عطاری با فروختن قرص غیرمجاز پلمب شد

بیش از 2 هزار گرم شربت تریاک و یک‌هزار و 220 عدد قرص غیرمجاز توسط رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر در عطاری‌ای در حصارک کرج کشف شد که با هماهنگی مقام قضائی پلمب شد.

عطاری با فروختن قرص غیرمجاز پلمب شد

علی سلیم پور، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز ، امروز در کرج، به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی و نظارت بر اصناف در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از تخلفات و جرائم اشاره کرد و گفت: مجموعه انتظامی با افراد سودجو که سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازند، برخورد قاطعانه و قانونی می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مردمی مبنی بر فروش قرص‌های غیرمجاز توسط متصدی یک عطاری در منطقه حصارک کرج، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت، افزود: ماموران مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی نامحسوس، از صحت خبر اطمینان حاصل کرده و با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی از کشف از ۲ هزار گرم شربت تریاک و یک هزار و ۲۲۰ عدد قرص غیرمجاز در بازرسی از این واحد صنفی خبر داد و بیان کرد: در این رابطه متصدی این واحد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و مغازه وی پلمب شد.

سلیم پور در پایان از مردم خواست در صورت اطلاع یا مواجهه با هرگونه تخلف در اصناف، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع: رکنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار