فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ آنلاین

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین پنج شنبه 11 آبان 1402

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین پنج شنبه 11 آبان 1402

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

در این سایت برای مشاهده فال حافظ آنلاین، ابتدا نیت کرده سپس بر روی دکمه‌ی زیر کلیک نمایید.

فال حافظ آنلاین با تفسیر

فال حافظ روزانه پنج شنبه 11 آبان 1402

فال حافظ ۱۱ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 187 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

همیشه گفته اند: «هرکه طاووس خواهد، جور هندوستان کشد» تو هم اگر امید وصال داری باید رنجها را تحمل کنی. آنچه که می خواهی از خدا طلب کن و با توکل به او پیش برو و بدان که خدا امیدواران به کرمش را ناامید نخواهد کرد. به یاری خدا مشکلات حل و بخت خفته تو از خواب بیدار خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- بسیار در دلهره و عذاب به سر می بری درحالیکه برای انجام کارهای بزرگ باید با حوصله دقت تدبیر و آگاهی گام برداشت تا موفق شد این نکته مهم را درنظر داشته باشید شما با چگونگی رفتار به مردم یاد می دهید چگونه با شما رفتار کنند

۲- حضرت حافظ در بیت ششم و هفتم می فرماید:

* تو کار را به خدا واگذار کن و خوشحال باش که اگر دشمن رحم و ترحم نداشته باشد، خداوند متعال چاره ساز و مهربان است.

* حافظ در آتش جدایی می سوزد ولی نشانی از گیسوی محبوب نمی بیند. شاید نسیم مشکین بهاری بر زلف یا ورزیده است و ما را به این دولت و بخت نیک رهبری کند.

۳- اگر از این نیت صرف نظر کنید، به مراتب بهتر است زیرا موجب رنج و ناراحتی شدید شما گردیده است اما اگر نمی توانید، در این هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذری کنید و دعایی نمایید و سوره مبارک المومنون را در شبی آسوده از آیه ۷۰ تا ۹۵ با حضور قلب و معنی بخوانید و تسبیح حضرت زهرا (س) ‌را بخوانید که گشایش حاصل می شود.

۴- مسافرت خوبست اما خرید و فروش ضرر دارد. تغییر مکان و شغل به ضرر خواهد بود. یکی از اقوام نزدیک شما در جایی ضرر و زیان دیده اما به زودی جبران می شود. بیمار حالش خوب نیست. حسود در کمین می باشد، مواظب باش.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: متعادل، خوش بخت ، خیرخواه، خوشرو، با اراده، صمیمی، فداکار، خوش باطن، پرمحبت، معصوم، راستگو، خوش بیان، مقبول، پر انرژی، نجیب، زیبا پسند، نظر بلند، ساده، بی ریا، خوش بین، لجباز و عاشق پیشه.

۶- از پیشنهاد او استقبال کنید زیرا در این کار برای شما نفع بسیار است و ابتدا همسر و یا پدر و مادر را در جریان این موضوع قرار دهید و از آنها کمک بگیرید.

فال حافظ ۱۱ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 322 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سالهاست که در انجام نیتی تلاش بسیار می کنی و با سعی و کوشش فراوان تمام مشکلات را از سر راه برداشته ای و تمام هدفت رسیدن به آن مقصود است. مطمئن باش که عاقبت جوینده یابنده خواهد بود و تلاشهای تو نیز بی ثمر نخواهد ماند. پس هرگز امید خود را به فردایی بهتر از دست نده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- درباره رسیدن به این نیت، تلاش و کوشش بسیار داشته اید و برای رسیدن به آن همگان یاری و مدد گرفته اید. اگر چه این کار خوبست ولی پافشاری بیش از حد اوضاع را خراب می کند و نیت را به تاخیر می اندازد. زیرا امکان دارد که نزدیکان از این سماجت بی اندازه شما رنجیده شوند و کار را مشکل تر سازند. پس بهتر است از نیروی عقل، صبر و حوصله کمک بگیرید.

۲- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:

* چه بسیار تیرهای ناز و کرشمه که بر دل مجروح من افکندی و بسی بار غم که در کوی تو به دوش دل کشیدم.

* ای باد خوش بامدادی، از کوی دوست گرد و غباری بیاور زیرا از خاک کوی دوست بوی خون دل های مجروح عاشقان به مشام می رسد.

* باد ملایمی از کوی دوست بر من که مانند غنچه بودم، گذر کرد. به بوی خوش محبوب و شوق دیدارش پرده را بر دل خون شده چاک زدم و رازم را آشکار کردم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- به زودی با شخصی ملاقات می کنید که او مسایل مهمی با شما در میان می گذارد. زندگی خود را دوست بدارید و آن را دستخوش امیال و هوس های زودگذر دنیا نسازید.

۴- در ۸ شب آینده مادرتان را در خواب خواهید دید. نشانه آن است که مادر نگران آینده شماست. پس به سخنان او کاملاً توجه کنید. از طرفی به زودی خود صاحب فرزند شایسته ای می شوید. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.

۵- اگر او خود را از شما برتر و بالاتر می داند، به علت عقده های روانی است. زیاد اهمیت ندهید و توکلتان با خدا باشد.

فال حافظ ۱۱ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 178 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برعکس آدمهای این دوره که عشق و عاشقی برایشان بازیچه و سرگرمی ای بیش نیست، انسانی عاشق و صادق هستی. تو که بهترین راه را انتخاب کرده ای نباید با دیدن کارهای دیگران در تصمیمات خود متزلزل شوی. داشتن دل پاک و پرمهر بزرگترین سرمایه است که ازلی و ابدی است. پس از این ثروت گرانبها حفاظت کن و به عشق خود پایدار باش که سعادت تو در آن است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: پر تحرک، پر تلاش، پر کار، صمیمی، عاشق خانواده، کمک کن، سخندان و سخنران، اهل کسب، وسواسی، با استعداد، دانا، خردمند، صبور، ناقلا، خوش تیپ، خوش لباس و اهل عطر.

۲- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* بجز ما خرقه پوشان، دیگر همگی مست گذشتند اما بدون این که حرفی درباریشان زده شود. فوری از خاطره ها محو و فراموش شدند. لیکن تنها ماییم که داستانمان در هر بازار و کوچه ای بر سر زبانهاست.

* خرقه زهدی داشتم که بر عیب های زیاد خود می کشیدم اما آن نیز به گرو و رهن باده و مزد رامشگر رفت و کمربند عیسوی خود پرستی من بر جای ماند و مرا رسوا کرد.

* هر ساغر لعل فام می که در هنگام وصال از دست بلور مانند یار گرفتیم، در روزگار فراق و هجران به اشک تبدیل شد و در چشم ما به خون آلوده ای مبدل گردید.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- شما سخت خود را گرفتار این نیت نموده اید، در حالی که این نیت باید مقدماتش فراهم گردد و تمام جوانب کارش بررسی و اجرا شود، آنگاه عملی گردد که انشاءالله عملی می شود ولی نیاز به زمان دارد.

۴- دلسرد نشوید. بلکه با سرعت و قدرت اراده و وقت شناسی اقدام کنید زیرا رقیبان زیادی در کمین هستند.

۵- آنچه از دست داده اید، بهتر از آن را به زودی به دست می آوردید. به پدر و مادر توجه خاص داشته باشید، زیرا آینده ای درخشان در انتظار شما می باشد و موفقیت های بی شماری را به دست می آورید.

۶- بیمار شفا می یابد. از سفر کرده خبرهای خوشی می رسد. ۴ فرزند در طالع دارید و از ندگی خوبی برخوردارید که دیگران به شما حسادت می کنند، پس مواظب باشید.

فال حافظ ۱۱ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 103 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گذشته ای بسیار خوب و شاد داشته ای واکنون با خاطرات گذشته زندگی می کنی که این هیچ کار خوبی نیست. باید بدانی که زندگی رو به آینده جریان دارد. گذشته هرچه بود گذشت و دریغ آن را خوردن کاری عبث است. اکنون وقت آن رسیده که به فردای خود بنگری و زندگیت را دوباره بسازی. رازی که در دل نهفته داری نزد خود نگه دار که محرم راز بسیار کم پیدا می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم، چهارم و ششم می فرماید:

* اگر چه یاران از یاد کردن آسوده اند و یادی از من نمی کنند، اما از من ایشان را هزاران یاد باد. آنها را به خاطر می آورم

* من از گرفتاری زنجیر صحبت نااهلان در عذاب هستم. کوشش های خوب دوستانی که حق دوستی را به جای می آوردند و ما تنها نمی گذاشتند، هرگز فراموش مباد.

* از این پس حافظ اسرار خود را با کسی در میان نمی تواند بگذارد. دریغ و افسوس که محرم رازی دیده نمی شود. پس یاد دوستان راز پوش به خیر و خوبی باد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: خوش بین، ناحسود، تمام کننده کار، بی قید و بند، محبوب، رفیق دوست، با صفا، با گذشت، رک گو، خوش تیپ، زود جوش، سخاوتمند، نظر بلند، آسانگیر، بی پروا، ساده، موفق و درویش.

۳- از عمر تلف کرده و بی وفایی یاران اظهار دلتنگی و تنهایی می کنید. درحالی که در جمع هستید اما گویی تنها می باشید و یا از خاطرات و دوستان و یاران قدیمی یاد می کنید و از هجران و یادگاری لحظات گذشته افسوس می خورید. باید بدانید که در این دنیا با حوادث باید دست و پنجه نرم کرد و از ناملایمات آن نهراسید تا موفق شد.

۴- کسی به خانواده شما نارو زده و خانواده تان را دچار مشکل کرده است. اولاً او به سزای عملش می رسد. در ثانی به زودی درهای خوشبختی به روی شما باز می شود و ملاقاتی صورت می گیرد و در معامله ای سودی بدست می آید و تغییر شغلی حاصل می شود.

۵- بیمار شما به زودی بهبود می یابد. این نیت با صبر و شکیبایی انجام می گیرد ولی زمان لازم دارد. از او دلتنگ نباشید چون روش اخلاقی او باری به هر جهت می باشد. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید که گشایش حاصل شود.

۶- اوضاع به زودی تغییر می کند و شما به جایگاه اصلی بر می گردید. همه چیز وفق مرادتان می شود. او را به حال خود بگذارید. پشیمان می شود. ولی از دور مواظبش باشید. بگو و مگوی بیشتر موجب گسستگی و دلسردی بیشتر می شود. پس بجاست که از زیرکی و ملاحت خود استفاده کنید.

فال حافظ ۱۱ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 480 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گره تمام مشکلات تو به دست توانای او باز می شود، اما وجود بعضی از افراد مغرض در این میانه مانع از ایجاد ارتباط بین تو و او می شود. سوءتفاهمات را با کمال جسارت و صداقت برطرف کن تا او تو را به مراد دل برساند. فقط فراموش نکن که باید صادق باشی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* ای حافظ در برابر ابروی محراب وار و هلالی محبوب، تعظیم و سجده کن زیرا در جایی غیر از آنجا نمی توانی از سر صدق دعا کنی.

۲- در این هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و ضمن خواندن سوره مبارکه حج، از آیه ۱۰تا ۳۰، با توکل بر خدای یگانه، توسل به ائمه اطهار و ادای نذر، تقاضای خود را مطرح کنید. مشاهده خواهید کرد در کمترین مدت اجابت و برآورده می شود.

۳- این نیت با خلوص قلب، توام با تفکر و خلاقیت عملی می شود. پس نیاز دارد ضمن فعالیت و اندیشه، از افراد با تجربه هم کمک بگیرید و متوجه پدر و مادر باشید که چشمان نگران آنها همیشه متوجه شما و کارهایتان می باشند.

۴- فرزندانی شایسته خواهید داشت که سومی از نظر مالی عالی خواهد شد. همسری مهربان که کمی مادی است. شما سعی کنید با مهر و محبت، قلب او را تسخیر کنید تا بهانه ای برای اطرافیان نباشد.

۵- خیلی زود صمیمی می شوید و دارای خصلت بشر دوستانه و نوع دوستی می باشید. همیشه به فکر اصلاح دیگران می باشید به همین جهت دو نوع زندگی دارید. یکی برای مردم و دیگری به خاطر خودتان. اینک احساس نگرانی می کنید و کار امروز را به فردا موکول می کنید. نقطه منفی شماست که باید با آن روحیه خندان و مهربان، در کار خود تجدید کنید.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: فعال، گاهی خونسرد، وسواسی، عصبانی، زود رنج، مهربان، با سخاوت، دلیر و نترس، عاشق پیشه، متفکر، علاقمند به مسائل روز، علاقه مند به خانواده، دوست باز، دوستدار تفریح و مهمانی و ولخرج.

فال حافظ ۱۱ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 307 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی در سر داری و برای هرکس بازگو می کنی مورد تایید واقع می شوی، اما این نیت اگرچه ظاهری ساده و آسان دارد، ولی در عمل بسیار صعب و مشکل است و اگر در انجام این نیت راسخ هستی باید با مشکلات و سختی های این راه کنار بیایی و با صبر و شکیبایی آنها را حل نمایی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- هر کس در مورد شما فکری می کند اما شما فردی مهربان و دلسوز هستید ولی دستت نمک ندارد. به همین جهت می گویی و ای از دست این مردم.

۲- فکر می کردی انجام این نیت ساده است. خیر برای کسب آن باید درد و رنج را مانند قند شیرین به کام خود حل کنی. دل را به نگاری داده ای که شوخ چشم و لطیف است و با یک نگاه اسیرت کرده است. فکر می کنی اخلاقش مطبوع و اطرافش موزون و خطا اش پسندیده است. با اینکه چندین واسطه فرستادی اما او اجازه ورود را نداده و اقدامات شما تاکنون بی فایده شده است. نگران نباش زیرا در راه عشق این ناراحتی ها بسیار دلچسب و شیرین می باشد. اگر این دشواری ها وجود نداشت، عشق مزه و طعمی به این شیرینی نداشت.

۴- برای اینکه به مقصد برسی، توکل بر خدا کرده و نذری بکن که فوری پس از انجام این نیت آن را ادا کنی. صبر و شکیبایی پیشه کن بطوری که بر اعصابت مسلط باشی. از وسواس دست بردار که عامل عقب افتادن جریان می شود. با یکی از خردمندان مشورت کن.

۵- نان فریبکاری برای انسان ممکن است لذیذ باشد اما بعد دهان از سنگ ریزه ها پر خواهد شد. در زمین بایر زندگی کردن بهتر است از بودن با زن ستیزه گر و جنگجوی. زیرا دهان بعضی زنان همچون چاه عمیقی است. پس هر که مغضوب خداوند باشد، در آن خواهد افتاد.

۶- معامله را توصیه می کنم. سفر را صلاح نمی دانم. در کارتان بر خدا توکل کن که موفق خواهی شد. اگر می خواهید نزد قاضی رو سفید باشی، ۷ شب متوالی با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه طه، آیه ۷۲ تا آخر را با حضور قلب بخوانید.

۷- موبایل و اینترنت شما را سرگرم می کنند ولی حقیقت را آشکار نمی سازند زیرا حقیقت موضوع بستگی به اراده شما دارد.

فال حافظ ۱۱ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 439 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سفر کرده ای که منتظرش هستی به زودی از راه خواهد رسید (حاجتی که داری به زودی روا خواهد شد). تسلیم تقدیر و سرنوشت باش زیرا بعضی امور با زور و زر مهیا نمی شود. کسانی که به تو بدی می کنند به خدا واگذار کن. او بهترین انتقام گیرنده است و داد مظلوم را از ظالم خواهد ستاند. پس تو آینه ی دل را با غبار کینه سیاه نکن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* دیشب در خواب دیدم که ماهی طلوع کرد. چنان ماه درخشانی بود که از عکس رویش شب فراق و دوری به انتها رسید.

* تفسیر آن این است که یار سفر کرده می رسد. ای کاش هر چه زودتر از در وارد می شد و معطل نمی کرد.

* ساقی نیکو فال و خوشبخت می، یادش به نیکی باد که همواره جام و ساغر بر کف می آمد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- زمان هجران، نگرانی، پریشانی و رنج سپری گردید. آنچه در فکر و اندیشه اش بودید و مدتها به دنبال آن تلاش می کردید، به زودی به دست خواهید آورد. به شرط آنکه احتیاط و حوصله را از دست ندهید.

۳- کبوتر اقبال بر بام خانه شما نشست و به زودی به مراد خود خواهید رسید. پس شکر خدای را بجای آورید و نذر خود را ادا کنید.

۴- سفر کرده شما کارهایش سر و سامان گرفت و به خوشی و خرسندی در کمال سلامت می آید و خبرهای خوش عالی به همراه دارد.

۵- خرید و فروش هر دو سود آور است. ازدواج عملی می گردد و طلاق نیز به آشتی می انجامد. فرزندان موفق می شوند. بیمار دوره نقاهت را طی می کند. شغل مناسبی به شما پیشنهاد می گردد. سفر سیاحتی و زیارتی در پی شماست.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: همسری سختگیر ولی فداکار، کمک دهنده، عاشق موسیقی، با روحیه، بانمک، صادق در دوستی و زندگی، گاهی مانند موم نرم ولی در برابر امور ناموفق مانند سنگ خارا.

فال حافظ ۱۱ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 303 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

روزگار سختی را در هجران گذرانده ای، ولی اکنون دیگر به گذشته ها فکر نکن، چرا که او از کرده خود پشیمان گشته و عاقلانه آن است که تو عذر او را بپذیری و از خطاهای او درگذری. تنها در این صورت است که سعادت به تو روی خواهد آورد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- بوی دوستی را استشمام نمودی و برق وصال را تماشا کردی، پس صبر و شکیبایی را نیز امتحان کن.

۲- با خود می گویی ای ساربان که شتران جانان را با ترنم میرانی، توقف کن که اشتیاق جمال یار صبر را از من گرفته است و طاقت راه رفتن ندارم. بدان که یار و اقبال به تو روی آورده است. پس بی تابی و عدم حوصله بی مورد می باشد.

۳- می دانم پرده و کارخانه چشم را پرده گل ریز هفت لای خیال آراسته و مزین کرده است. اگر می خواهی به مقصود زودتر برسی، چنان وانمود کن که نمی خواهی این کار و نیت را دیگر انجام دهی و صرف نظر کرده ای یا اینکه سعی کن بفهمانی قدری دلخور و ملول گشته ای. اما این گفتار را آن طور نگویی که او باور کند، بلکه با عقل و سیاست بگو. آنوقت او فوری به جانب تو خواهد آمد و نیت بر آورده می شود.

۴- توکل بر خدا کن و همین پنجشنبه یه یکی از مشاهد متبرکه برو. دو رکعت نماز شکر بجای آور. دعا کن که اولیا و اوصیای خدا گره گشا هستند.

۵- کسی که دیر غضب باشد، کثیر الفهم است ولی کج خلق حماقت را نصیب می برد، همان طوریکه آرامش حیات بدن است اما حسد پوسیدگی استخوان هاست. چون جواب نرم، خشم را می گرداند اما سخن تلخ عصبانیت را به هیجان می آورد.

۶- مال و ثروت کم به سبب ترس از خدا بهتر است از گنج عظیم با اضطراب. زیرا دل شادمان چهره را زینت می دهد.

۷- او شما را دوست دارد اما قدرت ابرازش کم می باشد. باید او را بیشتر امتحان کنید چون او بسیار سیاستمدار است و دست خود را رو نمی کند. معامله را توصیه می کنم. ازدواج زود است. ترقی و پیشرفت در تحصیل راه و آسایش ایجاد خواهد شد.

۸- اگر می خواهید عاقبت این کار نیکو شود، با حضور قلب و معنی در ۵ شب متوالی، سوره مبارکه کهف آیه ۴۶ تا ۵۲ و سوره مریم آیه ۷۶ تا ۸۲ را بخوانید.

فال حافظ ۱۱ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 222 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

ناامیدی از درگاه خداوند جز خجلت و شرمندگی حاصلی نخواهد داشت. کارها زمانی سامان می گیرد که خواست خدا بر آن باشد. از باقی مانده عمر خود بهترین استفاده را کن و اجازه نده عمرت به بطالت بگذرد. از جهل و نادانی دوری کن و به دنبال علم و حکمت باش تا با نور هدایت به مقصود برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- یار و محبوب شما بسیار زیباست ولی گویی از شدت هجران و علاقه، چشمانت خونین گردیده است. دل به دریا بزن و به اطرافیان حقیقت را کم کم بگو و اسرار درون را فاش کن.

۲- آدمی خوش قلب و مهربان هستی اما متاسفانه زود رنج و لجباز می باشی. با عصبانیت دست به کار می شوی که این خود استهلاک نیرو خواهد شد، بنابراین سعی کن دست از وسواس برداری.

۳- کسی را که همین هفته رنجاندی، بسیار با شما دوست بود و سخنان او از روی مهر و محبت می باشد که متاسفانه شما آن را حمل بر عناد و دشمنی کردید. هر چه زودتر از دلش بیرون بیاورید و به او محبت کنید.

۴- سفری در پیش دارید که مقدمات این فراهم نمی باشد ولی از سفر کرده مژده ای دریافت می کنید. خرید سودآور اما فروش موقعیتش فراهم نشده است. برای ازدواج مقدماتش را فراهم کنید اما طلاق نیز بالاخره انجام می گیرد. از دوست سیگاری و معتاد دوری کن و با صبر و شکیبایی درکارها اقدام کنید که به مرادت می رسی.

۵- حضرت حافظ در بیت های اول، چهارم، پنجم و ششم می فرماید:

* ای محبوب، صورت زیبای تو را به سبک بسیار خوبی خلق کرده اند. گویی نقش لبت را از جان شیرین آفریده اند.

* ای خدا عجبا در پیرامون روی محبوب، آن بند کلاه است یا اینکه در اطراف ماه تابان ستارگان پروین صف بسته اند. (استفهام به طریق تجاهل عارف)

* خط سبز چهره ات را بسیار خوب و لطیف دیدم مانند اینکه از گرد عنبر و عطر به اطراف نسرین سایبان بسته اند.

* آن حکایت ها که پیش از این به فرهاد و شیرین نسبت داده اند، کلاً وصف عشق من و زیبایی چهره بوده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۶- وسیله ای را که در نظر دارید، خواهید خرید و گمشده را تا چند روز دیگر خواهید یافت.

۷- او قدری زیرک است. مواظب رفتار او باشید ولی کمتر خرده بگیرید. او از ملاحت و طنازی لذت می برد. بعضی اوقات لازم است که انسان خود را به ندیدن و نشنیدن بزند. اشکال ندارد اما کاملاً مواظب آن شخص قد بلند، ناخن بلند و گیسو کوتاه و سینه درشت باشید.

فال حافظ ۱۱ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 414 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون فرصتی مناسب برای شما فراهم گردیده تا بتوانی به مقصود خود برسی. اگر از این فرصت به نحو احسن استفاده کنی، مسلما به موفقیت های بزرگتری نیز دست خواهی یافت. اگرچه اکنون امکانات لازم را برای عملی نمودن نیت خود نداری، اما با کمی تلاش می توانی این امکانات را مهیا کنی. سعی خود را دوچندان کن که زمان رسیدن به آرزوهای دیرین است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم و هفتم می فرماید:

* یار گفت آیا از لب لعل من آرزو و تمنای بوسه ای نداری؟ جواب داده ایم آری، من در این آرزو جان نثار کردم اما برای من قدرت و قوت دیدار نمی باشد.

* اگر چه حافظ خزانه دار گنج دانش و معرفت است اما از دست روزگار و اندوه آن، قریحه و استعداد سخن پرورش خاموش شده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- انسان شوخ طبع و بذله گویی هستید و در عین شادی و خرسندی، دلی به اندازه کوه دماوند، پر از اندوه و غم دیگران و اطرافیان دارید. چون سرشت شما با مهر و محبت همراه است. راضی به ناراحتی و رنج کسی نیستید اما متاسفانه دیگران ارزش کار شما را نمی دانند و موجب آزار شما می شوند. اشکالی ندارد. خداوند واقعاً با شماست. بر او توکل کنید که همیشه موفق هستید.

۳- با افراد لاابالی و معتاد نشست و برخاست نکنید. قدری به اطراف خود نگاه کنید زیرا آینده ای بسیار درخشان در انتظار شماست. ممکن است این دغل دوستان گرد شیرینی، آن را خراب کند و کبوتر اقبال را به پرواز درآورد تا دیگر برنگردد.

۴- این نیت با اندکی صبر و شکیبایی عملی می گردد. اگر شتاب کنید و او را وسوسه سازید، کار خراب تر می شود. زمان در دستان شماست و همه چیز را حل می کند. فعلا اوضاع او خوبست. پسری زیبا در خانواده شما به دنیا می آید.

۵- اگر سه ویژگی در کسی باشد، خداوند وی را تحت حمایت خود حفظ می کند و او را به بهشت می برد.

• ملایمت با تهی دستان

• مهربانی و محبت به پدر و مادر

• نیکی به زیر دستان

پس این سه ویژگی را در زندگی حفظ کن.

فال حافظ ۱۱ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 169 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در میان اطرافیان کسی را که لایق دوستی و محبت تو باشد نمی بینی. به عهد و پیمان و رسم رفاقت هنوز هم پایبندی و در این راه رنج بسیار می کشی ولی کسی قدر تو را نمی داند. در زندگی خود انتظار معجزه ای را می کشی که روزی به وقوع خواهد پیوست. گرچه هیچ کس جز خدا از فردا خبر ندارد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: تودار، با اخلاق، نداشتن دوست واقعی، اهل حال و خوشگذران، پرخور، شیک پوش، اهل گردش، عادی، جذاب، دلربا، عاشق بچه و خانواده و صمیمی.

۲- حضرت حافظ در بیت های اول تا چهارم می فرماید:

* در کسی دوستی نمی بینم. به دوستان چه رسیده و آن ها چطور شده اند و دوستی کی تمام شده است.

* آب زندگی سیاه و کدر شد. کجاست حضرت خضر (ع)؟ مبارک قدم گل رنگ خود را از دست داد. زیرا باد بهاران دیگر نمی وزد.

* هیچ کس نمی گوید که حق دوستی دارد. کسی نیست که این حرف را بگوید. پس حق شناسان را چه شده و یاران کجا رفتند؟

* این سرزمین جای پادشاهان بود و خاک مهربانان و مسکن اهل محبت. پس مهربانی کی تمام شد و پادشاهان چطور شدند؟

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- از اینکه در کار خود بد می آورید، ناراحت هستید ولی بدانید عامل آن خود شما می باشید که سرعت عمل، ژرف نگری و دقت کمتری دارید.

۴- اگر از این نیت صرف نظر کنید، به نفع شما می باشد. چون مقدمات آن فراهم نیست. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید تا گشایش حاصل شود. سوره مبارکه بقره از آیه ۸۰ تا ۱۰۵ را با معنی و حضور قلب بخوانید.

۵- مسافرت را به شما توصیه می کنم. خرید و فروش چندان سودی ندارد. بیمار فعلاً شفا نمی یابد. فعلاً اوضاع مسافر شما خوب است.

۶- تردید را کنار بگذارید. نسبت به اطرافیان مهربان هستید. ۴ فرزند در طالع دارید. در امور علمی پیشرفت می کنید.

فال حافظ ۱۱ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 273 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

چنانچه می خواهی در زندگی خود به مقام و منزلتی ویژه برسی باید در رفتارت با مردم تجدید نظر کنی. در دوستیهایت وفادار و صادق باش و در مورد دوستانت با محبت و احترام رفتار کن. صداقت لازمه رفاقت است و دوست خوب کیمیا. اکنون که به لطف خدا در میان مردم از جایگاه ویژه برخوردار شده ای، مواظب موقعیت خود باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱-حضرت حافظ در بیت های ششم، هشتم و نهم می فرماید:

* زنهار بر من که صید حرم تو می باشم. تیغ ستم روا مدار و از ستم و ظلمی که بر دل من روا داشته ای، اظهار پشیمانی کن.

* نهایت علاقه و زیبایی برای عاشقان به یک نگاه کردن است. تو هم ای دلبر در آیین دوستی از نوادر روزگار باش.

* ای حافظ سکوت کن و از ستم محبوب ناله نکن زیرا کسی به تو نگفت که بر چهره زیبا نگاه کن و سرگشته شو. زیرا خودت عاشق شدی پس جای شکایت نمی باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲-مورد توجه همگان می باشید. از این لطف الهی بهره برگیرید و با قلب پاکی که دارید، در خدمت فامیل و مردم باش. خود را تافته جدا بافته مدان و دست از لجبازی و قهر بردار. از این و آن گله و شکایت نکن که روزگار همیشه یکنواخت نمی باشد.

۳- شما شخصی بی ریا، مهربان، صمیمی و دل رحم هستید. مواظب باشید گاو نه من شیر ده نباشید

۴- این نیت هنوز مقدماتش فراهم نمی باشد. نیاز به زمان بیشتر و کوشش افزون تر دارد ولی بالاخره عملی می گردد.

۵- شخصی قد بلند، با موهای سیاه، چهار شانه، بینی کشیده، قصد فریب خانواده شما را دارد. مواظب باشید.

۶- اگر از عاقبت کاری می ترسی، در ۵ شب متوالی سوره مبارکه فصلت آیه ۳۰ تا ۳۶ را بخوانید و اثر معجزه آسایش را ببینید.

فال آنلاین حافظ + تفسیر؛ ابتدا نیت کرده و سپس کلیک کنید

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار