قاتل متواری اهواز دستگیر شد

در یک عملیات ضربتی قاتل اهوازی که متواری بود و زندگی مخفیانه در یکی از محلات شهرستان اهواز داشت، به دام پلیس افتاد و دستگیر شد.

سرهنگ سیروس دریکوند در تشریح این خبر اظهارکرد: اسفند ماه سال گذشته در یکی از محلات اهواز چهار نفر اقدام به قتل مردی کرده و سپس خودروی مقتول را آتش زده و متواری شدند که بلافاصله موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در ساعات اولیه وقوع قتل کارآگاهان پلیس با اقدامات گسترده پلیسی، هویت تمامی متهمان را شناسایی و طی هماهنگی قضایی تعداد سه نفر از ضاربان اصلی دستگیر و روانه زندان شدند.

رییس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه قاتل از مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار متواری بوده تصریح‌کرد: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی در یک عملیات مقتدرانه و ضربتی متهم را پس از مدتی متواری بودن و زندگی مخفیانه در یکی از محلات شهرستان اهواز دستگیر کردند.

سرهنگ دریکوند افزود: در بازرسی از مخفیگاه قاتل فراری یک قبضه سلاح کلاشینکف بهمراه یک خشاب و ۱۷ عدد فشنگ، یک قبضه سلاح تک لول، یک دستگاه خودرو پژو پارس بهمراه سه جفت پلاک سرقتی و مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس، صراحتا به ارتکاب قتل مزبور با انگیزه مسائل شخصی و همچنین ۲ فقره سرقت مسلحانه اعتراف کرده است.

بر اساس این گزارش،پس از تشکیل پرونده قاتل به مرجع قضایی معرفی شد.

 

منبع: ایرنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار