آتش سوزی| آتش سوزی در تهران| آتش سوزی در ایران

آتش سوزی وحشتناک در تبریز | دو کودک در آتش سوختند +ویدئو

آتش سوزی در اتوبان شهید کسایی تبریز باعث مرگ دو کودک و مصدوم شدن سه بزرگسال شد.

آتش سوزی وحشتناک در تبریز | دو کودک در آتش سوختند +ویدئو

در طول تاریخ معاصر آتش سوزی های تلخی در ایران رخ داده است. آتش سوزی سینما رکس، ساختمان پلاسکو، مدرسه شین آباد و مسجد ارگ برخی از مهمترین آنهاست. آتش سوزی فاجعه ای است که می تواند خسارات جانی و مالی فراوانی به جای بگذارد. متاسفانه گاهی یک غفلت کوچک می تواند باعث یک آتش سوزی بسیار بزرگ شود. تازه ترین خبر درباره آتش سوزی در ایران را در ادامه بخوانید.

واژگونی یک دستگاه تانکر سوخت از نوع گازوئیل در اتوبان شهید کسایی تبریز منجر به آتش سوزی شد و ۲ کشته و سه مصدوم به جا گذاشت.

این حادثه حدود ساعت ۹ روز جمعه در بخش ابتدایی بخش شرقی اتوبان شهید کسایی به دلیل برخورد تانکر سوخت با یک دستگاه خودرو سواری پراید روی داده است که منجر به آتش سوزی وسیع شد.

رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: نیروهای این مجموعه بلافاصله پس از اعلام حادثه در محل حاضر شده و هم اکنون نیز به انجام ماموریت مشغول هستند.

تلفات آتش سوزی تبریز

دکتر اصغر جعفری روحی اظهار کرد: بر اساس آخرین اخبار از محل حادثه یکی از نیروهای آتش نشانی حاضر در محل نیز دچار مصدومیت جزئی شده است که توسط نیروهای امدادی اورژانس در حال مداواست.

وی گفت: ۲ کودک فوتی این حادثه به پزشکی قانونی و سه مصدوم شامل ( زن حدودا ۳۵ ساله ، ۲ مرد ۲۷ و ۳۵ ساله ) به بیمارستان سینا منتقل شدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای آتش نشانی و خدمات امینی شهرداری تبریز نیز از چندین ایستگاه به محل حادثه اعزام شده اند و در حال انجام اطفای حریق هستند.

علت آتش سوزی چه بود؟

معاون پلیس راه آذربایجان شرقی علت تصادف را خطای انسانی و ناتوانی راننده تانکر در کنترل تریلر اعلام کرد.

سرهنگ احمدی افزود: تانکر حامل سوخت از سرخس به پالایشگاه تبریز در حال حرکت بود که در سرازیری فتح آباد مسیر شرق به غرب اتوبان شهید کسایی محدوده چاوان به علت ناتوانایی در کنترل وسیله نقلیه بعد از برخورد با گاردریل‌های رفوژ میانی به مسیر مخالف منحرف شد و با سواری پراید که در مسیر تبریز ـ تهران در حال حرکت بود برخورد کرد و منجر به آتش سوزی شد.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار