خبر خوش برای متقاضیان مسکن مهر

بذرپاش همچنین با بیان اینکه در 1200 شهر کشور پروژه های ملی مسکن به صورت ویلایی ساخته می شود، اضافه کرد: در شهرهایی هم که زمین اجازه ندهد واحدها به صورت آپارتمانی خواهیم ساخت.

خبر خوش برای متقاضیان مسکن مهر

وزیر راه و شهرسازی در مراسم بهره برداری ۲۲۰۰ مسکن در هشتگرد گفت: کاهش سود تسهیلات نهضت ملی مسکن تا پایان سال نهایی می شود، همچنین ظرفیت مترو هشتگرد ۲ تا ۳ برابر خواهد شد.

مهرداد بذرپاش در حاشیه بهره‌برداری از 2200 واحد مسکن مهر با اعلام این که با همت اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید و مدیریت شرکت عمران شهر جدید هشتگرد امروز 2200 واحد شامل 666 واحد ویلایی مسکن مهر به بهره برداری رسید اظهار کرد: متقاضیان این پروژه بعضا 10 تا 12 سال منتظر تحویل واحدها بوده اند. با توجه به سیاست دولت در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این واحدها در مدت کوتاهی تکمیل و تحویل شد.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته هفته دولت سال آینده مسکن مهر هشتگرد به اتمام می‌رسد. هفته آینده نیز 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس افتتاح می‌شود، در شهر پرند نیز 2500 واحد آماده افتتاح است.

وی با اشاره به آورده متقاضیان مسکن مهر یادآور شد: متقاضیان مسکن مهر بین 40 تا 50 میلیون تومان برای واحدهای خود پرداخت کرده اند که در زمان حاضر این ارقام بسیار متفاوت شده است. برای تامین منابع مالی دولت از منابع در اختیاری تجهیز منابع را انجام می دهد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه آورده متقاضیان مسکن مهر افزایش نمی یابد، گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن من در قالب نهضت ملی مسکن تکمیل و تحویل متقاضیان می شود.

بذرپاش همچنین با بیان اینکه در 1200 شهر کشور پروژه های ملی مسکن به صورت ویلایی ساخته می شود، اضافه کرد: در شهرهایی هم که زمین اجازه ندهد واحدها به صورت آپارتمانی خواهیم ساخت.

وی درباره توافق چینی ها برای ساخت مسکن در ایران نیز گفت: اجازه دهید کار جلو برود.

خبر خوش وزیر برای متقاضیان نهضت ملی مسکن

وزیر راه و شهرسازی از نهایی شدن کاهش سود تسهیلات نهضت ملی مسکن تا پایان سال خبر داد.

مهرداد بذرپاش در حاشیه بهره‌برداری از 2 هزار و 200 واحد مسکن مهر اظهار کرد: مترو هشتگرد به ظرفیت کامل نرسیده و با همکاری شهرداری تهران استانداری در حال پیگیری برای رفع این مشکل هستیم.

وی تاکید کرد: پس از حل مشکلات ظرفیت جابه‌جایی مسافر مترو هشتگرد 2 تا 3 برابر خواهد شد.

وی در رابطه با افزایش قیمت تمام شده قیمت نهضت ملی مسکن افزود: با روش‌های دیگری در حال حل مشکل افزایش قیمت تمام شده واحد‌های نهضت ملی مسکن هستیم تا آورده مردم کاهش پیدا کند. نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن ٢٣ درصد بود که با تاکید رییس جمهور درحال کاهش سود تسهیلات هستیم و با تاکید رییس جمهوری مبنی بر بالا بودن آن، این سود کاهش می یابد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: دو روز قبل در شورای پول و اعتبار جلسه ای برگزار شد که وزارت راه و شهرسازی طرح خود را درباره نرخ سود تسهیلات و کاهش آن ارائه کرد.

بذرپاش با بیان اینکه منتظر نظر کمیته مربوطه در رابطه با سود تسهیلات هستیم تاکید کرد: تا پایان سال کاهش نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن به جمع بندی نهایی می رسد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: در قیمت تمام شده برای متقاضیان در آورده اولیه سختی‌هایی ایجاد شده و برای متقاضیانی که تحت پوششی نهادهای حمایتی هستند روش هایی برای کاهش قیمت تمام شده در نظر گرفته ایم.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار