تجاوز| تجاوز به دختر| تجاوز به زن

تجاوز یک پدر به دختر نوجوانش! | پدر متجاوز به اعدام محکوم شد

مرد ایرانی که به مدت چهار سال به دخترش تجاوز می‌کرد به اعدام محکوم شد.

تجاوز یک پدر به دختر نوجوانش! | پدر متجاوز به اعدام محکوم شد

تجاوز اقدام شنیعی است که توسط یک فرد علیه فرد دیگری صورت می گیرد. تجاوز به معنای نزدیکی با یک فرد بدون اجازه و رضایت اوست. حکم تجاوز به زن در ایران اعدام است. تجاوز می تواند تاثیرات روحی بسیار مخربی روی فرد بگذارد. در ادامه خبر تلخ تجاوز یک پدر به دختر نوجوانش را می‌خوانید.

 روزنامه همشهری خبر از حکم اعدام پدری داده که به دختر ۱۴ ساله‌اش به مدت چهار سال تعرض می‌کرده. 

در این گزارش آمده که زمان اطلاع‌رسانی این اتفاق به پلیس به مرداد ۱۴۰۰ بر می‌گردد و عموی این دختر نوجوان پس از شنیدن حادثه از طرف برادره‌زاده‌اش به پلیس مراجعه کرده است. 

برادر این مرد گفته است:«برادر ۴۴ ساله‌ام سال‌هاست که در زمینه خرید و فروش مواد مخدر فعالیت» می‌کند و چندین بار دستگیر شده و به زندان افتاده است.»

افشای تجاوز پدر به دختر نوجوانش

او در مورد تصمیمش برای مراجعه به پلیس گفته است «سحر که ۱۴ ساله است به خانه ما آمد و در حالی که وضعیت جسمی و روحی خوبی نداشت گفت که پدرش از ۴ سال قبل او را مورد آزار و اذیت قرار می‌داده است. هرچند بارها به نامادری‌اش گفته بود اما او باور نکرده و حتی دعوایش هم کرده بود. سحر که فکر می‌کرد من هم حرف‌هایش را باور نمی‌کنم برای اثبات ادعایش فیلمی به من نشان داد که از شدت ناراحتی دیوانه شدم. خیلی فکر کردم چه کار باید بکنم تا اینکه تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس بگویم».

این دختر به پلیس گفته است «۱۰ ساله بودم که مادرم جدا شد و رفت اما من را با خودش نبرد و پیش پدرم ماندم. از همان موقع پدرم من را مورد آزار قرار می‌داد ۴ سال از ترسم به کسی حرفی نزدم. ۱۱ ساله بودم که پدرم برای چهارمین بار ازدواج کرد و من اولین بار موضوع را به نامادری‌ام گفتم اما حرف‌هایم را باور نکرد چون فکر می‌کرد من به خاطر رفتارهای بد پدرم دروغ می‌گویم و می‌خواهم با این بهانه پیش مادرم برگردم. بالاخره تصمیم گرفتم موضوع را به عموی بزرگم بگویم و برای اینکه او حرفم را باور کند آخرین بار از پدرم فیلم گرفتم.»

علت تجاوز پدر به دخترش چه بود؟

در این گزارش آمده کارشناسان پزشکی قانونی آزار و اذیت این دختر نوجوان را تایید کرده‌اند.

پدر این دختر گفته تحت تاثیر مواد مخدر شیشه این کارها را انجام می داده.

این مرد در جلسه دادگاه به اعدام محکوم شده است. 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار