ریزش ساختمان باعث فوت دو نفر شد

دادستان سنقروکلیایی، از بازداشت ۶ نفر در رابطه با ریزش ساختمان در محله سازمانی کوی کنار مسجد سنقر و فوت ۲ نفر خبر داد.

ریزش ساختمان باعث فوت دو نفر شد

ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه، به علت ریزش ساختمان مسکونی و ایجاد آوار در شهرستان سنقرو کلیایی (محله سازمانی کوی کنار مسجد) ۲ نفر (یک پسربچه ۶ ساله و  یک زن ۶۸ ساله) جان باختند و  ۲ نفر دیگر نیز مصدوم شدند. یکی از مصدومان در محل به‌صورت سرپایی مداوا و دیگری که زن بارداری بود برای مداوا به مراکز درمانی استان کرمانشاه انتقال داده شد.

در پی این حادثه حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس و حامد صادقی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان در محل حادثه حاضر و از نزدیک ابعاد حادثه را مورد بررسی و پیگیری قضایی قرار داد.

صادقی اظهار داشت: تاکنون ۶ مسئول و افراد مرتبط با این حادثه به‌دلیل قصور و کوتاهی و نقش مستقیم در رقم زدن این حادثه بازداشت شده‌اند.

دادستان سنقروکلیایی خاطرنشان کرد: تحقیقات قضایی در این راستا هم اکنون ادامه دارد و احتمالا افراد دیگری نیز در پی این حادثه بازداشت خواهند شد.

صادقی درپایان ضمن هشدار جدی به افراد یا شرکت‌هایی که بدون اخذ مجوزهای لازم اقدام به گودبرداری کنند، خاطرنشان کرد: باتوجه به اهمیت موضوع و حفظ جان و مال شهروندان با مسببان برخوردجدی خواهد شد.

 

منبع: رکنا
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار