ازدحام، همدست سارق را فراری داد

بنا بر اعلام سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می کرد، دستگیر شد و 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد که در جریان دستگیری همدست وی از شلوغی و ازدحام استفاده کرد و فرار کرد.

ازدحام، همدست سارق را فراری داد

سرهنگ کیومرث حسنوند در تشریح این خبر بیان داشت: یکم خرداد ماه سال جاری عملیات کلانتری 145 ونک در حال گشت زنی در محدوده ده ونک تهران به یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسواران را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت خانمی که در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت‌های انتظامی و ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهمان متوقف شد.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: یکی از متهمان برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و شگرد‌های پلیسی متهم دستگیر، ولی همدست وی با استفاده از شلوغی ایجاد شده به صورت پیاده موفق به فرار می شود.

وی ادامه داد: متهم 18 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 10 فقره سرقت مشابه با همکاری همدست متواری اش معترف شد که در این خصوص شناسایی مال باختگان و دستگیری متهم متواری در دستور کار ماموران این کلانتری قرار دارد.

 

منبع: رکنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار