فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ آنلاین

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین سه شنبه 2 آبان 1402

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند.

فال حافظ آنلاین با تعبیر و تفسیر از دیوان حافظ | فال حافظ آنلاین  سه شنبه 2 آبان 1402

فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن  فال حافظ  می کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال ها هم اکثرا بر همین مبنا می باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می شود.

در این سایت برای مشاهده فال حافظ آنلاین، ابتدا نیت کرده سپس بر روی دکمه‌ی زیر کلیک نمایید.

فال حافظ آنلاین با تفسیر

فال حافظ روزانه  سه شنبه 2 آبان 1402

فال حافظ ۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 238 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

همیشه بدست آوردن چیزهای گرانبها و پر ارزش با سعی و تلاش بسیار و رنج فراوان میسر می شود. برای آنچه گرانبهاست باید بهای گزاف پرداخت، پس تو نیز اگر می خواهی به آن گوهر گرانبها دست یابی باید بهای سنگینی پرداخت کنی و هرگز ناامید نشوی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- آن یار و محبوب نیز چون شما بسیار نگران و آشفته است. پس باید بدانی که عشق راهی پرخطر دارد ولی رنج و ناراحتی آن بی نهایت شیرین و دلپذیر است. به همین جهت عشق قبل و قال ندارد بلکه حال و معانی و شور دارد.

۲- با صبر و شکیبایی میتوانی شاهد مقصود را درآغوش گیری و با توکل برخداوند، بر پله های پیروزی پا گذاری. اما اگر بیش از اندازه وسواس و تردید داشته باشی، موفق نخواهی شد. بنابراین نباید حوصله را از دست بدهی بلکه بال های امید خود را در سرزمین مقصود آماده سفر سازی.

۳- این نیت پسندیده است و شما انسانی مهربان ولی زود رنج هستید. با زخم زبان دیگران را آزار می دهید. سعی کنید گاو نه من شیرده نباشید. بلکه به همه عشق بورزید به ویژه به همسر مهربان و پدرو مادر عزیز، محبت داشته باشید.

۴- سفر کرده می آید. سفری در پیش دارید. سودی بدست می آورید. مقامی در نظر دارید. خرید و فروش هر دو خوب است اما مواظب حیله دیگران باشید. آگاه باش تقلید مرگ، خلاقیت است.

۵- مدتها در انتظار تغییر شغل یا مکان می باشید. تا دو ماه دیگر گشایش پیش می آید و آنگاه اقدام کنید. چون بدون مطالعه ضرر خواهید کرد.

۶- سختگیری بی جهت موجب آزار دیگران می شود. پس قدری مهربان و با گذشت باشید تا خود و دیگران راحت زندگی کنید. شما آینده ای بسیار درخشان و روشن در پیش دارید.

۷- حضرت حافظ در بیت های سوم، پنجم و ششم می فرماید:

* مانند نسیم هنگام صبح از چمن گذشت که گل به سبب بوی تو چون صبح، جامه پاره کرد و باز شد.

* بیا غم و غصه دل را به تو بگویم زیرا تو که نباشی، مجال گفت و شنیدن ندارم.

* اگر بهای دیدار تو، جان من باد، من این متاع ناقابل را تقدیم می کنم زیرا وصال تو با ارزش تر از جان من است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

فال حافظ ۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 289 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عاشق و دلباخته مه رویی بی مهر و وفا هستی که حتی خودت هم می دانی بهتر است دل به او نسپاری. اما عنان و اختیار دل از دست تو خارج گردیده و به دنبال اوست. کسان دیگری هم در بند او گرفتارند و اگر تو نیز طالب او هستی باید از جان و دل در این راه مایه بگذاری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا ششم می فرماید:

* محبوب چابک و شیرین و نورسته ۱۴ ساله ای دارم که مانند ماه بدر با تمام وجود حلقه به گوش و عید و زر خریدش هستم.

* از لب شیرین او هنوز بوی شیر شنیده می شود اگر چه از ناز و کرشمه چشم سیاه دلش که عاشق کش می باشد قطره قطره خون تراوش می کند.

* بسیار شایسته است که دل به او نسپارم زیرا هنوز بی تجربه است و بد و خوب را باز نمی شناسد و آیین دلداری را نمی داند.

* عجبا دل ما در پی آن گل نورسته کجا رفت که مدتی است آن را ندیدم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲-از این انتخاب صرف نظر کنید زیرا او بسیار حیله گر است و از روی صداقت عمل نمی کند. پس به فکر کاری و کسی دیگر باشید چون آینده ای درخشان در پیش دارید. حیف است آن را به این عوامل زودگذر و ناپایدار صرف کنید.

۳- اصرار بیش از اندازه بی فایده می باشد چون لوازم ضروری این کار فراهم نمی باشد و در دراز مدت به ضرر خانواده شماست.

۴- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذری نموده و خالصانه از بارگاه ملکوتیش بخواهید که اوضاع را به وفق مراد سازد.

۵- سفر کرده شما کارش فعلاً نیاز به بررسی بیشتر دارد ولی بالاخره انجام می گیرد اما شتاب جایز نمی باشد. شما ۳ فرزند در طالع دارید و همسرتان لجباز و بد اخلاق اما مهربان و ولخرج است. بیشتر مراقب او باشید که به شما نیاز دارد.

۶- اگر به سختی افتادید و می خواهید رها شوید، به مدت ۸ شب با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه الحجر از آیه ۱۰ تا ۱۹ را بخوانید

۷- کاری که در نظر دارید، آینده ای نیکو را رقم نمی زند زیرا موجب اختلاف شدید می گردد. شخصی در کار شما دخالت نابجا دارد. سعی کنید محترمانه از او برحذر باشید.

فال حافظ ۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 252 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی پیش کار خود را عوض کرده ای و اکنون بسیار پشیمانی و در انتظار فرصتی هستی تا به کار اولیه خود بازگردی. فکر می کنی در حال حاضر همکارانت قدر تو را نمی دانند و تلاشت بی نتیجه است. اما نگران نباش و به کار خود ادامه بده زیرا به زودی اوضاع مساعد می گردد و تو به آنچه که لیاقتش را داری، خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ناراحت نباشید که او ارزش زحمات فراوان شما را ندانست. بطوریکه بد عهدی و پیمان شکنی او موجب ناراحتی شما گردید. به شما مژده می دهم که او سزای این عمل را می بیند و حداکثر تا ۱۵ روز دیگر با دلی شکسته به عذر خواهی می آید. پس به شکرانه این کار از لطف خداوند سپاسگزاری کنید.

۲- تلاش و کوشش با سرعت عمل و دقت را همراه سازید و بدانید که موفقیت همگام شما خواهد بود. آن موضوع که در اندیشه شماست، عالی است به شرط آنکه مقدمات آن فراهم گرد.د ولی حتماً عملی می گردد. از رژیم پرهیز داشته باشید که سلامتی شما به خطر افتاده است. شغل و خرید تواما انجام می یابد. پیشنهاد او را رد نکنید.

۳- سعی کنید در کارتان صداقت داشته باشید و شاید همین عدم صداقت درباره آن موضوع، موجب عقب افتادن کار شده است. اگر چه شما هم از کرده خود پشیمان هستید، لازمه آن اراده ای قوی و توکل بر خدا و جبران گذشته می باشد.

۴- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید:

* دل من خواستار آرامش است. اگر ناز و کرشمه گستاخ او و آن گیسوی دلربا مرا رها سازد.

* هر لحظه و هر ساعت از درد و بلا می نالم. زیرا روزگار هر ساعت دل مجروح مرا آزار می دهد و هر لحظه به نوعی رنجم می دهد.

* باز می گویم که حافظ در این حادثه تنها نمی باشد. بلکه در بیابان بی زنهار عشق گروه بی شمار دیگری نیز جان سپرده اند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۵- همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید و با اراده ای قوی دست به کار شوید.

۶- اگر می خواهید تهمت ها بی اثر شوند، سوره مبارکه ابراهیم از آیه ۶ تا ۱۲ را پانزده مرتبه در پانزده شب بخوانید که گشایش بسیار است.

فال حافظ ۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 285 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

جستجو در احوالات دیگران کاری بیهوده است. وقت خود را به تجسس در خصوص کسانی که با تو ارتباطی ندارند تلف نکن و از گفتن هر حرفی در حضور هر کسی خودداری کن هرچند که او به نظر محرم راز آید. به زودی بهار عمر به تو روی می آورد (فرصتی که دیگر تکرار نخواهد شد) از آن نهایت استفاده را ببر و از هم اکنون خود را مهیا کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم، پنجم و هفتم می فرماید:

* پشمینه پوش، کنج صومعه را ترک کرد و در میخانه نشسته زیرا وقتی همه از هر نوع باده می نوشند، به طریق اولی، او نیز می نوشد چون دید حتی نهی کننده شرع هم سبو به دوش می کشد.

* ای ساقی بهار آمد در حالی که پول خرید شراب نیست. پس اندیشه و تدبیری کن که از غم و غصه خون دل به جوش آمد.

* تا کی مانند شمع زبان آوری می کنی و از فقر شکایت می کنی؟ پروانه مراد رسید ای دوست. ساکت شو و دیگر از فقر شکایت نکن.

در بیت آخر می فرماید:

* آنقدر در دنیا عمر کن که طالع جوانت از روزگار پیر ژنده پوش، خرقه سیاهش را قبول کند.

۲- از موقعیتی که برای شما پیش آمده، بخوبی از هوش و استعداد و سرعت عمل خود بهره بگیر. با اقدامی پسندیده، در اجرای این نیت تلاش کن و نگذار دیگران از فرصت ها سوءاستفاده کنند و رقبا پیروز شوند.

۳- از او خبری خوش دریافت می کنید. مسافر شما از موانع و مشکلات عدیده نجات یافته است. به زودی خبرهای خوش می دهد. در مورد فرزندان نگران نباشد که ۴ فرزند در طالع دارید که سومی به مقام رفیع می رسد. بیمار شما تا دو ماه دیگر بهبود می یابد. مسافرت را توصیه نمی کنم. برای خرید موقعیت مناسب است ولی روش فرقی ندارد. ملاقات مهمی در پیش دارید.

۴- اگر می خواهی جاه و مقام و عزتی را کسب کنید و بر رقیبان پیروز شوید، ۶ شب متوالی با معنی و حضور قلب، سوره مبارکه مدثر آیه ۱۳ تا ۲۰ را بخوانید. به پدر و مادر توجه ویژه ای داشته باشید.

فال حافظ ۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 384 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از پیش آمدها و حوادث بد روزگار به خدا پناه ببر، زیرا او بهترین پناهگاه است و تو را از آفات و گزندها حفظ می کند. مدتهاست در انتظار تحولی مثبت در زندگی خود هستی و از زندگی فعلی ات رضایت نداری. بدان که برای تغییر زندگیت و ایجاد این تحول نیاز به یک تلاش و کوشش وسیع است که از دست تو برمی آید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* از زیبارویان بیشتر از این بهره تو نمی باشد. پس اگر به این طالع قانع نمی باشی، برو و فرمان قضا و قدر را دگرگون بساز و طوری کن که بر وفق مرادت باشد.

۲- شما در زندگی سرنوشتی دارید که قضا و قدر الهی آن را رقم زده است ولی این بدان معنی نمی باشد که اختیار و اراده ای نداری. بلکه عین اختیار و آزادی است که می توانید با توکل به خداوند گام بردارید و با نیروی اراده و فعالیت چنان مشهور خاص و عام گردید که همه متعجب و متحیر گردند. زیرا در چهره شما و فرزندانتان نور عشق و عرفان و رستگاری است.

۳- از هجران و فراق کسی یا چیزی یا مکانی سخت ناراحتید. باید بدانید که هر کس سرنوشتی دارد. پس دعا کنید که سرنوشت شما مانند همسایه دیوار به دیوارتان نباشد. زیرا او ناسپاسی کرد و خداوند وی را در معرض املا و استدراج قرار داد.

۴- مژده می دهم که زندگی بسیار درخشانی در انتظار شما و خانواده شما است. بطور مثال در هفته قبل خانواده شما مورد لطف خداوند قرار گرفتند و از ناراحتی بزرگی رهایی یافتند. پس کسی که به ریسمان خداوند چنگ بزند، صد در صد موفق است. بنابراین به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.

۵- هر که روزانه باغچه دلش را به آب تامل و خوداندیشی مهمان نکند، همیشه پژمرده و پاییزی خواهد ماند.

۶- مسافر حالش خوبست. به زودی خبرهای خوش می دهد. توجه به همسر و علاقه به او زندگی شما را شاداب تر می کند. با پدر و مادر مهربان باش. به سخنان او گوش دهید، هر چند اخلاقش غیر قابل کنترل می باشد ولی مهربان و با وفاست.

۷- از رنگ مشکی یا قرمز تند استفاده نکنید بلکه از رنگ های ملایم بهره مند شوید که موجب آرامش روح، ثبات قدم و اعتماد به نفس شما می گردد.

فال حافظ ۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 398 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که به قصد خیر نیتی کرده ای در انجام آن مصر باش و به وسوسه های نفس و سخن دشمنان اعتنایی نکن. زندگی زیبا و آرام خود را بیهوده تلخ مکن. از راهنمایی های افراد با تجربه استفاده کن و از دوستان واقعی خود هیچ چیز را دریغ مدار تا به یاری آنها و توکل به خدا به موفقیت برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- زندگی آسوده ای دارید. آن را به درد و رنج مبدل نکنید. حال که موقعیت و اقبالی به دست شما داده شده، هم بخورید و هم انفاق و محبت به دیگران داشته باشید. این پند را واقعا گوش کنید که قطعا زندگی بهتری در انتظار شما خواهد بود.

۲- دست عشق، شخص عاقل را به زنجیر نکشیده است، بنابراین آدم عاقل فعلا عاشق نمی شود چون هر چیزی زمانی دارد. موقع انجام این نیت هنوز نرسیده است.

۳- اگر چه صد جان فدای دوست باید کرد، اما ممکن است افرادی در لباس دوستی، در حقیقت دشمن باشند. پس باید کاملا مواظب بود. شیطان آنها را وسوسه می کند پس باید شما عقلتان را جمع کنید و گوش دل به سخنان بزرگترها بدهید. فعلا زمان انجام این کار نمی باشد. پس بهتر است صرف نظر کنید.

۴- نذری که کرده اید، ادا کنید و برای بهبود و گشایش سوره مبارکه انشقاق را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش، حاصل می شود. نگران نباشید. این عبارت را حتما به خاطر بسپارید: "کسی که ده ها دفعه روی سنگی بلغزد، مستحق آن است که هر دو پایش بشکند."

فال حافظ ۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 342 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

چشم های خود را باز کن و با چشم بصیرت به وجود خود بنگر. چرا متوجه شأن والای خود نیستی و خود را در گیرودار دنیای بی ارزش مادی اسیر کرده ای؟ این حصار را بشکن و به چیزهای خیلی بالاتر فکر کن. تو می توانی به مراتب عالی معنویت برسی. این جوهر در وجود تو نهفته است، از آن بهره بگیر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:

* اگر از خون دل من بوی خوش آرزومندی و اشتیاق به دیدار یار به مشام می رسد، جای تعجب نیست زیرا من هم مانند آهوی مشکین ختن سالها رنج و محنت کشیده ام.

* به نقش و نگار پیراهن ظرافتی که مانند شمع بر تن دارم، نگاه نکن بلکه آتش پنهان عشق در درونم افروخته شده و زبانه می کشد.

* ای محبوب بشتاب و غرور حافظ را از خود دور ساز تا دیگر با حضور تو به گوش کسی ادعای خودپرستی او نرسد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در موقعیتی قرار دارید و بهتر از آن را طالبید. پس سعی و تلاش فراوان کنید. به شما توصیه می کنم با دقت، سرعت و توکل بر خداوند ادامه دهید. به شرط آنکه تابع احساسات و غرور نشوید. بدانید که در این صورت موفقیت همراه شماست.

۳- شما صاحب نبوغ و استعداد خوبی هستید. با اندیشه توانا و بخت بلند شما تمام مسائل حل می شود ولی کمی خجالتی هستید و حجب و حیا دارید. این صفت آن قدر در شما قوی است که از ابراز عشق هم خودداری می کنید. بسیار بجاست که خود را از قفس و بند خجالت رها سازید و عشق و علاقه خود را ابراز دارید. حتماً موفق خواهید شد.

۴- در آینده نزدیکی خوابی خواهید دید که پرستار چند نفر شده اید. نشانه آنست که به زودی از چند نفر حمایت می کنید و موجب می شوید که آنها به راه راست یا زندگی سالمی برگردند. بدین وسیله شما نزد خداوند اجری عظیم خواهید یافت.

۵- به زودی خبر خوشی دریافت می کنید. همسری مهربان و چهار فرزند شایسته در طالع دارید. به زودی به مسافرت مهمی می روید.

فال حافظ ۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 213 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی با معرفت و وفادار به عهد و پیمان خود هستی. به یاد داشته باش که خوبی همیشه خوب و بدی همیشه ناپسند است و کار خوب بی اجبر و مزد نمی ماند. پس به همین شیوه پسندیده ادامه بده تا در نزد همگان از هر جهت بزرگی و منزلت پیدا کنی و به مقصود دیرین خود برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: پر سرو صدا، دلیر و ترساننده، راستگو، سخاوتمند، نظر بلند، ساده، جنجالی، نجیب، تند خو، جسور، اصیل، عجول، رک گو، واقع بین، سریع الانتقال، پشتکاردار، جدی، لوس و لجباز.

۲- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* آن خواهنده لعل و گوهر گرانبها، اکنون در جهان وجود ندارد وگرنه مهر فروزنده همچنان در کار بدل ساختن سنگ بد گوهر است.

* پس سالکی باید باشد تا آن را که با تیر کرشمه به قتل رساندی، به دیدار جان تازه ای عطا کن زیرا این گرفتار ناتوان همچنان پریشان دل و هراسان است که قبل از آن بود.

* نشان خون دل ما را که پنهان می سازی، هنوز از لب سرخ رنگ تو پیدا و آشکار است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- عجب روزگاریست. این دنیا برای همه پند و عبرت است. بنابراین شما از گذشتگان پند بگیرید و خود را درگیر مسائل پیچیده نسازید تا مغموم و افسرده نشوید. بدترین عامل عدم پیشرفت، تردید است در حالیکه اراده قادر به انجام هر کاری است.

۴- اگر مایل به انجام این کار و این نیت هستید، باید آستین ها را بالا بزنید و اقدام کنید. زیرا صداقت در کار، عامل پیشرفت می باشد. پس با توکل بر خدا اقدام کنید.

۵- برای سرعت بخشیدن به این نیت، لازم است مقدمات آن را فراهم سازید و بدون مطالعه اقدام نکنید.

۶- از مسافر خبری بگیرید که دلش برای شما تنگ شده است. بیمار به حال خود باقی می ماند ولی بهبودی او نسبی است. ازدواج زود است. طلاق راهی طولانی دارد. خرید و فروش چندان تفاوتی ندارد. اندیشه نکن که ازکشیدن بار، دیگر ناتوانی که شانه هایت سنگین شود. در شگفت می مانی از نیروی خویش. در شگفت میمانی که به رغم ضعف خویش، به مرادتان دست خواهید یافت.

فال حافظ ۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 438 از دیوان حافظ

 

تعبیر فال حافظ شما:

خطایی مرتکب شده ای و از جانب او امید بخشایش داری. نگران نباش. او تو را خواهد بخشید، اما مشکل تو را بخشش او حل نخواهد کرد. تو در دام عشقی اسیر شده ای و می بینی که از هیچ کس کاری ساخته نیست. تنها چاره ی تو توکل به خدایی است که همیشه و در همه حال بندگانش را یاری می کند، پس به او و معصومینش توسل بجو.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم می فرماید:

* اگر تو از ما حرکتی بر خلاف ادب دیدی و تقصیر و گناهی یا حرکتی خلاف رسم ادب دیدی، ما به غرامت، جانمان را زیر پای می سپاریم.

* دل حافظ در چین زلف تو گم شد. در شب تاریک، خداوند راهنمای گمشدگان است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- دل در گرو عشق یا کاری دارید که اندیشه شما را مشغول ساخته است. بهترین راه آنست که با توکل بر خدای یگانه اقدام کنید. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سوره مبارکه الانفال، آیه ۵۰ تا آخر را بخوانید که گشایش است.

۳- دل به دریا بزنید و امیدتان به خداوند باشد. از تلاش، اراده و قدرت خود بهره بگیرید. مطمئنا موفق خواهید شد.

۴- مسافر شما حالش بسیار خوبست و جای نگرانی نمی باشد. بیمارتان به زودی شفا می یابد. مسافرت عملی می گردد. گمشده پیدا می شود. خرید و فروش در این موقعیت به صلاح نیست.

۵- مسافرت مهمی در پیش دارید. معامله یا شغلی به شما یا همسر یا پدرتان پیشنهاد می شود که بسیار سودمند خواهد بود.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: دارای زندگی خوب، ولخرج، مهربان، دارای متانت و وقار و با گذشت.

فال حافظ ۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 141 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به خواست خدا گره از کارهایت گشوده شده و چاره کار به دستت آمده. تمام کارها بر وفق مرادت پیش می رود و به زودی مژده وصل و نیکبختی به گوشت خواهد رسید. اکنون که در راه پیشرفت و کامیابی قدم برمی داری تواضع خود را از دست مده چرا که فرد مغرور هرگز پیشرفت نخواهد کرد و به جایی نخواهد رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم و هفتم به شما می فرماید:

* افسوس که نرگس دیده افسونگر محبوب فتنه ای عجیب به پا کرد و دریغا که آن مست از باده حسن و نیکی با عاشقان فرزانه آنچه توانست بی مهری کرد.

* خیال عاشقانه به دل حافظ آتش زد و او را سوزاند. ببینید یار قدیمی با یار خود چه کار کرد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: اهل رقابت، زرنگ، قوی، عجول، شتاب کار، رک و بی پروا، قدرت سنج، عاشق پیشه، استثنایی، جذاب و دلربا، دوستدار تعریف، اهل تفریح و ثروت اندوز.

۳- از دوستت خطا دیده اید، مقصر دوست شما نیست بلکه شخص دیگری است که رابطه شما را خراب کرده و او را وادار به چنین عمل گستاخانه ای نموده است. بنابراین در دوستان خود تجید نظر کنید و مراوده های خویش را به حداقل برسانید.

۴- درمعامله ای زیان دیده اید. او شما را تنها گذاشت. احساس عجیبی دارید. بهترین راه آنست که به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعایی بخوانید و از پیر و مرشد راه استمداد کنید که با توکل به خداوند، موفقیت همراه شما خواهد شد.

۵- به شما نوید می دهم زندگی شما کلاً در تغییر و تبدیل خواهد بود. به طوری که گویی مجدداً متولد شده اید. پس سعی کنید دقت، سرعت عمل و تلاش همراه سازید و استفاده از معلومات استاد با تجربه ای را از یاد نبرید و صحبت آنها را غنیمت دانید. بیمار شفا می یابد. خرید و فروش صلاح نمی باشد. تغییر شغل و مکان زود است.

۶- مسافرتی زیارتی سیاحتی در راه است. معامله ای سود آور در پیش دارید که بر شما مبارک باشد، به شرط آنکه صدقه بدهید و دین لازم را بپردازید و دلی را شاد کنید.

فال حافظ ۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 115 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر می خواهی به مراد دل خود برسی با همه مهربانی و دوستی کن و کینه را از دل بیرون بریز که بیش از حد باعث آزار خودت می شود. از عمر و فرصتی که خدا در اختیارت نهاده نهایت استفاده را ببر زیرا که گردش روزگار می ماند و انسان رفتنی است. حاجتی که در دل داری از خدا بخواه که روا خواهد شد. بهترین چیزی که می توانی از خدا بخواهی آرامش است که هیچ نعمتی بهتر از آرامش روح و روان نیست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: سیاستمدار، با شخصیت، مدیر و مدبر، باهوش، متفکر، نیرومند، نابغه، استثنایی، با استعداد قابل احترام، رفیق باز، کمیاب، با محبت واقعی، پر انرژی، اصلاح طلب، محبوب، زود رنج، وسواسی و دوست نگه دار.

آیا با این ویژگی ها، حیف نیست که خود را ناراحت کنید و اطرافیان را آزار دهید. چرا ؟ واقعاً دنیا این قدر ارزش دارد ؟

۲- شما انسانی با شخصیت هستید اما متاسفانه انتقام گیر و کینه جو نیز هستید. حتماً در رفتار خود تجدید نظر کن. سعی کن دیگران نام تو را با احترام بر زبان بیاورند. نه اینکه با ترس و دلهره و زیر گوش از شما سخن بر زبان آورند.

۳- آینده ای درخشان برای شما رقم خورده. از زندگی نسبتاً خوبی برخوردار هستی، بطوریکه دیگران به شما حسادت می ورزند و قصد تخریب دارند. سخت زیرک و هوشیار باش.

۴- حضرت حافظ در بیت های چهارم و ششم زیبا به شما نصیحت می کند:

* به نگهبان هودج لیلی که تخت روان ماه زیبایان لیلی به فرمان او ستایش شنونده تو را به خدا یادآوری کن که بر مجنون بیچاره گذری کند.

* چون دل خسته و مجروح من با گیسوی تو عهد محبت استوار کرده است. برای رضای خدا به لعل شیرین خود بگو که با بوسه ای دل ما را آرامش بدهد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۵- مسافرت خوبست. خرید خوب است ولی فروش موقعیت ندارد. طلاق عملی است ولی مقدمات ازدواج هنوز فراهم نیست. از مسافر خبری خوش دریافت می کنید. این نیت با حوصله عملی می شود.

۶- در معامله ای که انجام شده، قدری کدورت حاصل گردیده. اشکالی ندارد. امکان فسخ آن وجود دارد ولی درجای دیگری منافع بیشتری کسب می کنید. خرید را به شما توصیه می کنم. از فروش سودی نخواهید برد.

فال حافظ ۲ آبان ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 376 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

شما اکنون در بهار عمر خود به سر می برید و بهتر آن است که تا آنجا که می توانی از لذت های زندگی استفاده کنی و زندگی را بر خود و دیگران سخت نگیری. از چشم حسودان و بدخواهان به خدا پناه ببر و از نعماتی که خدا در اختیارت گذارده است، نهایت استفاده را ببر و حال دل خود را تنها با آنان بازگو که تو را درک می کنند.

نتیجه تفال به فال حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و چهارم می فرماید:

* ای دوستان در موسم بهار و گل بهتر است که به خوشی و شادی بپردازیم. این سخن مرشد است که به جان و دل باید شنید و به کار بست.

* آثار بخشش و رادمردی در کسی نمی بینم و فرصت شادی هم پایان می پذیرد. علاج کار آنست که سجاده را به بهای شرابی عوض کنیم.

* روزگارنوازنده و فریبکارهنرمند کش و قاتل هنر ست که باید ازاین غم ناله سر داد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- اگر وعده های متقابلی که داده اید، عملی گردد، همه چیز به خوبی و خوشی

پیش می رود و ناراحتی پایان می پذیرد. در حالی که راه برای پیشرفت کاملا باز است، شما چنان ترقی خواهید کرد که چشمها، خیره می شوند و از طرفی اوضاع او چنان خوب می شود که همه سخن به مدح او دراز می کنند و او را گرامی داشته و عزیز می دارند.

۳- اگر کسی به شما بدی کرد، او را به خدا و اگذار کنید و در فکر انتقام جویی نباشید، زیرا شما دارای قلبی پاک و مهربان هستید که کینه و عدوات در آن جای ندارد. اگر چه از دیگران ناراحتی ها دیده اید اما صبر و شکیبایی شما موجب کامیابی و پیروزیتان بوده است.

۴- شما فکر می کنید همه چیز با لجبازی و داد و بیداد حل می شود، در حالی که کارها با مهر و محبت، بهتر انجام می پذیرد. شما که زندگی نسبتا آرامی دارید، چرا فریب این مسایل را می خورید، شتاب نکنید.

۵- در ۱۲ شب آینده، خواب خواهید دید که در فراز و نشیبی مانند آسانسور یا تپه ای یا کوه هستید، نشانه معنویت و صعود شما به سوی هدفی است که در انتظار آن می باشید.

۶- اخلاق خوش و گشاده رویی برازنده شما است و این نیت با صبر و شکیبایی انجام می گیرد. او نیز سرش به سنگ خورده و اصلاح می شود.

فال آنلاین حافظ + تفسیر؛ ابتدا نیت کرده و سپس کلیک کنید

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار