برگزاری مناقصات و معاملات از طریق سامانه ستاد؛

شهرداری‌ها مشمول قانون می‌شوند

بنا بر اعلام معاونت حقوقی رییس جمهور، شهرداری‌ها هم مشمول قانون مشمول قانون برگزاری مناقصات شده و معاملات آنها باید از طریق سامانه ستاد انجام شود.

شهرداری‌ها مشمول قانون می‌شوند

این معاونت در بخشی از این نامه نوشت: تمامی شهرداری‌ها موظف به برگزاری مناقصات خود و انجام معاملات در سامانه ستاد هستند که تا پیش از این نیز بسیاری از مناقصات دولتی از جمله مزایده بیش از هزار خودرو خارجی مربوط به سازمان اموال تملیکی نیز در آن انجام شده است.

سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به منظور عملیاتی نمودن تجارت الکترونیکی معاملات دستگاه های اجرایی دولتی با رعایت کلیه مراحل مناقصات و مزایده ها شهریور سال ۸۸ به تصویب هیات وزیران رسید و این قابلیت را برای دستگاههای اجرایی فراهم کرده است که معاملات خود را به صورت آنلاین در بستری امن و شفاف انجام دهند.

سامانه تدارکات الکترونیکی دولت امکان تعامل مستقیم و بی واسطه با تعداد کثیری از خریداران و فروشندگان را در کل کشور برای دستگاههای اجرایی فراهم آورده است.

دستگاه‌های اجرایی خریدار می‌توانند از بین کالاهای قیمت گذاری شده توسط تامین کنندگان ، کالاهایی با مناسب ترین قیمت و کیفیت را انتخاب کرده و خریداری کنند.

 

منبع: ایرنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار