مرگ دسته‌جمعی اعضای خانواده

در جاده سیریک – میناب یک تصادف مهیب و مرگبار اتفاق افتاد که باعث کشته‌شدن هشت نفر شد.

مرگ دسته‌جمعی اعضای خانواده

مختار سلحشور، مدیرعامل هلال‌احمر هرمزگان گفت: ساعت ۱۷:۳۳ یکشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲؛ در کیلومتر ۴۰ جاده سیریک- میناب- قبل از شرکت نفت یک دستگاه پژو ۴۰۵ با وانت نیسان باهم تصادف کردند.

مجید سلحشور، فرماندار میناب نیز در این خصوص گفت: عصر دیروز در پی تصادف یک دستگاه خودروی نیسان با پژو 405، متاسفانه 6 نفر از هم وطنان در محور میناب به سیریک، در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند.

وی افزود: در این حادثه که در کلاوی سیریک رخ داده، 2 نفر نیز مصدوم و به بیمارستان میناب منتقل شدند که متاسفانه آنها نیز فوت کردند.

به گفته سلحشور، 7 فوتی این حادثه اعضای یک خانواده بودند و فوتی دیگر، راننده خودروی نیسان بوده که این حادثه تلخ را رقم زد.

سرهنگ مهدی نیکبخت فرمانده پلیس راه هرمزگان هم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حادثه در پی انحراف به چپ خودرو نیسان و برخورد با یک دستگاه خودروی 405 به وقوع پیوست که متاسفانه موجب جان باختن 8 نفر شد.

لازم به ذکر است هرمزگان در هفته‌های اخیر شاهد وقوع چندین تصادف در شرق و غرب این استان بوده که متاسفانه موجب جان باختن شمار زیادی از افراد شده است، در مسیر شرق استان خطرات زیادی در کمین رانندگان وجود دارد که خطر برخورد با خودروهای شوتی سوخت‌بر، قاچاقچیان احشام و برخورد با شتر از مهم‌ترین این خطرات است.

 

منبع: رکنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار