چاقوکشی در جشن عروسی باعث قتل شد

در یک مراسم عروسی در تالار قصر الماس خیابان خاوران مردی جوان توسط پسر‌خاله‌اش با ضربه چاقو به قتل رسید که به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

چاقوکشی در جشن عروسی باعث قتل شد

با اعلام این خبر، خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و تیم تشخیص هویت به همراه قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، راهی تالار مورد نظر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان مواجه شدند که از ناحیه قفسه سینه هدف ضربه چاقو قرار گرفته و توسط پسرخاله‌اش به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد، قاتل و مقتول که با یکدیگر از گذشته در کشور افغانستان اختلافات شخصی داشتند و هر 2 نفر مهمان این جشن عروسی بودند.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، در پایان مراسم، قاتل با پسرخاله خود درگیر شده و با همدستی 2 فرد دیگر که دستان مقتول را از پشت سر گرفته بودند، وی را با ضربه چاقو به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت با متهمان متواری شده است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در تالار عروسی، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی از سوی قاضی جنایی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف تالار مسیر تردد عاملان این جنایت هولناک را شناسایی و آنها را دستگیر کنند.

، با دستور بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

 

منبع: تسنیم
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار