آتش سوزی| آتش سوزی در تهران| آتش سوزی در کمپ اعتیاد لنگرود

آتش سوزی در کمپ اعتیاد | عامل مرگ 33 نفر دستگیر شد | اعلام دلیل وحشتناک آتش سوزی در کمپ اعتیاد لنگرود

پلیس از عمدی بودن حادثه آتش سوزی در لنگرود و دستگیری عامل آتش سوزی خبر داد.

آتش سوزی در کمپ اعتیاد | عامل مرگ 33 نفر دستگیر شد | اعلام دلیل وحشتناک آتش سوزی در کمپ اعتیاد لنگرود

آتش سوزی های تلخی در طول تاریخ معاصر  ایران رخ داده است. آتش سوزی سینما رکس، ساختمان پلاسکو، مدرسه شین آباد و مسجد ارگ برخی از مهمترین آنهاست. آتش سوزی فاجعه ای است که می تواند خسارات جانی و مالی فراوانی به جای بگذارد. متاسفانه گاهی یک غفلت کوچک می تواند باعث یک آتش سوزی بسیار بزرگ شود. تازه ترین خبر درباره آتش سوزی در ایران را در ادامه بخوانید.

5روز پس از آتش‌سوزی مرگبار در کمپ ترک اعتیاد لنگرود در شرایطی که شمار قربانیان به 33نفر افزایش پیدا کرده است پلیس از عمدی بودن این حادثه و دستگیری عامل آتش سوزی خبر داد.

به گزارش همشهری، بامداد جمعه 12آبان امسال در جریان آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد گام اول رهایی لنگرود، واقع در استان گیلان 32نفر از مددجویان جان باختند. مصدومان نیز که اغلب دچار سوختگی‌ شدید شده بودند تحت درمان بودند تا اینکه یکی از آنها جان خود را از دست داد تا تعداد جان‌باختگان به 33نفر افزایش پیدا کند.

شامگاه چهارشنبه سردار عزیز‌الله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه متهم آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود عصر چهارشنبه توسط پلیس دستگیر شد، گفت: متهم در اعترافات خود علت آتش‌زدن کمپ را اختلافات شخصی با مالک کمپ ترک اعتیاد اعلام کرده است.

او ادامه داد: متهم ۲۸ساله این جنایت هولناک هنگام فرار از استان در شهرستان رودبار دستگیر شد و اعتراف کرد حوالی ساعت ۵بامداد روز حادثه با بنزینی که از قبل تهیه کرده بود از دیوار پشت کمپ وارد ساختمان شده و اقدام به آتش‌زدن ساختمان کمپ کرده است. متهم در اعترافات خود علت آتش‌زدن کمپ را اختلافات شخصی با مالک کمپ ترک اعتیاد اعلام کرده است.

از سوی دیگر حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس‌کل دادگستری استان گیلان از صدور قرار نظارت قضایی برای مدیرکل بهزیستی استان به لحاظ کوتاهی در انجام وظیفه و عدم‌نظارت بر کمپ‌ها در حادثه آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود خبر داد.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار