قتل| قتل زن| قتل شوهر

قتل عجیب به خاطر متلک پرانی | آقای ورزشکار مرتکب قتل شد

مرد جوانی که یکی از بچه محل‌های خود را با چاقو به قتل رسانده است دلیل این کار را فاش کرد.

قتل عجیب به خاطر متلک پرانی | آقای ورزشکار مرتکب قتل شد

قتل عملی غیر انسانی و شنیع است که باعث گرفتن جان یک انسان می‌شود. روزانه هزاران انسان در دنیا به قتل می‌رسند. متاسفانه اخبار مربوط به قتل در ایران افزایش پیدا کرده است. افرادی که مرتکب قتل می‌شوند گمان می کنند حقیقت هرگز مشخص نمی شود غافل از اینکه روزی در چنگان قانون گرفتار می شوند. تازه ترین خبر درباره قتل را در ادامه بخوانید.

مرد جوانی که یکی از بچه محل‌های خود را با چاقو به قتل رسانده است دلیل این کار را مزاحمت دوستان مقتول در روز حادثه برای خود و نامزدش اعلام کرد.

به گزارش سایت جنایی، تحقیقات در مورد قتل مرد جوانی که در یکی از خیابان‌های تهران جان خود را از دست داده است زمانی وارد مرحله جنایی شد که ماموران پلیس، امیرحسین علمیردان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران را که شنبه شب وظیفه کشیک قتل پایتخت را هم بر عهده داشت در جریان درگیری مرگبار قرار دادند.

ماموران پلیس به بازپرس جنایی گفتند قربانی این درگیری بر اثر اصابت ضربه چاقو به قفسه سینه‌اش کشته شده و متهم به قتل هم قبل از فرار دستگیر شده است.

به این ترتیب بازپرس کشیک قتل تهران پس از شنیدن اطلاعات اولیه  دستور داد تیم‌های تحقیقات جنایی پزشکی قانونی، اداره تشخیص هویت و اداره دهم پلیس آگاهی تهران به محل اعزام شوند و خود نیز راهی محل حادثه شد.

در بازجویی اولیه از متهم پرونده او خود را  32 ساله و کشتی‌گیری معرفی کرد که به خاطر جرایمی که پیشتر انجام داده 7 سال را پشت میله‌های زندان گذرانده و پس از آزاد شدن سعی داشته زندگی سالمی داشته باشد.

این متهم گفت: به خاطر کیف قاپی، درگیری و سرقت مقرون به آزار  زندان بودم و الان سه ماه است آزاد شده‌ام. در آن سرقت‌ها من نقش زیادی نداشتم. فقط راننده موتور بودم و دوستانم با چاقو افراد را خفت می‌کردند و حبس آن جرم را کشیدم و آزاد شدم. قرار بود هفته بعد عروسیم باشد، می‌خواستم با دختری که 10 سال برایم منتظر مانده بود ازدواج کنم که این اتفاق افتاد. الان دیگر تحمل زندان را ندارم کاش من به جای مقتول مرده بودم. من مقتول را خیلی نمی‌شناختم.

متهم ادامه داد: چند ساعت قبل از درگیری با نامزدم به  پارک رفته بودیم که مقتول و دو دوستش که بچه محل هستیم شروع به متلک پرانی به من و نامزدم کردند. همان موضوع باعث درگیری ما شد که با دخالت مردم و حاضران در پارک ماجرا تمام شد. اما آنها هنوز برایم کری می‌خواندند، بعد از آن من و نامزدم رفتیم و بستنی خوردیم. از بدشانسی سه ساعت بعد در خیابان دوباره به هم برخوردیم و ماجرا شروع شد. به نامزدم متلک می‌گفتند و من که مشروب خورده بودم، حالت عادی نداشتم و مست بود از دست آنها عصبانی و با دوستان مقتول درگیر شدم.  مقتول هم به هواخواهی از دوستانش جلو آمد. من فقط یک ضربه به او زدم، قصد کشتن کسی را نداشتم. کاش من مرده بودم.

در ادامه تحقیقات برادر مقتول مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: برادرم میوه فروش بود، وقتی دیدم برادرم چاقو خورده جلو رفتم و تا جلوی فرار کسی که برادرم را زده بود بگیرم، من دستش را گرفتم و مردم به کمکم آمدند و او را دستگیر کردیم و تحویل پلیس دادیم.

در پی بدست آمدن این نتایج بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد و متهم به قتل هم در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تا تحقیقات در این مورد ادامه یابد.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار