته و شکرگزار او باشید. گاهی احساس تنهایی می کنید اما بدانید خداوند در همه حال همراه و حامی شما خواهد بود.

آن چه برای خود می پسندید برای دیگران هم بخواهید. به زودی از سرگردانی نجات پیدا می کنید. دوستان دلسوز کمکتان می کنند و با مشورت با آن ها می توانید به مقصود خود برسید.

صبر داشته باشید، به زودی به مقامی نائل می شوید که همه انگشت به دهان خواهند ماند!

فـال حـافـظ امروز 4 خرداد متولدین مهر

غزل شماره 14 دیوان حافظ : گفتم ای سلطان خوبان رحم کن بر این غریب

تعبیر غزل شماره 14 حافظ در فال شما :

خدا را همیشه در نظر داشته و شکرگزار او باشید. گاهی احساس تنهایی می کنید اما بدانید خداوند در همه حال همراه و حامی شما خواهد بود.

آن چه برای خود می پسندید برای دیگران هم بخواهید. به زودی از سرگردانی نجات پیدا می کنید. دوستان دلسوز کمکتان می کنند و با مشورت با آن ها می توانید به مقصود خود برسید.

صبر داشته باشید، به زودی به مقامی نائل می شوید که همه انگشت به دهان خواهند ماند!

فـال حـافـظ امروز 4 خرداد متولدین آبان

غزل شماره 362 دیوان حافظ : دیدار شد میسر و بوس و کنار هم

تعبیر غزل شماره 362 حافظ در فال شما :

مژده باد که در آینده نزدیک همای سعادت روی شانه های شما خواهد نشست و به مراد دل می رسید. ایام خوشبختی فرا خواهد رسید و حسودان از آسیب زدن به شما ناامید خواهند شد.

حرف های بدخواهانه دیگران خللی در اراده و عزم راسخی که دارید وارد نمی کند. خودباوری و اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و با عشق و محبت با مردم رفتار کنید.

فـال حـافـظ امروز 4 خرداد متولدین آذر

غزل شماره 229 دیوان حافظ : بخت از دهان دوست نشانم نمی‌دهد

تعبیر غزل شماره 229 حافظ در فال شما :

ناامیدی و یاس قلب شما را فرا گرفته ، بهتر است تا می توانید امیدوار بوده و بدون ذره ای تردید و با اراده قوی و گام های استوار به سمت هدف بروید و با تلاش و تصمیمات درست بهترین نتایج را به دست آورد.

هیچ چیز با راحت طلبی و تنبلی به دست نمی آید، اگر با وجود صبوری و تحمل و دعاهایی که کرده اید اثری از مراد دل نمی بینید نگران نشوید، بالاخره پاداش تحمل سختی ها را می گیرید و روزهای خوش فرا خواهد رسید.

فال حافظ امروز 4 خرداد متولدین دی

غزل شماره 137 دیوان حافظ : دل از من برد و روی از من نهان کرد

تعبیر غزل شماره 137 حافظ در فال شما :

مدتی است غمگین و اندوهگین هستید. اما در حقیقت پلی برای دیگران شده اید تا به موفقیت دست پیدا کنند. برای جبران ضرر تلاش کنید تا جلوی آسیب بیشتر گرفته شود و شکست گذشته جبران شود.

برای رسیدن به مقصود بسیار بی صبر شده اید، نگران نباشید در آینده نزدیک به مراد دل خود خواهید رسید. قدر خود را بدانید. نیتی در سر دارید که برای عملی کردن آن باید دقت و سرعت عمل داشته و مشورت با افراد باتجربه را فراموش نکنید. به خداوند توکل کنید.

فـال حـافـظ امروز 4 خرداد متولدین بهمن

غزل شماره 455 دیوان حافظ : عمر بگذشت به بی‌حاصلی و بوالهوسی

تعبیر غزل شماره 455 حافظ در فال شما :

عمر خود را به بطالت می گذرانید و وقت های پرارزش جوانی را در پی چیزهای بی ارزش هستید. اگر قصد رسیدن به مدارج بالا دارید با بزرگان مشورت کرده و از تجربه آن ها بهره مند شوید.

کمی ظاهربین هستید و همین باعث شده با دیدن ظاهر زندگی دیگران خود را بی ارزش و کم بشمارید. خودباوری خود را تقویت کنید. به موفقیت های زیادی دست پیدا خواهید کرد و شهرت شما همه جا می پیچد.

فـال حـافـظ امروز 4 خرداد متولدین اسفند

غزل شماره 198 دیوان حافظ : گفتم کی ام دهان و لبت کامران کنند

تعبیر غزل شماره 198 حافظ در فال شما :

شما فردی دقیق و با اراده قوی هستید و توانایی های زیادی دارید که با تکیه بر آن ها می توانید به آن چه اراده می کنید برسید. مدتی است تردید و دودلی باعث سرگردانی شما شده، با توکل به خداوند کارهای خود را به انجام برسانید.

سعی کنید باعث خوشحالی دیگران شده و با یاد خدا غم و غصه را از دل خود نیز بیرون کنید. اسرار خود را به هر کسی نگویید بلکه سفره دل خود را تنها برای افرادی که مورد اعتماد شما هستند باز کنید.

فال آنلاین حافظ + تفسیر؛ ابتدا نیت کرده و سپس کلیک کنید

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار