فال شمع | فال شمع روزانه | فال شمع امروزفال شمع

فال شمع روزانه شنبه 11 شهریور 1402 | فال شمع روزانه ات را اینجا بخوان

فال شمع روزانه شنبه 11 شهریور 1402 را در خبر ملت بخوانید.

فال شمع روزانه شنبه 11 شهریور 1402 | فال شمع روزانه ات را اینجا بخوان

فال شمع یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک‌ های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود.

برخی از فال شمع برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات و پیشامدهای آینده استفاده می کنند. برخی بر این باور هستند که جمع شدن عناصر چهارگانه در یک ماده آن را دارای انرژی خاص و ماورائی می کند از این رو فال شمع امروز طرفداران زیادی در بین افراد علاقمند به فال و طالع بینی دارد.

فال شمع روشن ساختن باورهای ماست که در ضمیرناخودآگاه ما پنهان شده و به عبارت دیگر آینده‌ای که فال برای ما پیشگویی می‌کند از ضمیر ناخودآگاه ماست نه سرنوشت ما و فال‌گیری نوعی کشف درون شماست. 

فال شمع روزانه امروز شنبه 11 شهریور 1402

فال شمع روزانه متولدین فروردین

رنگ شمع شما: قهوه ای

رنگ قهوه ای در فال شمع روزانه به معنی صلح و بی طرفی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: جارو

تفسیر جارو در فال شمع روزانه:

تغییرات جدید جسمی و روحی در شما رخ خواهد داد.

توصیه روزانه برای متولدین فروردین

امروز شما حتماً باید با خواهر و برادر و یا یکی از دوستان نزدیکتان گفتگویی جدی داشته باشید. حتی اگر شما فکر کنید که همه چیز عالی و خوب است ولی باز هم مشکلی وجود دارد، مثل اینکه مسائل احساسی حل نشده‌ای در خفا وجود دارد. به جای اینکه چشم‌هایتان را به روی این موضوع ببندید، بهترین کاری می‌توانید بکنید این است که بحثی صادقانه و با دیدی باز داشته باشید.

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت

رنگ شمع شما: قرمز

رنگ قرمز در فال شمع روزانه به معنی جذابیت و اشتیاق است.

شکل دیده شده در ظرف آب: لوبیا

تفسیر لوبیا در فال شمع روزانه:

به زودی مشکلات مالی برای شما پیش خواهد آمد

توصیه روزانه برای متولدین اردیبهشت

ورود ماه به ششمین خانه جزئیات باعث می‌شود که احساس کنید سر شما از شدت کار دارد می ترکد. اگرچه شما از اینکه همیشه مشغول باشید لذت می برید، اما از اینکه کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و هیچ کدام از آنها به خوبی انجام نشده اند خوشتان نمی آید. عطارد آهنین وارد نشان شما می‌شود، بنشینید و لیستی از کارهایی که باید به پایان برسانید تهیه کنید.وظایف تان را در اولویت قرار دهید و بعد به سر کارتان بازگردید.

فال شمع روزانه متولدین خرداد

رنگ شمع شما: طلایی

رنگ طلایی در فال شمع روزانه به معنی ثروت، رفاه، قدرت و اعتماد به نفس است.

شکل دیده شده در ظرف آب: پرنده

تفسیر پرنده در فال شمع روزانه:

به‌زودی خبرهای خوبی به شما خواهد رسید.

توصیه روزانه برای متولدین خرداد

یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی ‌آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی فقط تفریح کردن و سرگرمی نیست. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می‌شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می‌شود.

فال شمع روزانه متولدین تیر

رنگ شمع شما: زرد

رنگ زرد در فال شمع روزانه به معنی دوستی، شادی و عزت نفس است.

شکل دیده شده در ظرف آب: سگ

تفسیر سگ در فال شمع روزانه:

دچار کمبود عزت نفس شده‌اید

توصیه روزانه برای متولدین تیر

شما ممکن است به خاطر یک دوست نزدیک یا شریکی که در رابطه با موضوع مهمی که برای شما اهمیت داشته احساس تعهد نکرده، آشفته شده باشید، ولی وقتی که مشکلی بروز می‌کند اوضاع پیچیده تر می‌شود. شاید اگر قبول کنید او بعضی اوقات شخص نامتعادلی می‌شود، باعث تسکین خاطرتان شود. همچنین زمانی که می‌دانید دیگران مخالفت نمی‌کنند، تسلیم شدن برایتان راحت تر است. اگر بتوانید دو طرف این قضیه را ببینید نه فقط  از دیدگاه خودتان، می‌توانید از مقابله و بحث خودداری کنید.

فال شمع روزانه متولدین مرداد

رنگ شمع شما: نقره ای

رنگ نقره ای در فال شمع روزانه به معنی تجلی آرزو و رویا است.

شکل دیده شده در ظرف آب: پر

تفسیر پر در فال شمع روزانه:

خوشحال باشید زیرا مشکلات شما به زودی حل خواهد شد.

توصیه روزانه برای متولدین مرداد

به نظر می‌رسد که روزهای عجیبی در پیش رو دارید و سخت است که بدانید چگونه آنها را تغییر دهید. اما شما حقیقتا درباره این موقعیت حساسی که برایتان پیش آمده نگران نیستید. با این وجود نابهنجاری که بین عقل و احساس تان بوجود آمده به نظر می‌رسد همه چیز را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و انگار هیچ جایی نیست که به شما آرامش و سکوتی که در جستجوی آن هستید را هدیه دهد. اما اکنون می‌توانید آرامش خاطر خود در رویاهایتان را پیدا کنید.

فال شمع روزانه متولدین شهریور

رنگ شمع شما: بنفش

رنگ بنفش در فال شمع روزانه به معنی دانش، قدرت و سلامتی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: قلب

شکل دیده شده در ظرف آب

تفسیر قلب در فال شمع روزانه:

رابطه عاشقانه‌ای پیش رو خواهید داشت.

توصیه روزانه برای متولدین شهریور

امروز تمرکز کردن بر روی وظایفتان برایتان خیلی سخت شده است، برای اینکه ونوس سیاره بخت شما وارد پنجمین خانه تان، یعنی خانه شادی و بازی می‌شود. اگرچه شما عادت ندارید از زیر بار مسئولیت‌هایتان فرار کنید، ولی امروز وسوسه می‌شوید که این کار را بکنید! به خاطر تمام امکانات هیجان انگیزی که دیگران دارند، بیش از اندازه خود را عصبانی نکنید؛ همیشه ضرب المثل «مرغ همسایه غاز است» را به خاطر داشته باشید!!!

فال شمع روزانه متولدین مهر

رنگ شمع شما: نارنجی

رنگ نارنجی در فال شمع روزانه به معنی خلاقیت، اشتیاق، غرور، شکوفایی و فراوانی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: ماه

تفسیر ماه در فال شمع روزانه:

در آینده‌ای نزدیک، خوش اقبالی و پول زیاد به زندگی شما وارد می‌شود.

توصیه روزانه برای متولدین مهر

هم اکنون حل کردن مشکلات احساسی و عاطفی تان بخشی از کار شما می‌باشد، اما ممکن است تا اواخر شب هیچ اتفاقی نیفتد. ممکن است حرفی که شما پیش از این زده بودید، بد تعبیر شده باشد و مشکلی به وجود آورده که تا مدت‌های طولانی باقی مانده باشد. وقتی که این مشکل ظاهر شد، سعی نکنید آن را انکار کنید، وگرنه شروع به پیشرفت و رشد پیدا کردن می‌کند.

فال شمع روزانه متولدین آبان

رنگ شمع شما: سفید

رنگ سفید در فال شمع روزانه به معنی آرامش و تعادل است.

شکل دیده شده در ظرف آب: خانه

تفسیر خانه در فال شمع روزانه:

روزها و اوضاع بهتری در راه است.

توصیه روزانه برای متولدین آبان

امروز شما می‌توانید هم با فرد بازنده‌ای احساس همدردی کنید و هم فرد برنده‌ای را تحسین کنید. که این دو رفتار با هم تناقض دارند. اما تفکرات شما در مورد فرد برنده ممکن است مثل قبل نباشد. شما می‌دانید که به موفقیتهای خارجی در راستای شهرت و خوشبختی بیش از حد بها داده شده است. از نظر شما شخصی ایده‌آل است که مهربان و خلاق بوده و قدرت ریسک کردن را نیز داشته باشد.

فال شمع روزانه متولدین آذر

رنگ شمع شما: آبی

رنگ آبی در فال شمع روزانه به معنی صلح، آرامش، خرد و شفا است.

شکل دیده شده در ظرف آب: ماهی

تفسیر ماهی در فال شمع روزانه:

کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید و به‌زودی مورد تحسین قرار خواهید گرفت.

توصیه روزانه برای متولدین آذر

این روزها احساسات جدید در وجود شما غلیان می‌کنند و تبدیل به آگاهی می‌شوند، اما شما شاید قادر نباشید احساسات خود را به کسانی که اطراف‌تان هستند بشناسانید. بحث در این نیست که می‌خواهید این مساله مثل راز سرپوشیده باقی بماند، بلکه موضوع فقط این است که شما نمی‌توانید لغات مناسبی برای بیان کردن احساسات‌تان و برای تاثیر گذار بودن پیدا کنید. تا جایی که می‌توانید اصلا هیچ قضاوتی نکنید. هرقدر که به خودتان و دیگران کمتر سخت بگیرید، در هفته‌هایی که پیش رو دارید ?ضوع قبل از اینکه آن را با صدای بلند به زبان بیاورید امری حیاتی است. خویشتن داری کار راحتی نیست، اما اگر کمیآرام تر نباشید، واقعه‌ای غیرمنتظره شما را در نیمه راه متوقف خواهد کرد.

فال شمع روزانه متولدین دی

رنگ شمع شما: سبز

رنگ سبز در فال شمع روزانه به معنی پول، رفاه و خوش شانسی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: پل

تفسیر پل در فال شمع روزانه:

راهی جدیدی جلوی شما قرار می گیرد بهتر است در این راه قدم بگذارید و ریسک کنید.

توصیه روزانه برای متولدین دی

فعالیت‌هایی که در این روزهای اخیر انجام داده اید باعث شده است که تا حدودی گیج و گمراه شوید، بهتر است قبل از ادامه ی مسیر در ابتدا به آینده فعالیت‌هایتان نظری داشته باشید، یا یک برنامه ریزی کوتاه مدت داشته باشید و بعد به پیش بروید تا بیش از این گمراه نشوید. از افرادی که در این زمینه  دارای تجربه هستند کمک بگیرید. زیرا اگر بدون مشورت به کارهایتان ادامه بدهید، فعالیت‌هایتان دیگر لذتی برای تان ندارد.

فال شمع روزانه متولدین بهمن

رنگ شمع شما: صورتی

رنگ صورتی در فال شمع روزانه به معنی عشق و شفقت است.

شکل دیده شده در ظرف آب: فنجان

تفسیر فنجان در فال شمع روزانه:

در آینده نزدیک با یکی از آشنایان نزدیک خود دعوای تلخی خواهید داشت

توصیه روزانه برای متولدین بهمن

امروز شانستان را امتحان کرده و در مسائلی که مربوط به سلامتیتان هستند تغییراتی ایجاد کنید. ماه در ششمین خانه شما قرار دارد که مربوط به جزئیات می‌باشد و اکنون به شما توصیه می‌شود به موضوعات کوچکی که می‌توانند خیلی مفید و سازنده باشند توجه کنید. تغییر دادن رژیم غذایی و تمرینات ورزشی تان و تلاش کردن برای داشتن روزی متفاوت می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر زندگی شما داشته باشد.

فال شمع روزانه متولدین اسفند

رنگ شمع شما: سیاه

رنگ سیاه در فال شمع روزانه به معنی پاکسازی چرخه های منفی است.

شکل دیده شده در ظرف آب: کوه

تفسیر کوه در فال شمع روزانه:

دوست خوبی در اطرافتان حضور دارد که به کمک شما مایل است، کمکش را قبول کنید.

توصیه روزانه برای متولدین اسفند

این خیلی گیج کننده است که ندانید به چه کسی می‌توانید اعتماد کنید. توانایی ترسیم شما ممکن است امروز اطلاعات باارزشی برایتان داشته باشد. و این همه آنچه که شما تا به حال می‌دانستید را نقض می‌کند. در فرضیات دیگران غرق نشوید، حتی اگر احساس می‌کنید که مجبور هستید که راهی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید به سختی شما را درگیر می‌کند. چند روزی صبر کنید تا بفهمید که چگونه جنگ تمام می‌شود قبل از اینکه بخواهید یک راه را از میان دیگری به اجبار انتخاب کنید.

استخاره آنلاین با قرآن

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار