فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ آنلاین

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین یک شنبه 24 اردیبهشت 1402

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین یک شنبه 24 اردیبهشت 1402

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

در این سایت برای مشاهده فال حافظ آنلاین، ابتدا نیت کرده سپس بر روی دکمه‌ی زیر کلیک نمایید.

فال حافظ آنلاین با تفسیر

فـال حـافـظ امروز 24 اردیبهشت متولدین فروردین

غزل شماره 342 دیوان حافظ : حجاب چهره جان می‌شود غبار تنم

تعبیر غزل شماره 342 حافظ در فال شما :

شرایط فعلی و زندگی کنونی را در شان خود نمی دانید و دل به آرزوهای دور و دراز سپرده اید. همین باعث شده احساس سرخوردگی و کسالت بکنید.

احساسات منفی را رها کرده و استعداد و خلاقیت های خود را به کار گیرید. مراقب باشید به بیراهه کشیده نشوید. با اراده و هوش سرشار می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید.

فـال حـافـظ امروز 24 اردیبهشت متولدین اردیبهشت

غزل شماره 170 دیوان حافظ : زاهد خلوت نشین دوش به میخانه شد

تعبیر غزل شماره 170 حافظ در فال شما :

درهای بسته به روی شما باز شده که نتیجه دعاهای شما به درگاه خداوند بزرگ است. به لطف پروردگار در راه فهم و کمال قدم خواهید گذاشت و تشخیص دوست و دشمن برای شما امکان پذیر می شود.

اگرچه حسودان پیوسته به دنبال راه های برای آسیب رساندن به شما هستند اما با هوش و فهمی که پیدا می کنید به راحتی منظور آن ها را متوجه شده و نقشه های شان را دفع می کنید.

در طول مسیر نیاز به راهنمایی افراد دانا و آگاه خواهید داشت. به زودی خبر خوشی دریافت خواهید کرد.

فـال حـافـظ امروز 24 اردیبهشت متولدین خرداد

غزل شماره 373 دیوان حافظ : خیز تا خرقه صوفی به خرابات بریم

تعبیر غزل شماره 373 حافظ در فال شما :

چرا قدر و ارزش این لحظه های در حال گذر را نمی دانید؟! از فرصت های پیش رو استفاده کنید که دیگر هرگز برنمی گردند. سعی کنید با عقل و منطق با مسائل برخورد کرده و در این راه، احساساتی نباشید.

راه پرپیچ و خم با مشکلات و موانع زیاد در پیش دارید، برای عبور از سختی ها با دوستان وفادار و دلسوز مشورت کنید و به خداوند توکل داشته باشید که انشالله پیروزی با شما خواهد بود.

فـال حـافـظ امروز 24 اردیبهشت متولدین تیر

غزل شماره 153 دیوان حافظ : سحر چون خسرو خاور علم بر کوهساران زد

تعبیر غزل شماره 153 حافظ در فال شما :

نیتی که در دل دارید عملی خواهد شد اما به صبر و سرعت عمل و دقت نیاز دارد و لازم است برای رسیدن به هدف تلاش کنید، به زودی پیروزی از آن شما خواهد شد. به راه خود ادامه دهید و به خداوند توکل کنید.

به زودی به سعادت بزرگی دست پیدا می کنید. از یاد خداوند غافل نشوید و از کبر و غرور دوری کنید تا در جایگاه خوبی که به دست می آورید ماندگار باشید. این دنیا فانی است، پس در رفتار و منش خود دقت کنید.

فـال حـافـظ امروز 24 اردیبهشت متولدین مرداد

غزل شماره 64 دیوان حافظ : اگر چه عرض هنر پیش یار بی‌ادبیست

تعبیر غزل شماره 64 حافظ در فال شما :

مسیری را انتخاب کرده اید که برای رسیدن به هدف لازم است با دیگران رقابت کنید. مراقب باشید که در این راه پاکی دل و طینت را از دست ندهید و اسیر وسوسه های شیطان نشوید.

همه آدم ها در کنار خوبی ها، بدی هایی دارند که شما نیز از این قانون طبیعت استثنا نیستید. گل بی خار خداوند است.

گاهی وسوسه می شوید برای بالا بردن ارزش کار خود، دیگران را زمین بزنید، از این کار برحذر باشید که عاقبت خوبی در انتظارتان نخواهد بود.

برای دستیابی به سعادت و خوشبختی باید تلاش کنید و ثابت قدم باشید.

فـال حـافـظ امروز 24 اردیبهشت متولدین شهریور

غزل شماره 493 دیوان حافظ : ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی

تعبیر غزل شماره 493 حافظ در فال شما :

از غرور و خودپسندی دوری کنید که تنها نتیجه ای که برای شما دارد شکست و پشیمانی خواهد بود. افکار منفی و بیهوده را کنار گذاشته و به آن چه خداوند به شما داده رضایت داشته باشید.

قناعت پیشه کنید و با دقت و واقع بینی امور خود را انجام دهید که انشالله پیروزی با شما خواهد بود و به آرزوهای خود دست پیدا می کنید.

فـال حـافـظ امروز 24 اردیبهشت متولدین مهر

غزل شماره 210 دیوان حافظ : دوش در حلقه ما قصه گیسوی تو بود

تعبیر غزل شماره 210 حافظ در فال شما :

خصلت های خوب اخلاقی شما باعث شده اطرافیان از مصاحبت با شما لذت ببرند و دوستان زیادی داشته باشید. از دروغ پرهیز و سعی کنید با صداقت و راستی رفتار کنید. مراقب باشید که موفقیت های این روزها باعث غرور شما نشود که در این صورت عاقبت خوبی برای شما نخواهد داشت.

حوصله به خرج دهید. نیتی در دل دارید که با توکل به خداوند و تلاش، عملی خواهد شد، خبرهای خوبی از مسافرتان دریافت می کنید. ایمان راسخ و اراده دو کلید موفقیت و رسیدن به اهداف است که شما از این دو ویژگی خوب برخوردار هستید.

فـال حـافـظ امروز 24 اردیبهشت متولدین آبان

غزل شماره 174 دیوان حافظ : مژده ای دل که دگر باد صبا بازآمد

تعبیر غزل شماره 174 حافظ در فال شما :

روزهای خجسته ای در پیش دارید، سرانجام صبر و شکیبایی شما نتیجه داده و به مراد دل و وصال یار خواهید رسید. مژده باد بر شما که نیت و هدفی که در نظر دارید حتما انجام می شود و مرغ سعادت روی بام خانه شما خواهد نشست.

در روزهای خوشی دوستان را فراموش نکنید. کینه و کدورت ها تمام می شود و دشمنی ها به پایان خواهد رسید. به زودی خبر خوبی دریافت می کنید که شادمان می شوید. از یاد خداوند غافل نشوید.

فـال حـافـظ امروز 24 اردیبهشت متولدین آذر

غزل شماره 393 دیوان حافظ : منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن

تعبیر غزل شماره 393 حافظ در فال شما :

حسادت کردن به دیگران و کینه ورزی سرانجام خوشی نخواهد داشت، از این خصلت های نکوهیده برحذر باشید. اهداف مبهم و نامشخص شما را دچار دردسر و مشکل خواهد کرد.

از افراد دورو و فریبکار که فقط به فکر منافع خود هستند دوری کنید و از کبر و غرور برحذر باشید. انسان زودرنج و حساسی هستید. در برابر سختی ها و حوادث زندگی سرسخت باشید و زود ناامید نشوید.

فال حافظ امروز 24 اردیبهشت متولدین دی

غزل شماره 203 دیوان حافظ : بود آیا که در میکده‌ها بگشایند

تعبیر غزل شماره 203 حافظ در فال شما :

مدتی هست از زندگی ات راضی نیستید و احساس سرگردانی می کنید و گمان می کنید اطرافیان با ترحم و دلسوزی با شما رفتار می کنند. زندگی بدون هدف باعث خستگی شما شده است.

خودتان را دست کم نگیرید و به استعدادهای خود ایمان داشته باشید. اگر در راه علم و دانش قدم بردارید به شهرت خواهید رسید. ناامیدی را از خود دور کنید و شک و تردید را کنار بگذارید. خداوند یار و یاور شماست.

فـال حـافـظ امروز 24 اردیبهشت متولدین بهمن

غزل شماره 423 دیوان حافظ : دوش رفتم به در میکده خواب آلوده

تعبیر غزل شماره 423 حافظ در فال شما :

قصد انجام کاری دارید، با گام های استوار و همت عالی قدم در مسیر بگذارید و همواره به یاد خداوند باشید. خلوص نیت داشته باشید و صداقت به خرج دهید.

نکند تصمیماتی که می گیرید از روی هوا و هوس و وسوسه های شیطانی باشد؟! از سختی ها نهراسید و با تلاش و پشتکار جلو بروید تا به هدف برسید.

فـال حـافـظ امروز 24 اردیبهشت متولدین اسفند

غزل شماره 36 دیوان حافظ : تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست

تعبیر غزل شماره 36 حافظ در فال شما :

به زودی حاصل کار درستی که انجام داده اید را خواهید دید. وصال یار و رسیدن به مقصود نزدیک است اما به تلاش و پشتکار زیادی نیاز دارد تا او را در آغوش بکشید.

مدتی است فکرتان درگیر بیماری شده، نگران نباشید، به زودی لباس عافیت پوشیده و بیماری درمان می شود.

سفر معنوی در پیش دارید که باعث نزدیکی بیشتر شما و خداوند شده و با او تجدید پیمان خواهید کرد. در این سفر گمشده خود را پیدا می کنید.

فال آنلاین حافظ + تفسیر؛ ابتدا نیت کرده و سپس کلیک کنید

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار