فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ آنلاین

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین دوشنبه 6 آذر 1402

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین دوشنبه 6 آذر 1402

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

در این سایت برای مشاهده فال حافظ آنلاین، ابتدا نیت کرده سپس بر روی دکمه‌ی زیر کلیک نمایید.

فال حافظ آنلاین با تفسیر

فال حافظ روزانه دوشنبه 6 آذر 1402

فال حافظ ۶ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 462 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی در گذشته و بیش از اندازه نگرانی برای آینده کار انسان عاقل نیست. تو باید به حال و فرصتی که در دست داری فکر کنی و آن را غنیمت شماری، زیرا ممکن است فردا دیگر چنین فرصتی در اختیارت قرار نگیرد. اشتباهات و گناهان گذشته ات به شرطی مورد لطف و عفو پروردگار قرار می گیرد که واقعا نادم شده باشی و هرگز آنها را تکرار نکنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اقبال شما در ترقی و تعالی است و آینده ای بسیار درخشان در انتظار شما می باشد. به شرط آنکه توکل بر خدا داشته باشید و از تلاش و کوشش دست برندارید. سعی کنید راز دلتان را کمتر برای هر کس تعریف کنید و به عبارت دیگر، همه را محرم اسرار خود ندانید زیرا همگان همه چیز ندانند.

۲- به زودی ملاقاتی سودمند با یکی از بزرگان خواهید داشت که در سرنوشت شما یا همسر یا پدرتان موثر خواهد بود. در معامله ای سودآور شرکت خواهید داشت. در نتیجه خرید و فروش هر دو مناسب می باشد.

۳- به زودی به مسافرتی سیاحتی یا زیارتی خواهید رفت که تحول و دگرگونی خاصی در زندگی شما و خانودیتان ایجاد می کند، بطوری که از این سفر خاطرات توام با درس های معنوی نتیجه می گیرید.

۴- از نیکی کردن خوشحال می شوید، پس این اخلاق پسندیده را از دست ندهید مانند باران به همه محبت کنید که خداوند پاداش خیر خواهد داد.

حضرت علی (ع) در خطبه ۸۸ نهج البلاغه می فرمایند: "بندگان خدا با دیده آموختن بنگرید و به یاد رفتار و اعمالی باشید که پدران و برادرانتان در بند آنها هستند و بر پایه آنها به پای میز محاسبه کشیده می شوند."

۵- این نیت با صبر و حوصله عملی میگردد ولی شتاب و عدم توجه آن را به خطر می اندازد. از طریق موبایل و اینترنت خبرهای خوشی خواهید شنید.

فال حافظ ۶ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 469 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی سختی داشته ای و رنج بسیار کشیده ای. اما بشارت باد بر تو که دوران درد و رنج و غصه به زودی سر خواهد آمد. اگرچه تاکنون روی خوشی را ندیده ای، اما همچنان امیدوار باش چرا که نیک بختی و سعادت در راه است و به زودی به کلبه غم و اندوه تو پای خواهد گذارد و خانه ات را روشنی و جلا می بخشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت نهم و دهم می فرماید:

* امیدوارم که بخت بلند یارم شود و تو را هر چه زودتر ببینم. پس تو بفرماندهی و نه به فرمانبرداری شاد گردی.

* ای حافظ شعر پاک تو چون گوهر و دُرّ ناب است. زیرا از نظر مقام و منزلت از شعر نظامی شاعر قرن ششم پیشی می گیرد.

۲- در تب و تاب این نیت و کار و نتیجه آن می باشید، در حالی که نوید پیروزی و موفقیت تا حدودی به شما نشان داده شده است. پس این بی تابی، نتیجه تردید و وسواس شما می باشد. با اینکه مقدمات این نیت هنوز کاملاً فراهم نگردیده اما امکانات حصول و انجام آن در حال شکل گرفتن و اقدام می باشد. پس عجله و شتاب را نداشته باشید.

۳- مسافرتی مهم و مفید در جریان می باشد. مسافر شما در حال انجام امور و اقدامات مربوط می باشد، پس نگران نباشید که روزگار بر روفق مراد است. از نظر مالی و شغلی نیز به زودی تحولات مهمی در کل زندگی شاهد خواهید بود که به نفع شماست. از نظر علمی نیز سعی کنید بر رقیبان خود با سرعت عمل و توکل بر خداوند پیروز شوید.

۴- سنگ های زینتی خوش شانس عبارت اند از: زمرد، فیروزه و سنگ لاجورد. با اینکه سنگ هستند ولی در کل جهان انسان های طماع زیادی به خاطر آنها جان فدا می کنند. شما از این سنگ ها با ارزش تر هستید. قدر خود را بدانید و تلاش، مهر، محبت، اخلاص و لبخند را از دست ندهید.

فال حافظ ۶ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 346 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خود می دانی که آنچه طالب آن هستی گوهری است گرانبها و تو برای بدست آوردن آن دست به انجام کاری زده ای که از عاقبت آن بی خبری، اما بدان اراده و پشتکار و توکل به خدا از عوامل مهم و اصلی پیروزی است. تن به رضای او بسپار که صلاح تو در رضای اوست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* من آن قلندری نیستم که شاهد و ساغر را ترک کنم. پاسبان شرع می داند که من هرگز چنین کاری نمیکنم.

* من که سالها پرهیزکاران و توبه کاران را عیب کرده ام، حال اگر در فصل گل از شراب توبه کنم، دیوانه ام.

۲- در کار خود مصمم و با اراده هستید. سعی دارید به هر صورت که شده، این نیت عملی گردد. پس بدانید برای هر کاری مقدماتی لازم می باشد که باید قبلاً در فکر تهیه آنها بود. پس شما با توکل بر خداوند اقدام کنید تا به نتیجه برسید.

۳- مسافرت مهمی در پیش دارید که مفید می باشد. مسافر شما حالش خوبست ولی گره های کارش باز نشده. به زودی از قانون جدیدی برخوردار می شود و مشکل او حل خواهد شد. قرض ادا می شود. مکان خریداری می گردد. طلاق عملی نمی گردد و ازدواج نیز نیاز به تهیه امکانات دارد. ملاقات مهمی در پیش دارید که به نفع خانواده شماست.

۴- از غرور دست بردارید و راز دل خویش را به هر کس نگویید. عزیزی را که رنجانده اید، هر چه زودتر دلش را بدست آورید.

  فال حافظ ۶ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 467 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برای نیتی که در سر داری هنوز زود است و وقت مناسب برای انجام این نیت هنوز نرسیده، اما می توانی پیغام خود را به او برسانی. از خودکامی و خودرأیی بپرهیز و برای شروع کار با کسانی که از تو تجربه بیشتری دارند، مشورت کن و منتظر موقعیت مناسب بمان.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از زمان کمتر بهره می گیرید و وقت های زیادی را بیهوده به هدر می دهید. در حالی که انسانهای موفق همیشه به فرصت ها توجه دارند. اگر امروز فعالیت نکنید، در آینده پشیمان می شوید. به او بگویید هر چه در توان دارد بکوشد که موفق می شود.

۲- چشم به راه کسی یا چیزی یا شغلی می باشید که به دست آوردن آن مستلزم کار، تلاش، تجربه و اندیشه بیشتر می باشد. کسی به شما پیشنهادی کرده اما شما نسبت به آن بی توجهی کردید، در حالی که می توانستید بهره کافی را ببرید.

۳- این نیت عملی می گردد و جای نگرانی وجود ندارد. علت این تاخیر این است که شما مقدمات لازم را فراهم نساخته اید و با جدیت وارد کار نشدید. پس توکل بر خدا کنید و اقدام نمایید.

۴- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سوره مبارکه بقره، آیه ۸۰ تا ۱۱۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید. گشایش بسیار است.

۵- به پدر، مادر و همسر توجه کافی داشته باشید. آنها عاشقانه شما را دوست دارند پس به مهر و محبت آنها پاسخ دهید.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: فعال، پرتحرک، ایده آلیست، با احساس، مادی گرا، با سیاست، با فکر، آزاده، دلربا، جذاب، شیک پوش، اهل تجملات، شاداب، خنده رو، بذله گو و خوش برخورد.

۷- از مسائلی که پیش آمده، زیاد نگران نباشید. مردم آنقدر ناراحتی دارند که اگر از آن آگاه شوید، ملاحظه خواهید کرد که بسیار خوشبخت هستید.

فال حافظ ۶ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 445 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بزودی نیتت برآورده می شود و به وصال دوست خواهی رسید، اما باید سختی های این راه را تحمل کنی و با تکیه بر محبت و مهر او از این راه سخت و دشوار به آسانی عبور کنی. اکنون که دیگر به مقصود خود رسیده ای، غم و غصه ی بیهوده ی دنیا را نخور و از زندگی خود لذت ببر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت اول و دوم می فرماید:

* تو که هر چه می خواهی در این دنیا داری و تمام آرزوهایت فراهم شده. پس از حال ضعفای ناتوان چه غم و غصه ای داری.

* از من ارادتمند جان بخواه و آن را بگیر زیرا فرمان تو بر گروه زادگاه عشق و معرفت جاری و ساری است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از زندگی خود شکوه و گله داشتن، ناشکری محض و ناسپاسی کامل است. اگر به درد دل دیگران گوش دهید، خواهی دید که چقدر خوشبخت هستید. پس دست از زیاده خوای بردارید. اگر پدر و مادری سختگیر دارید، علتش علاقه آنها به شماست. اگر همسری لجباز دارید، علتش این است که بسیار شما را دوست دارد. اگر خواهر و برادر متعصب دارید، علتش محبت شدید به شما می باشد. این مسائل بسیار گرانبهاست.

۳- به شما مژده می دهم که این نیت صد در صد عملی می گردد ولی نیاز به صبر و استقامت دارد. جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد زیرا کبوتر اقبال بر بام خانه شما آشیانه دارد. پس راز دل خود را جز به افراد با اعتماد نگویید.

۴- حسودان در کمین زندگی شما هستند. به سخنان آنها توجه نکنید. بدانید همسر یا پدر شما از خطر بزرگی رهایی یافته. بگویید فوری صدقه بدهد.

۵- کار برادر و خواهر شما انجام میگیرد. جای نگرانی نیست. بیمارتان تا ده روز دیگر بهبودی می یابد. مسافرتی زیارتی و سیاحتی در راه می باشد.

۶- با توجه به اشعار حافظ روحیه شما می طلبد که از رنگ های براق مانند آبی براق، خاکستری براق یا سفید براق استفاده کنید زیرا رنگ زبرجد و حجرالاسود و یاقوت است که مطابق با شخصیت متین و موقر شماست.

۷- مورد توجه همگان واقع می شوید بطوری که دیگران نمی توانند در برابر عظمت شما انکار یا اظهار وجود نمایند و حسودان خفه می شوند.

فال حافظ ۶ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 225 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به زودی دست تقدیر فرصتی در اختیار تو می گذارد که اگر از آن غافل نشوی خواهی توانست یک شبه ره صد ساله را طی کنی، اما به خاطر داشته باش که چون به مقصود رسیدی، فریب دنیا را نخوری که گمراه خواهی شد و آنچه نصیبت گردیده از دست خواهی داد. پس خود را هرچه سریعتر مهیای استفاده از این فرصت خدادادی کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت سوم تا ششم می فرماید:

* همه طوطیان هند از این قند شیرین زبان فارسی که به هند می رود، شکر به دندان می سایند و شیرین کام شده اند.

* درسلوک شعر طی زمان و مکان را ملاحظه کن که این کودک یک شبه راه یکساله می پیماید.

* چشم سحر انگیز محبوب را نگاه کن که پارسا را نیز از راه بدر می کند زیرا یک قافله و کاروان افسونگری بدنبال دارد.

* فریب دنیا را نخور و گمراه نشو که این دنیای حیله گر پیر، حتی لحظه ای از مکر و فریب خالی نمی باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: با ایمان، پرحرف، سخنران، با سلیقه، زیبا و دلربا و جذاب، فقرا را شریک خود می کند، بی قرار، عاشق علوم و ماوراء الطبیعه، مغرور، مرموز، هوشیار، دلپذیر، عشوه گر، عاشق زندگی و بی حوصله.

۳- دنیا چنان زیباست که انسان به آن وابسته می شود اما نباید فریب آن را خورد. کاملاً هوشیاری خود را حفظ کن که به زودی بخت و اقبال به شما روی خواهد آورد. مبادا گول حسودان را بخوری بلکه با سرعت عمل، همراه با دقت و زیرکی عمل کن.

۴- بخت و اقبال شما رو به سعد و خوبی گذاشته و مرادت برآورده می شود. جای هیچ گونه نگرانی نیست. فقط برای سرعت بخشیدن به آن، نذر خود را ادا کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید. پیشرفت های شما و خانوادیتان بسیار خواهد شد اما مواظب باشید که دچار غرور نشوید و از یاد خدا نروید.

۵- مسافر موفق شده است. اشکال ها برطرف شده. بیمار طی یک هفته دیگر بهبود می یابد. خرید و فروش عالی است. تغییر شغل و مکان انجام می گیرد. مبارک است.

۶- خطری بزرگ از خانواده شما مرتفع شده است و این درسی بزرگ برایتان محسوب می شود. به همسر و پدرتان توصیه کنید که با صبر و شکیبایی بیشتری در کاری که مد نظر دارند، اقدام کنند.

فال حافظ ۶ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 104 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر با چشم واقع بین به خود نگاه کنی می بینی که خداوند تمام امکانات موفقیت را برای تو مهیا نموده است. ظاهری نیکو، اخلاقی خوش و نیتی پاک داری. تنها چیزی که برای رسیدن به پیروزی و موفقیت لازم داری کمی همت است. با عزم و اراده و همتی که خدا در وجود تو نهاده می توانی بهترین زندگی را برای خود بسازی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این فال بسیار عالی است. اگر شک و تردید داشته باشی، من به عقل و اندیشه شما شک می کنم. پس بر شما مبارک باد و مرا دعا کن و چنانچه به مرادت رسیدی، به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید و شکر آنچه را که به دست آورده اید به جای آورید.

۲- بدون تردید و دودلی اقدام کن که پیروزی در چند قدمی شما است و شاهد موفقیت را در آغوش دارید.

۳- آنقدر لذت بردم که اگر کنارم بودی، قلم را برایت از خوبی این نیت در گردش در می آوردم و می گفتم که آینده ای موفقیت آمیز در انتظار خانواده شماست. پس از هیچ چیز نگران نباشید. مبارک باشد.

۴- اگر برایت هدیه ای آورده اند، نشانه این است که شما از زندگی بسیار مرفه ای برخوردار خواهید شد.

۵- به پدر و مادراحترام بگذار و دل آنها را بدست بیاور. نذری کن و این هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذر خود را ادا کن. سوره مبارکه الروم از آیه ۳۰ تا ۵۰ را با حضور قلب و معنی بخوان که گشایش بسیار است.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: زیبا پسند، حساس، خطرناک، دلسوز، دین دار، خوشگذران، ملاحظه کار، مودب، با احترام، دعوا راه انداز، محافظ خانه و زندگی، قدرتمند و سریع تصمیم بگیر.

۷- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش و تغییر مکان و شغل عالی است. بیمار شفا می یابد. سه فرزند در طالع داری که دومی از همه بهتر خواهد شد. خود و همسر در پایان عمر از لذت فراوان زندگی بهره مند می شوید. همسرتان موفقیت مهمی را کسب خواهد کرد، به شرط آنکه به نصایح شما گوش کند.

۸- رنگ نارنجی برازنده قامت موزون شماست و موجب می گردد که عشق پرثمر در قلب شما همیشه روشن باشد و حس مشارکت و هماهنگی در امور به شما می بخشد. به قول امرسون: "دانشی وجود ندارد که توانایی نباشد."

فال حافظ ۶ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 380 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

هیچ کس منکر قضا و قدر و دست سرنوشت نیست، ولی نه اینکه همه چیز را پای تقدیر بگذاری. انسان موجودی دارای اختیار است پس باید از این توانایی که خدا در اختیارش قرار داده بهترین استفاده را ببرد و مناسبترین راهها را برای زندگی انتخاب کند. همت عالی مهمترین شرط پیروزی است. هرگز از آن غافل مشو.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول، سوم و هفتم می فرماید:

* به کرّات گفته ام و مجددا تکرار میکنم که من عاشق و دلداده راه عشق هستم و این راه را با اراده شخصی نمی روم بلکه حکم الهی است.

* من اگر خار بی مقدار و اگر گلی با ارزش باشم، در گلزار، باغبانی است که بدین شیوه مرا پرورش داده و رشد پیدا کرده ام.

* حافظ به من گفت که خاک آستانه میکده را بو نکن. به او بگو بر من خرده نگیر که خاک در میخانه معرفت، در نظر من بوی مشک آهوی ختن را می دهد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- سخت به او دلبسته اید و مرتباً در اندیشه اش می باشید اما بدانید که هر کاری باید از روی عقل و تدبیر باشد. افراد موفق همیشه با زیرکی و عقل بر مسائل و مشکلات پیروزی یافته اند. با کمی دقت، سرعت و تلاش موفق خواهید شد.

۳- مسافرت را توصیه می کنم. خرید موقعیت ندارد و برای فروش زمان دیگری را انتخاب کنید. به زودی تغییرات کلی در زندگی شما حاصل می شود که به نفع همه افراد خانواده می باشد. چشمانی نگران منتظر دیدارتان می باشد. عجله کنید که او را دیدار کنید و به کمک او بشتابید که سخت به شما نیاز دارد. ۴ فرزند در طالع دارید به همراه همسری مهربان. حتماً قدر او را بدانید. از زندگی خوبی برخوردارید. با وسواس زیاد گرمی آن را به سردی تبدیل نسازید.

۴- در این هفته خوابی خواهید دید که با انسان های پاک و روحانی همراه هستید. حتی برایتان دست تکان می دهند. تعبیرش این است با کسانی که آرزوی تقسیم زندگی پاک و درستی را دارید، با خوشحالی شما را صدا می زنند و از همکاری شما لذت می برند.

فال حافظ ۶ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 256 از دیوان حافظ:

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی هستی حساس که همه چیز را خیلی سخت می گیری و زندگی را به کام خود و نزدیکان زهر می کنی. مگر زندگی چند سال ادامه خواهد یافت که تمام عمر را صرف مسائل جزئی می کنی؟ همه چیز که نباید کاملا مطابق میل تو باشد. کمی هم تو با زندگی سازش کن و قانع باش که بسیارند کسانی که حسرت زندگی تو را دارند ولی تو قدر آن را نمی دانی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا ششم و نهم می فرماید:

* هم نشینی دلپذیر و رودی خوش آهنگ خواهم تا اندوه و رنج درون را با نغمه و صدای زیر و بم آن آرام کنم.

* چون در روز ابتدا نوش و نیش را بی حضور ما قسمت کردند، پس اگر قسمت تو چندان به دلخواه نمی باشد، نباید خرده گرفت.

* صد بار به قصد بازگشت از میگساری، جام باده را از دست نهادم اما ناز و غمزه ساقی در این میان برای شکستن توبه من کوتاهی نمی کند.

* آنگونه که لاله در ساغر خود می و مشک دارد، تو هم ای ساقی، در جام من به یاد خال مشکین یار، باده و مشک بریز که در این صورت، هیچگاه از آینه دلم محو نمی شود.

* شرابی که دو ساله باشد و معشوق جوان چهارده ساله، مصاحبت این دو کوچک و بزرگ بجای اکابر فریبکار برای من کافی است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- به دنیا و عوامل آن زیاد پایبند نباشید و غم کم و زیادی آنرا نخورید. بلکه سعی کنید از آنچه دارید، به بهترین وضع استفاده کنید.

۳- از زندگی خوبی برخوردارید. قدرش را بدانید زیرا دیگران به شما حسادت می کنند و قصد تخریب زندگی شما را دارد. پس هر چه می توانید از حسودان، سیگاری ها و افراد معتاد دوری کنید.

۴- این نیت به شرط داشتن اراده، تلاش، سرعت عمل و دقت حتمی است اما با تردید و وسواس خراب می شود و از بین می رود.

۵- بیمار تا یک ماه دیگر شفا می یابد. از مسافر خبرهای خوش دریافت می کنید. دوست صمیمی شما مشغول اقدام مهمی است. پدر یا همسر شما دست به کاری زده که نگران است. به او بگویید نگران نباش. بلکه به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نگران نباشید.

۶- اگر می خواهید یاری خداوند شامل حال شما شود، در ۷ شب متوالی، سوره مبارکه ابراهیم از آیه ۹ تا ۱۵ را با حضور قلب بخوانید که گشایش بسیار خواهد بود.

فال حافظ ۶ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 456 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که در بهار عمر به سر می بری، شاد زیستن و لذت بردن از شادیها را بیاموز که مدت عمر بسیار محدود است. در انتخاب دوستان و همنشینان دقت بسیار کن و به پند و اندرز بزرگان توجه داشته باش. به اطراف خود با چشم بصیرت نگاه کن و عمر پرارزش خود را صرف غم خوردن مکن که سختی راه زندگی در مقابل بزرگی و ارزش اهداف انسان آسان می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حرص و طمع به امور دنیوی داشتن، انسان را فرسوده و پریشان حال می سازد. شما متاسفانه خیلی به مادیات اهمیت می دهید و خیال دارید یک شبه راه صد ساله طی کنید. در حالی که خداوند به شما عنایت زیادی کرده است.

۲- شما انسانی صدیق و مهربان می باشید اما گاه چنان غرق مادیات می شوید که از امور معنوی و روحانی دور می شوید. در حالی که عشق به معرفت حق در قلب شما همیشه در حرکت و آتش محبت در وجودتان شعله ور است.

۳- مسافری در راه دارید که حالش بسیار خوبست ولی اوضاع او فعلاً چندان مساعد نیست. به زودی امورش اصلاح می شود و جای نگرانی نمی باشد.

۴- در معامله ای سود کلان به دست می آورید اما رقیبی قصد ضربه زدن دارد. پس به سخنان همسر خود توجه ویژه مبذول دارید که به نفع شماست.

۵- از معرکه ای جان سالم بدر برده اید. بنابراین به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. ارزش واقعی همسر مهربان خود را بدانید که کسی از او عزیزتر نمی باشد.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: اهل ریسک و خطر، اهل تعریف و تمجید، بخشنده، اهل حساب و کتاب، متنفر از بی نظمی، با هوش، دست و دل باز، مهربان، سرخوش و زنده دل.

فال حافظ ۶ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 475 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

همیشه عجولانه و شتابزده عمل می کنی. او به وعده های خود عمل خواهد کرد. تو گرچه به شدت بی تاب و بی قراری اما باید صبر و تحمل به خرج دهی و با اصرار بی مورد اسباب دردسر فراهم نکنی. نگران آینده نباش که نیت تو عملی خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های نهم تا یازدهم می فرماید:

* من شکایتی ندارم اما آب رحمت محبوب به کشتزار جگر تشنگان نرسید و به آنها توجهی نکرد.

* گفتگوی مردم سبب دردسر می باشد. پس ای دل باده بنوش و لحظه ای از عمرت راحت باش.

* شاها، حافظ جز از نیاز شبانه و دعای صبحدم چیز دیگری ندارد که لایق ارزش محبوب باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- خیلی خالصانه به دنبال این نیت بوده اید و بارها صداقت خود را ثابت کرده اید. خواسته اید از راه صلح و سازش عمل کنید ولی او بر لجبازی اصرار دارد. باید بدانید که وی مغرور خود شده، پس لازم است شما صبر و شکیبایی داشته باشید.

۳- این نیت با صبر و شکیبایی انجام می گیرد چون عوامل متعددی در اجرای آن دخالت دارد که باید مقدمات آن فراهم گردد.

۴- مسافر شما مدتی بلاتکلیف بوده ولی به زودی گره از کارش گشوده می شود و خبرهای خوش خواهد داد.

۵- معامله ای سود آور در جریان بوده ولی حسودی نیز در کمین است. پس مواظب او باشید. سه فرزند در طالع دارید که آخری ثروتمند و دومی دانشمند خواهد شد. مسافرتی مهم در پیش است. مبارک باشد.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: سریع، تنها، پر تحرک، منطقی، مهربان و منعطف.

فال حافظ ۶ آذر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 378 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

هیچ گاه برای ترقی و پیشرفت خود به تنزل دیگران راضی مشو و در انجام کارها دقت لازم را به خرج بده و بدان که مال و ثروت زشتی عمل را نمی پوشاند و اگر تمایل داری در نظر دیگران محترم باشی احترام همه را حفظ کن و به حرف حق حتی اگر از زبان دشمنت بیان شود احترام بگذار و تنها از سخن دانایان پیروی کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از اینکه از وسوسه ی دیگران به راه غلط نمی روید، حتی با کارهای اشتباه دیگران نیز عذر و بهانه ای نمی آورید و به آنها گوشزد می کنید، بسیار پسندیده است. پس مواظب باشید با افراد ناباب و معتاد نشست و برخاست نکنید و راز دل خود را با هر فردی در میان نگذارید.

۲- اگر به این نیت عمل نکنید، بمراتب در آینده امکانات بهتر و عالی تری برای شما بوجود خواهد آمد و از موفقیت بیشتری برخوردار خواهید شد. پس بجاست فعلاً از آن درگذرید و آن را به موقعیت و زمان بهتر حواله کنید.

۳- هر چه برای خود نمی پسندی، برای دیگران نیز مپسند. بدان که روزگار زیر و بم زیاد دارد. برای اجرای این نیت از جهات دیگر با شخص عاقل، فرزانه و با تجربه ای مشورت کنید که بسیار سودمند است.

۴- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم پاسخ شما را صریح و روشن داده است پس جای چانه زدن و بحث کردن وجود ندارد. زیرا در بیت دوم و سوم شما را تعلیم میدهد که در زندگی چگونه عمل کنید.

۵- معرفی دیگران کافی است. بهتر آن است که کمی هم خودمان را در خلوت به خودمان معرفی کنیم.

۶- مسافر حالش خوبست و کارهای او انجام میگیرد. همسری مهربان و دو فرزند با زندگی خوبی خواهید داشت، به شرط آنکه تردید و وسواس را همراه خود به زندگی نبرید و بگذارید اطرافیان راحت زندگی کنند.

فال آنلاین حافظ + تفسیر؛ ابتدا نیت کرده و سپس کلیک کنید

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار