فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ آنلاین

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین شنبه 23 اردیبهشت 1402

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین شنبه 23 اردیبهشت 1402

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

در این سایت برای مشاهده فال حافظ آنلاین، ابتدا نیت کرده سپس بر روی دکمه‌ی زیر کلیک نمایید.

فال حافظ آنلاین با تفسیر

فـال حـافـظ امروز 23 اردیبهشت متولدین فروردین

غزل شماره 45 دیوان حافظ : در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است

تعبیر غزل شماره 45 حافظ در فال شما :

از روزهای عمر و جوانی خود استفاده کنید و قدر آن را بدانید. از فرصت هایی که سر راهتان قرار می گیرد غافل نشوید که پشیمانی سودی نخواهد داشت.

یار شفیق و دوست دلسوز گوهر کمیابی است که نباید به راحتی از دست داد. قدر دوستان صمیمی خود را بدانید و رابطه تان را گرم تر کنید.

صبر پیشه کنید و در برابر مشکلات زندگی سرسختی نشان دهید. یاد خدا را فراموش نکنید و در همه لحظات تلخ و شیرین به او اعتماد داشته باشید.

کلید پیروزی و پیشرفت ، هوشیاری شماست.

فـال حـافـظ امروز 23 اردیبهشت متولدین اردیبهشت

غزل شماره 411 دیوان حافظ : تاب بنفشه می‌دهد طره مشک سای تو

تعبیر غزل شماره 411 حافظ در فال شما :

مدتی است در خودتان فرو رفته و به دیگران بی محلی می کنید، این کار باعث آزار دل و رنجش اطرافیان شده، دست از این کار بردارید

زمان توکل و یاری گرفتن از خداوند است. برای رسیدن به موفقیت تلاش کنید. با استعانت از پروردگار متعال و کمک دیگران به زودی به خواسته های دل خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 23 اردیبهشت متولدین خرداد

غزل شماره 287 دیوان حافظ : ای همه شکل تو مطبوع و همه جای تو خوش

تعبیر غزل شماره 287 حافظ در فال شما :

راه عشق سخت است و دشواری های زیادی در مسیر وجود دارد که هرکسی را تاب و توان گذشتن از آن ها نیست. برای تحقق یافتن آرزوها و رسیدن به وصال یار باید با اراده آهنین و محکم قدم بردارید.

یاس و ناامیدی را از خود دور کنید و قاطعانه به تلاش خود ادامه دهید تا یار را در آغوش بکشید. به زودی بیمار شفا پیدا می کند، ملاقات مهمی در پیش دارید که برای شما منفعت به همراه خواهد داشت.

فـال حـافـظ امروز 23 اردیبهشت متولدین تیر

غزل شماره 250 دیوان حافظ : روی بنمای و وجود خودم از یاد ببر

تعبیر غزل شماره 250 حافظ در فال شما :

بسیار اندوهگین هستید و آتش غم در سینه شما زبانه می کشد، هرچقدر سعی می کنید تا از این رنج و اندوه رها شوید امکان پذیر نیست. اگرچه به نظر می رسد بخت از شما روی گردانده اما شما تلاش خود را تمام و کمال به کار ببرید تا به مراد دل خود دست پیدا کنید.

تقدیر اینچنین است و رسیدن به سرمنزل مقصود همت عالی می طلبد، با اراده قوی و پشتکار بکوشید تا بر رقیبان پیروز شوید. نگران مسافرتان نباشید. از نصیحت بزرگان استفاده کنید.

فـال حـافـظ امروز 23 اردیبهشت متولدین مرداد

غزل شماره 209 دیوان حافظ : قتل این خسته به شمشیر تو تقدیر نبود

تعبیر غزل شماره 209 حافظ در فال شما :

شما لیاقت بسیاری چیزها را دارید، شکست خورده اید و همه چیزتان را از دست داده اید، اگرچه خودتان مقصر هستید اما بهتر است از این حسرت و افسوس برای گذشته دست بردارید و خودتان را عذاب ندهید، ضعف و ناامیدی چاره کار نیست، قوی باشید و دوباره شروع کنید.

بر سر دوراهی قرار گفته اید که شما را سرگردان کرده، در مورد این کار بهتر است بیشتر از این جلو نروید زیرا به نظر می رسد مقدمات آن هنوز فرا نرسیده است.

فـال حـافـظ امروز 23 اردیبهشت متولدین شهریور

غزل شماره 13 دیوان حافظ : می‌دمد صبح و کله بست سحاب

تعبیر غزل شماره 13 حافظ در فال شما :

صبور باشید، عجله در کارها به نفع شما نخواهد بود. مشکلات زیادی برای رسیدن به مراد دلتان سر راه شما قرار دارد که با سعی و تلاش آن ها را یک به یک پشت سر می گذارید. نگران نباشید سرانجام سختی ها به پایان خواهد رسید.

پایمال کردن حق دیگران ممکن است گره در کارتان ایجاد کند، سعی کنید حق کسی را پایمال نکنید.

غم روزها را نخورید و شاد باشید که گذشت زمان همه چیز را درست می کند، مشکلات حل خواهد شد و شما به مقصودتان خواهید رسید.

فـال حـافـظ امروز 23 اردیبهشت متولدین مهر

غزل شماره 141 دیوان حافظ : دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد

تعبیر غزل شماره 141 حافظ در فال شما :

از شکست خوردن ناامید نشوید، زیرا وقتی با وجود تلاش و توکل به خداوند، در کاری موفق نمی شوید حتما خیر و صلاحی در آن بوده که شما از آن آگاه نیستید. صبوری پیشه کنید.

به تازگی دوست شما در حق شما کم لطفی کرده اما بدانید او در مورد این مسئله مقصر نبوده، فردی سعی می کند بین شما جدایی بیندازد، مراقب باشید تا ضربه های او کارساز نباشد.

از یاد خداوند غافل نشوید و به او توکل کنید تا تحمل سختی و شکست راحت تر شود. از تجربه فرد با تجربه و آگاه استفاده کنید.

فـال حـافـظ امروز 23 اردیبهشت متولدین آبان

غزل شماره 169 دیوان حافظ : یاری اندر کس نمی‌بینیم یاران را چه شد

تعبیر غزل شماره 169 حافظ در فال شما :

وقت خود را با غصه و ناله کردن برای مشکلات و سختی ها هدر ندهید که نتیجه ای ندارد. به جای آن سعی کنید با دوراندیشی، اراده و عزم قوی و توکل به خداوند به دنبال راه حل مشکلات باشید.

مدتی است دچار یاس و ناامیدی شده اید، هر چه زودتر به آن پایان داده و خود را جمع و جور کنید! تردید را کنار بگذارید، با دیگران با محبت و مهربانی رفتار می کنید و این از خصلت های خوب شماست.

احساس می کنید اطرافیان شما را فراموش کرده اند و در ازای خوبی ها، بدی دیده اید. به امید لطف و رحمت خداوند هستید اما وقتی درهای بسته باز می شود آن را نادیده می گیرید. دل به تقدیر خداوند بسپارید.

فـال حـافـظ امروز 23 اردیبهشت متولدین آذر

غزل شماره 394 دیوان حافظ : ای روی ماه منظر تو نوبهار حسن

تعبیر غزل شماره 394 حافظ در فال شما :

روزهای خوشبختی و کامیابی نزدیک است و زندگی روی خوشش را به شما نشان خواهد داد. قدر خانواده و نزدیکان را بدانید که بسیار مهربان و دلسوز هستند. عهدی که با یار بسته اید خوب و مبارک است.

از فرصت های پیش آمده استفاده کنید و با دوراندیشی و تدبیر آینده روشنی برای خود بسازید. در ایام خوشی از کبر و خودخواهی دوری کنید که پیامدهای منفی در زندگی تان خواهد داشت.

فال حافظ امروز 23 اردیبهشت متولدین دی

غزل شماره 120 دیوان حافظ : بتی دارم که گرد گل ز سنبل سایه بان دارد

تعبیر غزل شماره 120 حافظ در فال شما :

قصد انجام کاری را دارید، بهتر است با دیگران مشورت کرده تا بعدا پشیمان نشوید. ظاهربینی کار دست شما داده و مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

وقت را هدر ندهید و با عزم راسخ و استفاده از تجربه دیگران جلو بروید. برای رسیدن به مراد دل با تحمل رنج و سختی را داشته و با دقت و تلاش و سرعت عمل اقدام کنید.

فعلا برای ازدواج زود است.

فـال حـافـظ امروز 23 اردیبهشت متولدین بهمن

غزل شماره 319 دیوان حافظ : سال‌ها پیروی مذهب رندان کردم

تعبیر غزل شماره 319 حافظ در فال شما :

تلاش و زحمت زیادی کشیده و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته اید اما مایوس نشوید که سرانجام به مراد دل می رسید و روزهای خوش فراخواهد رسید.

برای موفقیت در کارهای مهم با دوستان مورداعتماد خود مشورت کرده و دوست و دشمن را از هم جدا کنید. از عقل و درایت خود استفاده کرده و خدا را همیشه به یاد داشته باشید.

فـال حـافـظ امروز 23 اردیبهشت متولدین اسفند

غزل شماره 355 دیوان حافظ : حالیا مصلحت وقت در آن می‌بینم

تعبیر غزل شماره 355 حافظ در فال شما :

افراد دورو و بداندیش شما را احاطه کرده اند، سعی کنید تا آن جا که امکان دارد از آن ها دور شوید. نشست و برخاست با این افراد باعث گرفتاری و سختی های زیادی خواهد شد.

برای رسیدن به آرامش دل از یاد خداوند غافل نشوید و به او توکل داشته باشید. در برابر سختی و رنج صبوری پیشه کنید که به زودی روزهای سخت به پایان خواهد رسید.

فال آنلاین حافظ + تفسیر؛ ابتدا نیت کرده و سپس کلیک کنید

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار