150 تن گوشت و مرغ منجمد دپو شده در تهران

بیش از 150 تن گوشت و مرغ منجمد در سردخانه‌ای در پایتخت به ارزش 36 میلیارد ریال توسط رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران کشف شد.

150 تن گوشت و مرغ منجمد دپو شده در تهران

سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در راستای برخورد با احتکار کالاهای اساسی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشراف اطلاعاتی خود از احتکار مقدار قابل توجهی گوشت و مرغ در سردخانه مواد غذایی در محدوده جاده قدیم کرج مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی از سردخانه مذکور بازدید کردند که در نتیجه مشخص شد مقادیر فراوانی گوشت و مرغ بدون مجوزهای قانونی در این مکان دپو و احتکار شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: در این عملیات پلیسی 160 تن گوشت و مرغ منجمد و احتکار شده از سردخانه کشف شد.

سرهنگ هدایتی ارزش کالاهای کشف شده را برابر ارزیابیکارشناسان مربوطه 36 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه متصدی سردخانه نیز دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

وی از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

منبع: فارس
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار