فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ آنلاین

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاینجمعه 12 آبان 1402

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاینجمعه 12 آبان 1402

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

در این سایت برای مشاهده فال حافظ آنلاین، ابتدا نیت کرده سپس بر روی دکمه‌ی زیر کلیک نمایید.

فال حافظ آنلاین با تفسیر

فال حافظ روزانه جمعه 12 آبان 1402

فال حافظ ۱۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 255 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سختی ها و رنجهای بسیاری در زندگی خود کشیده ای اما ناامید مشو. چه بسیار بلاهایی که درواقع نعمت هستند و ما از مصلحت آن بی خبریم. اگر به خدای بزرگ اعتقاد و توکل داشته باشی نباید غصه هیچ چیز دیگری را بخوری. به زودی اتفاقاتی در زندگیت روی خواهد داد که پایانی است بر همه دردهای تو. پس ثابت قدم باش و از سرزنشهای دیگران مرنج که خدا با توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هشتم تا دهم می فرماید:

* اگر چه منزل جانان بسیار ترسناک و مقصدمان ناپیداست، اما هیچ راهی نمی باشد که پایانی نداشته باشد. پس غم مخور.

* ما حال خود را در جدایی و هجران محبوب و زحمت و مشقتی که رقیب همیشه برایمان ایجاد می کند، نشانه ای از تقدیر الهی می دانیم، پس جای غم و نگرانی نیست.

* ای حافظ، در زاویه درویش و تنهایی و شب های تاریک تا ذکر تو دعا و خواندن قرآن کریم باشد، جای اندوه و نگرانی نمی باشد.

۲- به شما مژده میدهم که این نیت حداکثر تا ۱۵ روز دیگر بخوبی بر وفق مراد شما خواهد شد. شما به دولت و اقبال رسیده اید.

۳- راه های دور و دراز و پرخطری را در زندگی طی کرده اید اما در هر حال، خداوند یار و یاور شما بوده. چون دارای قلبی پاک و مهربان هستید. پس به شما تبریک می گویم. این نیت خیر است و از رنج خلاصی می یابید.

۴- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. یکی از بستگان سخت به شما نیاز دارد. هر چه زودتر به او کمک کنید که مستجاب الدعوه می باشد.

۵- بیمار شما تا یک ماه دیگر کاملاً بهبود می یابد. ازدواج عملی و راه طلاق آسان تر و همواره تر می شود. خبر خوشی و ملاقات سودمندی در پی دارید. در معامله ای سود بدست می آورید ولی به شما یا همسر یا پدر شما فرد دیگری نارو می زند ولی در هر حال موفقیت از آن آنهاست.

۶- اگر می خواهید این حاجت زود برآورده شود، در هفت شب متوالی، سوره مبارکه ابراهیم از آیه ۱۱ تا ۲۱ را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش بسیار است.

فال حافظ ۱۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 249 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

منتظر رسیدن پیامی از کسی هستی که دوستش داری. به زودی این پیام به دستت خواهد رسید، اما تو انسان بسیار ساده دلی هستی. اگر می خواهی در عشق موفق باشی، بیش از این باید حواس خود را جمع کنی. خیالت از بابت رقیب آسوده باشد. او تو را ترجیح می دهد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- به زودی خبرهای خوشی دریافت می کنید. ملاقات مهمی و تغییر شغل یا مکان در پیش دارید که موجب گشایش بسیار می شود. سفری بسیار پر برکت برای شما در پیش است. از یار خبرهای خوشی دریافت می کنی و به مرادتان می رسید.

۲- حضرت حافظ در بیت های ششم، نهم و دهم می فرماید:

* راه و رسم عاشقان ناپختگی و سادگی نمی باشد. برای ما خبری از محبوب چالاک در دل ربایی و تصاحب دل ها بیاور.

* سال ها سپری گردید که دل من روی شاهد مراد را ندیده است. ای ساقی، آن ساغر روشن روان و آینه مانند را بیاور تا چهره مقصود را در آن مشاهده کنم.

* لباس فرسوده حافظ ارزشی ندارد. آن را با شراب آغشته کن و حافظ را مست و بیهوش بگردان و پس از آن راوی را با سرمستی و مدهوشی از میان بازار برگردان.

۳- برای نیت شما جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد زیرا به زودی شاهد مقصود را در آغوش خواهید گرفت. کارها بر وفق مرادتان خواهد بود، به شرط آنکه نذر خود را ادا کنید. بدون تردید، نیت شما عملی می گردد. بر خداوند بزرگ توکل کنید.

۴- بیمار شفا می یابد. سفر را توصیه می کنم. از مسافر خبرهای خوشی می رسد. ۲ فرزند خواهید داشت. از زندگی خوبی برخوردارید و طالع شما در برج سعد می باشد و آینده ای روشن و درخشان خواهد داشت. مبارک است. اگر می خواهید خداوند فرزندی پارسا و خوب به شما بدهد، سوره مبارکه الاسراء از آیه ۱۵ تا ۳۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید.

امام علی (ع) می فرمایند: "بزرگترین اسرار مرگ، بزرگترین افتخار ایمان و بزگترین سود فرزند نیک است."

فال حافظ ۱۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 412 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که با همه زیرکی ها و کناره گیری ها در دام عشق اسیر شده ای بی تابی ها و غصه های تو بیهوده است. خود را بیش از این عذاب نده و نسبت به آینده ناامید نباش. بدان که تو در میان رقیبان خود برگزیده خواهی شد. آنها کنار گذاشته خواهند شد و این تو هستی که به مقصود خود خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم و هشتم می فرماید:

* کسی با زیبایی آن چنانی محبوبم نخواهد گفت که حوران و پریان بهشتی دارای چشمانی زیباست.

* اگر چه حافظ پرنده ای هوشیار و زیرک بود ولی چشمان و هلال ابروی یار با ناز و کرشمه اش، او را شکار کرد و زیرکی فایده ای در مقابل عشق نداشت.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- به شما توصیه می کنم که عجله و شتاب نداشته باشید. بلکه با صبر و شکیبایی گره از این کار باز می شود. ابتدا با یکی از استادان با تجربه مشورت کنید. سپس با پدر و مادر در این باره سخن بگویید و راهنمایی بخواهید. دست از لجبازی بردارید که به ضرر شماست.

۳- موفقیت و کامیابی از شما دور نشده، بلکه تردید، نگرانی و اضطراب بر شما مسلط گردیده، در حالیکه این نیت و اجرای آن چندان دور از انتظار نیست و بالاخره گره این مشکل با صبر و شکیبایی به نفع خانواده شما باز می شود.

۴- با خود خوری و نق زدن کاری پیش نمی رود، بلکه فکر کنید امروز متولد شده اید. پس برای آینده خود برنامه ریزی کنید و از نیروی اراده، همراه با توکل بر خداوند استفاده کنید. به یکی از مشاهد مترکه بروید و دعا کنید که گشایش بسیار است.

۵- دنیا زندان مومن و بهشت کافر است و مرگ پلی است که مومنان را به بهشت و کافران را به دوزخ می رساند.

۶- قرض ادا می شود. بیمار فعلاً به همین حالت خواهد بود. خرید و فروش توصیه نمی شود. تغییر مکان و شغل را به زمان دیگر موکول کنید که اوضاع فعلی به نفع شماست پس عجله نداشته باشید.

فال حافظ ۱۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 178 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برعکس آدمهای این دوره که عشق و عاشقی برایشان بازیچه و سرگرمی ای بیش نیست، انسانی عاشق و صادق هستی. تو که بهترین راه را انتخاب کرده ای نباید با دیدن کارهای دیگران در تصمیمات خود متزلزل شوی. داشتن دل پاک و پرمهر بزرگترین سرمایه است که ازلی و ابدی است. پس از این ثروت گرانبها حفاظت کن و به عشق خود پایدار باش که سعادت تو در آن است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: پر تحرک، پر تلاش، پر کار، صمیمی، عاشق خانواده، کمک کن، سخندان و سخنران، اهل کسب، وسواسی، با استعداد، دانا، خردمند، صبور، ناقلا، خوش تیپ، خوش لباس و اهل عطر.

۲- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* بجز ما خرقه پوشان، دیگر همگی مست گذشتند اما بدون این که حرفی درباریشان زده شود. فوری از خاطره ها محو و فراموش شدند. لیکن تنها ماییم که داستانمان در هر بازار و کوچه ای بر سر زبانهاست.

* خرقه زهدی داشتم که بر عیب های زیاد خود می کشیدم اما آن نیز به گرو و رهن باده و مزد رامشگر رفت و کمربند عیسوی خود پرستی من بر جای ماند و مرا رسوا کرد.

* هر ساغر لعل فام می که در هنگام وصال از دست بلور مانند یار گرفتیم، در روزگار فراق و هجران به اشک تبدیل شد و در چشم ما به خون آلوده ای مبدل گردید.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- شما سخت خود را گرفتار این نیت نموده اید، در حالی که این نیت باید مقدماتش فراهم گردد و تمام جوانب کارش بررسی و اجرا شود، آنگاه عملی گردد که انشاءالله عملی می شود ولی نیاز به زمان دارد.

۴- دلسرد نشوید. بلکه با سرعت و قدرت اراده و وقت شناسی اقدام کنید زیرا رقیبان زیادی در کمین هستند.

۵- آنچه از دست داده اید، بهتر از آن را به زودی به دست می آوردید. به پدر و مادر توجه خاص داشته باشید، زیرا آینده ای درخشان در انتظار شما می باشد و موفقیت های بی شماری را به دست می آورید.

۶- بیمار شفا می یابد. از سفر کرده خبرهای خوشی می رسد. ۴ فرزند در طالع دارید و از ندگی خوبی برخوردارید که دیگران به شما حسادت می کنند، پس مواظب باشید.

فال حافظ ۱۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 487 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نردبان ترقی پله پله است و تو باید این پله ها را یکی پس از دیگری طی کنی. تا رنج شاگردی نبری استاد نخواهی شد. اگر می خواهی به نیت خود برسی باید خود را به سلاح علم و هنر مجهز نمایی و به هنر تواضع مزین نمایی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هشتم و نهم می فرماید:

* روز خداوند اگر نظرگاه تو شود، از این پس شکی باقی نمی ماند که روشن روان خواهی شد.

* اگر غرور و خودخواهی را از بین ببری، از این واژگونی، غم به دل راه نده زیرا باید از قید وابستگی ها رها شوی تا در عشق به حق بقا یابی.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- آینده ای بسیار درخشان، سراسر نور، هدایت، پیروزی و کامیابی برای شما و خانوادیتان نوید می دهم. به شرط آنکه اولاً از خدای متعادل غافل نباشی ثانیاً در کمک و مساعدت به دیگران کوتاهی نکنی. در اینصورت شاهین اقبال بر بام خانه شما آشیانه می گیرد. مسافر حال و کارش رو به بهبودی است و رفع مشکل از او گردیده. به زودی خبرهای خوش خواهد داد. بیمار شما تا هفته آینده شفا می یابد. به او گلاب نسترن بدهید. قرض ادا می شود. زندانی آزاد می گردد. شادی به پا می شود. خرید و فروش عالی است.

۳- اگر در جاده عشق به حق و خداوند گام بردارید، از عرفا و فقیهان بزرگ خواهید شد. از امور دنیوی دوری کنید و به ظواهر نپردازید. از زیاد و کم زندگی غمگین نباشید. بیشتر به امور معنوی توجه داشته باشید. اهل خانه را نیز در این راه تشویق کنید.

۴- به شما توصیه می کنم که از رنگ های کرم و سفید که تداعی کننده رنگ مروارید و الماس هستند، استفاده کنید که برایتان شگون دارد. شما را در محافل و مجالس بهتر جلوه گر می سازد و چشم ها به چهره پاک شما که به همه مهر می ورزید، خیره می گردد. خداوند از قلب پر محبت شما آگاه است.

فال حافظ ۱۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 100 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تمام هم و غم زندگیت، کارت و سود و زیان آن می باشد. بیش از اندازه خود را درگیر مسائل کاری و مادی کرده ای. تو که می دانی پول و مادیات دنیا فانی و از بین رفتنی است پس چرا خود را به خاطر هیچ آزار می دهی و حرف کسی هم به گوشت نمی رود. اگر می خواهی عمری طولانی همراه با شادکامی و سعادت داشته باشی، کمی به فکر خودت باش و بیشتر از این خود را آزار نده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت پنجم می فرماید:

* ای حافظ اگر از پند حکیمان کسالت و رنجش پیدا میکنی، قصه را طولانی نکنم و ما از نصیحت گذشتیم برو که به خدا می سپارمت.

پس حافظ نیز به من یاد می دهد که تا شما را نصیحت کنم که سرعت عمل، تلاش، اراده و راهنمایی از استادی با تجربه را از یاد نبری و با هنگامی وی و دیگران حتماً موفق می شوید. جای نگرانی نمی باشد.

۲- ابتدا اندیشه ها و افکار نادرست و پریشان و تردید آمیز را از سر بیرون کن. کسی که تلاش کرده، مسلاماً موفق خواهد شد. شخصی بلند قد، سیاه چهره، ابرو کشیده، بینی دراز با موی بلند، به شدت به شما حسادت دارد. از او دوری کنید.

۳- توجه کامل به پدرتان داشته باشید که رنج فراوان برده و مادرتان با سخنان تندش او را آزار داده است. پس نیاز به محبت شما دارد. ولی پدر واقعاً شما و مادرتان را دوست دارد. از زندگی خوبی برخوردار هستید. موفقیت درانتظار شماست.

۴- دراین هفته سوره مبارکه الصف را دو بار به حضور قلب و معنی بخوانید و نذر خود را ادا کنید که گشایش حاصل می شود.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: باهوش، اهل کشف، نگران، نکته سنج، کمال گرا، درون گر، مخترع، صمیمی، زیرک، ناقلا، والا مقام، آرام و ملایم، صلح جو با حس ششم قوی، بدبین، همراه، کمک رسان، کله دار، عاقل، قدری فکر کنید با این ویژگی های برشمرده، باید موفق و از زندگی خوبی برخوردار باشید. اگر اراده را تقویت کنید، بر همه چیز مسلط می شوید. پس پیروزی در دستان شما قرار دارد. به خود متکی باشید تا موفق شوید.

۶- اندیشه ای شما را رنج می دهد. فوری این افکار را بیرون بریزید. مواظب همسرتان باشید که او دچار ناراحتی است ولی نمی تواند بر زبان بیاورد. اما نیاز هب و محبت شما دارد. فرزندان شایسته ای تربیت می کنید که دومی نابغه می شود. مقام و ثروتی در انتظار خانواده شماست که مبارک باشد.

فال حافظ ۱۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 353 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

افراد بسیاری در زندگیت وجود دارند که سعی می کنند تو را وادار کنند از عشقی که در دل داری صرف نظر کنی، اما تو راضی به ترک عشق خود نمی شوی. از مال دنیا و موقعیت های اجتماعی خود در راه این عشق گذشته ای و مصمم و پابرجا ایستاده ای. بدان که بزودی لطف خدا از هر نظر شامل حال تو می گردد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از اینکه به خانواده خود نهایت علاقه را دارید و در تمام احوال مراقب آنها می باشید، خداوند نیز در عوض به شما عنایت و توجه دارد. بطوری که چندین بار شما را از ورطه هولناک رهایی بخشیده. پس به این کار حتماً ادامه دهید که سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد و برای شما بسیار مفید است.

۲- از اینکه حاضر نمی باشی از این نیت و راه و کار دست بردارید و تمام تلاشتان آنست که در این راه موفق شوید، جای بسی خرسندی و خوشحالی است اما باید از نصایح افراد با تجربه و استادان نیکو حتماً بهره مند شوید تا مسیر را اشتباهی طی نکنید.

۳- موفقیت در چند قدمی شماست. با دقت، سرعت عمل وکوشش بیشتر حرکت کنید. کامیابی در دستان او و شماست. اندکی صبر، شکیبایی، توکل بر خداوند متعال و دعای پدر و مادر مشکل را حل می کند. مسافرت را فعلاً صلاح نمی دانم زیرا در آینده ای نزدیک مسافرتی مهم در پیش دارید. موج التماس دریا به آسمان است پس دریاهای بزرگ موج های بزرگتر دارند.

۴- دیگران به زندگی شما حسادت می ورزند. مواظب باشید. ضمناً همسر و فرزندانی لایق خواهید داشت و از زندگی نسبتاً خوبی برخوردار خواهید شد. به مقامات بالا دست پیدا می کنید و زندگی شما چنان رونق می گیرد که همه را شیفته خود می سازید.

۵- به زودی تغییرات عمده و کلی در اوضاع حاصل می شود. بطوری که منافع شما تامین می گردد و او از اسب سرکش غرور، پایین خواهد آمد و مطیع می گردد.

فال حافظ ۱۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 135 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تصمیم به انجام کاری گرفته ای که راهی بس دشوار دارد که در این راه باید هرآنچه که داری در طبق اخلاص بگذاری و تمام سعی و توانت را به کار گیری. اگر از گذر عمر تاکنون راضی نبوده ای و واقعا قصد تغییر مسیر در زندگیت را داری امروز بهتر از فرداست زیرا این راه تو را به سعادت و نیکبختی دنیوی و اخروی خواهد رساند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- بدون معطلی و تردید اقدام کن که نیتی جالب و مفید است و به سخن بد اندیشان توجه نکن. بلکه اراده، دقت نظر، وقت شناسی، سرعت عمل و توکل بر خدا را وجه همت خود قرار بده. حتماً موفق هستی. به قول چخوف: "ارزش انسان به تفکر و باورهای اوست."

۲- چند روزی است که در ناراحتی خاصی به سر می بری و متظر آن می باشی تا راز دل را برای کسی فاش کنی. پس بهتر است با پدر و مادر یا دایی و عمه که عاشقانه شما را دوست دارند، در میان بگذاری که بسیار مفید است.

۳- از چیزی رنجیده خاطر شده ای. ناراحت نباش. او بیش از آنکه تصور می کنی، نادان می باشد. زیرا راز و رمز عشق و صحبت را نمی داند. پس شما با درایت و کیاست، او را متوجه زندگی حقیقی کن زیرا او اطلاع از مسائل خارج ندارد.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: زیرک و ناقلا، جسور، خوشگل پسند، مرموز، افسونگر، هوشیار، استثنایی، قدرت مآب، اهل زندگی، اهل معاشرت، مردد، وسواسی و به موقع بخشنده.

۵- از زندگی خوبی برخوردار هستی اما آنچنان راضی نیستی. چون می گویی با موقعیت خود و خانواده ات از لیاقت بیشتری می بایست برخوردار می بودی. به زودی یکی از بستگان به مقام مهمی دست می یابد. با شخصی دانا برخورد خواهی کرد. پس هم صحبتی او را غنیمت بدان که مفید است.

۶- از وسوسه نفس پرهیز کنید و دست در گردن پیروزی و موفقیت انداخته، با اراده ای قوی اقدام کنید. زیرا چشمان همه منتظر اقدامات موثر شما در راه سازندگی زندگی بهتر هستند.

فال حافظ ۱۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 354 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از فراز و نشیب و حوادث زندگی خسته و ملول شده ای، اما با این حال حاضری تمام هستی و زندگی خود را در راه عشق قربانی کنی. اکنون که تسلیم راه عشق شده ای به خدا امیدوار باش چرا که او عشاق واقعی را دوست دارد و آنها را یاری و هدایت می کند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم تا هشتم می فرماید:

* اگر دوست به جای من غیری را اختیار کند، حاکم اوست اما حرام باشد اگر من بجای دوست فرد دیگری را اختیار کنم.

* بلبل صبح به خیر گفت ای ساقی کجایی از خواب بیدار شو و باده بیاور. چه خیال های پریشان که در رویای شب گذشته دیده ام. در من هیجانی سخت پدید آمده و در سرم شوری انداخته است.

* اگر هنگام جان دادن مانند شمع در کنار بالین من ایستاده باشی، به فرخندگی دیدار تو همانا در شب کوچ از جهان، از بستر مرگ خوشحال به استقبال ازدواج سیه چشمان فراخ چشم بهشتی می روم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در فکر و اندیشه بزرگی هستید. در این کار خیری نیست و فعلاً مقدمات و جوانب کامل آن آماده و مهیا نمی باشد. پس بهتر است از آن صرف نظر کنید یا آن را به موقعیت بهتری حواله دهید.

۳- کسی شما را نصیحت کرده یا می کند. به هر صورت به سخنان او توجه کامل داشته باشید که او خیرخواه شما می باشد.

۴- به زودی خواب می بینید که در آفتاب مشغول آفتاب گیری هستید. تعبیرش شادی، خوشبختی، سر زندگی، سود و فایده، مهربانی در امور زندگی و خانواده خواهد بود.

۵- مسافر شما در هفته های آینده خبرهای خوبی خواهد داد. همسری مهربان و فرزندانی خوب همراه با زندگی نسبتاً آرام خواهید داشت.

فال حافظ ۱۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 404 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مردم را به چشم حقارت نگاه نکن و چون کاری را شروع می کنی با سعی و تلاشی درخور باشد. در هر مرحله از زندگی عقل و تفکر، گره گشای امور است، پس در کارها عاقلانه بیندیش و با حوصله تصمیم بگیر. فکر و نیتی که در سر داری برای تو بهترین انتخاب است. زیاده خواهی و طمع ورزی مکن و به امید خدا وارد عمل شو تا کامیاب و سرافراز شوی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* خامه و قلم حافظ، نهال و درختی است که میوه و ثمره شیرین و خوشگواری دارد. این میوه را بچین که در بوستان ادب بهتر از آن نخواهی یافت.

درس عرفان را بخوان زیرا دنیا جز حسرت خوردن، زیاده طلبی، به جان هم افتادن و نزاع بر سر هیچ و پوچ، غرور و خود خواهی نیست.

۲- در فکر و اندیشه ای هستید که چگونه بر زندگی مسلط شوید. باید بدانی که زندگی فراز و نشیب فراوان دارد و به شما که اندیشه ای توانا و خلاقیت بی مانند دارید، نوید یک زندگی آسوده و توام با عرفان و ایمان داده خواهد شد.

۳- از همین امروز به جای درخواست کمک و مساعدت، کمر همت بربندید و آستین ها را بالا بزندید و اقدام نمایید. با توکل بر خداوند، اراده، سرعت عمل و دقت سعی کنید از رقیبان پیشی بگیرید که موفقیت و پیروزی در راه است.

۴- این نیت با اندکی تامل، اندیشه و یاری از افراد با تجربه و عالم قابل اجراست و جای هیچ گونه نگرانی نیست. بنابراین به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.

۵- آنانکه بیداری شبانه آگاهانه دارند، صبح خروشی از چشم هایشان طلوع می کند و زندگی را شادتر و پرفروغ تر می بینید.

۶- از مسافرتان به زودی خبری در حد رضایت دریافت می کنید. پس نگرانش نباشید. به زودی برای وی گشایشی حاصل می شود. مسافرت خوبی و ملاقات های مهمی در پیش دارید. خرید و فروش ضرری ندارد.

۷- حتماً خود را سرگرم سازید مثلاً کلاس های زبان خارجه یا کلاس های حافظ شناسی و حافظ خوانی برایتان بسیار نافع می باشد. زیرا موحب می گردد تا از وسواس، پریشانی و دغدغه خاطرتان بکاهد. همچنین اعتماد به نفس، اتکای به خود، تحمل و شکیبایی برایتان به ارمغان می آورد.

فال حافظ ۱۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 228 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی یک واقعیت است و یک تجربه بی بازگشت که باید از آن نهایت استفاده را برد. زندگی با اگرها و آرزوهای دور و دراز حاصلی جز گذران بیهوده عمر نیست. سکوت دیگران مبنی بر رضایت آنان از اعمال تو نیست، آنها منتظرند تا خود تصمیم بگیری. پس فرصت را از دست نده که پشیمان خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول و دوم می فرماید:

* اگر من از جمال تو یک بوسه بگیرم، چه می شود و چه نقصانی روی می دهد. اگر با نور و درخشش تو جلوی پای خود را ببینم، چه می شود.

* عجبا من سوخته دل اگر ساعتی در پناه سایه آن سرو بلند بنشینم و آرام گیرم، چه می شود.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- انجام این نیت را از خداوند طلب کن. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذری کنید و شبی سوره مبارکه المجادله را بخوانید به شرط آنکه با حضور قلب و معنی باشد. تا گشایش حاصل شود. برای اجرای این نیت نباید بی تابی و بی حوصلگی کنید زیرا مصلحت شما در این است که ابتدا مقدمات آن فراهم شود. پس با توکل به خدا با ایمان قوی اقدام کن.

۳- او قدری فریبکاری می کند. شما باید کاملاً مواظب و هوشیار و زیرک باشید که فریب چرب زبانی هایش را نخورید.

۴- مسافر شما شتاب دارد. به او بگویی کارش انجام می گیرد اما وقت لازم است.

۵- وسواس را کنار بگذارید و با همسرخود مهربان باشید. زیرا او گرفتار ناراحتی شده که نمی تواند به شما بگوید. در معامله ای هم ضرر کرده ولی به زودی جبران می شود. بیمار حالش تغییر نمی کند. از ریسک کردن، تغییر شغل و مکان منصرف شوید. مرا نیز دعا کنید.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: خیرخواه، کمک رسان، قابل احترام، با وفا، کله دار، کمال گرا، مخترع، مشاور خوب، فرشته خو، کمیاب، خوب، رویایی، بی ریا، با حس ششم قوی، خوش رو، اهل کشف، روشنفکر، زیرک، خوش باطن و با ایمان.

فال حافظ ۱۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 153 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برای انسان امید در زندگی چون بال است برای پرنده و امیدواری تو نیز بالاخره نتیجه خواهد داد. به زودی زندگیت روشن و زیبا چون سحری پس از شب تیره خواهد شد. خداوند به تو لطف و عنایت خواهد نمود و گره از مشکلاتت باز خواهد کرد. از این فرصت استفاده کن و از یاد خدا و شکر او غافل مشو.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* دیشب محبوب زیبایم چون به آهنگ رقص و پایکوبی بلند شد چین ناز و تکبر را از ابرو بازکرد و دلهای یاران را با گره عشق محکم بست.

* من آنگاه دست از رنگ تقوی و پارسایی با خون دل پاک کردم و دست از توقی کشیدم که چشم مست یار هوشمندان را به عشقبازی و باده خوری دعوت می کرد.

* کدام سنگدل شیوه راهزنی دل ها را به او آموخت که از اول چون گرام بیرون نهاد را که بر عاشقان شب تا سحر نخفته گرفت و دل های آنان را به یغما برد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت حتماً قابل اجراست اما قدری صبر و حوصله همراه با سرعت عمل، دقت و فعالیت نیاز دارد ولی حتماً عملی می باشد.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: با اراده، جنجالی، پرشور، قدرشناس، با شخصیت، موفق، پر توقع، خود خواه، حادثه جو، مسلط به نفس، نظر بلند، پشتکاردار، اهل سوال، طوفان به پا کن، عجول، ولخرج و اهل تفریح.

۴- موفقیت در چند قدمی شما می باشد. با کمی دقت و اراده می توانید آنرا در آغوش بگیرید. به پدر و مادر محبت کنید و با زخم زبان اطرافیان خود را دلسرد نکنید. نسبت به همسر خود گستاخ نباشید که این عمل هم اندازه ای دارد. مسافر اینک مشغول سرو سامان دادن اوضاع خود می باشد، حالش خوبست. ۴ فرزند در طالع دارید که دوتای آنها بسیار موفق می شوند. بیمار فعلاً به حال خود می ماند. قرض ادا می شود. مسافرتی در پیش دارید و گره از کارها باز می شود. مبارک است.

فال آنلاین حافظ + تفسیر؛ ابتدا نیت کرده و سپس کلیک کنید

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار