پس از دو سال، قاتل فراری دستگیر شد

بنا بر اعلام رییس پلیس آگاهی استان کرمان قاتل متواری پس از گذشت 2 سال از وقوع قتل دستگیر شد.

پس از دو سال، قاتل فراری دستگیر شد

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی، با اعلام این خبر، بیان داشت: در تابستان سال 1400 مردی 46 ساله اهل و ساکن شهرستان جیرفت همسر 30 ساله خود را با استفاده از اسلحه شکاری به قتل رسانده و سپس متواری می شود.

وی افزود: بر اساس اخبار واصله پس از وقوع قتل، قاتل به همراه همسر دوم و فرزندانش به یکی استان های مجاور متواری شده است که با تحقیقات انجام شده و اخبار واصله از منابع خبری محل اختفای همسر دوم متهم در یکی از محله های شهر شیراز شناسایی شد. لیکن در تعقیب و مراقبت های نامحسوس چند روزه مشاهده شد که قاتل ترددی در محل ندارد و در ارتباط خود با دیگران تمامی جوانب احتیاط را به شدت لحاظ می کند.

وی افزود: در نتیجه اقدام های فنی گسترده یکی از افرادی که قاتل در شهرستان عنبرآباد به واسطه اجاره زمین های کشاورزی با وی در ارتباط بوده شناسایی و در نهایت محل اختفای وی در روستای چاه سنگی از توابع شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی در یک غافلگیری دستگیر می‌شود.

سرهنگ میرحبیبی ضمن اعلام کشف یک قبضه سلاح شکاری دو لول از متهم بیان داشت: وی انگیزه خود از قتل را بروز اختلافات خانوادگی بر سر یک قطعه زمین کشاورزی اعلام کرده و در نهایت با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شد. 

منبع: رکنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار