قتل| قتل زن| قتل شوهر

قتل همسر با یک نیت شوم | مرد جنایتکار همسرش را در یک گودال دفن کرد

جوزف گلین، 70ساله چند هفته قبل از سال نوی میلادی تصمیم هولناکی گرفت.

قتل همسر با یک نیت شوم | مرد جنایتکار همسرش را در یک گودال دفن کرد

مرد 70 ساله برای اینکه بتواند اموال همسرش به نام جکی گلین را تصاحب کند، او را به قتل رساند.

به گزارش همشهری به نقل از فاکس نیوز، جوزف گلین، 70ساله چند هفته قبل از سال نوی میلادی تصمیم هولناکی گرفت. او برای اینکه بتواند اموال همسرش به نام جکی گلین را تصاحب کند، او را به قتل رساند. جکی گلین مالک و اداره‌کننده عمارت تاریخی ریور وود بود؛ یکی از برترین مکان‌های برگزاری مراسم عروسی و رویدادهای مختلف. جکی مدت‌ها بیمار بود و شوهرش جوزف با یک نقشه از پیش تعیین شده، در 16دسامبر از یک پیمانکار خواست تا در حیاط خلوت خانه‌شان گودالی برای سوزاندن زباله‌ها حفر کند.

این مرد سپس در شب سال نوی میلادی با چکش ضربات محکمی به سر همسرش زد و او را در خانه‌اش به قتل رساند. جوزف جسد همسرش را در یک جعبه پلاستیکی قرار داد و حدود 100کیلومتر رانندگی کرد تا آن را به منزل دیگرشان که در حیاط آن گودالی حفر کرده بود، دفن کند. او بعد از دفن کردن جکی، چکش را دور انداخت و خودرو‌اش را در فاصله زیادی از خانه رها کرد.

فردای آن روز وقتی فرزندانش برای دیدن پدر و مادرشان آمدند، سراغ مادر را گرفتند. پدرشان در کمال خونسردی گفت که او به‌خاطر شدت بیماری‌اش و اینکه دکترها بیماری او را لاعلاج تشخیص دادند، افسرده شد و ناگهانی خانه را ترک کرد.

05-06-780x470

جوزف فردای روز جنایت، وسایل جکی را در یک بازار محلی به فروش رساند. همچنین 3روز پس از قتل، با یک مشاور املاک محلی تماس گرفت، تا خانه جکی را در لیست فروش قرار دهد. فرزندان جکی سراغ دکتر مادرشان رفتند و او لاعلاج بودن بیماری جکی را دروغ عنوان کرد. در این شرایط بود که آنها پلیس را در جریان قرار دادند. پلیس تحقیقات خود را برای پیدا کردن جکی آغاز کرد. شواهد و مدارک به‌دست آمده آنها را به کانتی‌دی‌کالب رساند؛

 جایی که خانه دوم جکی در آنجا بود و جسد وی در حیاط خانه دفن شده بود. در تحقیقات مشخص شد که در حیاط خلوت خانه، گودالی به تازگی حفر شده است. مأموران شروع به کندن زمین کردند و کمی بعد جسد جکی را پیدا کردند. به این ترتیب جوزف دستگیر و روز شنبه به قتل، سوء استفاده از جسد و دستکاری مدارک متهم شد. او در بازجویی‌ها به قتل همسرش با انگیزه تصاحب عمارت  تاریخی او اعتراف کرد.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار