قتل| قتل زن| قتل شوهر

معمای قتل مرد ایرانی | پای زن بلاگر به پرونده قتل شوهرش باز شد | همدستی زن با مرد غریبه!

زن بلاگر می‌گوید بی‌گناه است و همدستش این جنایت را انجام داده است.

معمای قتل مرد ایرانی | پای زن بلاگر به پرونده قتل شوهرش باز شد | همدستی زن با مرد غریبه!

خبرملت: قتل عمل شنیعی است که باعث گرفتن جان یک انسان می‌شود. روزانه هزاران انسان در دنیا به قتل می‌رسند. متاسفانه اخبار مربوط به قتل در ایران افزایش پیدا کرده است. تازه ترین خبر درباره قتل را در ادامه بخوانید. 

زنی که متهم است شوهرش را با همسدتی مردی غریبه به کام مرگ کشانده وقتی در برابر قضات دادگاه کیفری استان تهران ایستاد گفت بی‌گناه است و همدستش این جنایت را انجام داده است.

به گزارش سایت جنایی، پرونده این زن که بلاگر است از سال گذشته و وقتی گشوده شد که شوهر 37 ساله او به نام بهنام ناپدید شد. پلیس که با گزارش مادر بهنام از این ماجرا مطلع شده بود، تحقیقاتی را در این خصوص انجام داد و معلوم شد این مرد 14 سال قبل ازدواج کرده و حالا همسرش مدعی است او به امارات مهاجرت کرده است. نکته قابل توجه در این پرونده پیامک‌هایی بود که بهنام با یک خط موبایل خارجی برای مادرش ارسال کرده اما جواب آن خط را نمی‌داد.

در این میان همسر ۲۹ ساله بهنام به نام سمیرا مورد ظن پلیس قرار گرفت اما در بازجویی‌ها همان حرف‌هایی را زد که به مادرشوهرش گفته بود.

راز این معما زمانی گشوده شد که دختر 6 ساله بهنام واقعیت را به زبان آورد و گفت مادرش با همدستی مردی دیگر پدرش را کشته و جسدش را آتش زده است.

این‌گونه بود که سمیرا مجبور به اعتراف شد و گفت: شوهرم ورزشکار بود اما به قرص‌ ترامادول اعتیاد داشت و همیشه من و دخترم را اذیت می‌کرد. من از طریق اینستاگرام درآمد زیادی داشتم تا اینکه یک روز با یک بلاگر که خودش را به نام سحر معرفی کرده بود، آشنا شدم و با او درددل کردم. بعد از مدتی رابطه ما صمیمی‌تر شد و در قرار حضوری فهمیدم سحر در واقع مردی به نام آریا است که با هویت جعلی در اینستاگرام فعالیت می‌کرد. من از این مرد خواستم کمک کند شوهرم را تنبیه کنیم. او هم با طرح نقشه‌ای با بهنام دوست شد و یک روز که به بهانه‌ای به خانه‌مان آمده بود، به او قرص‌های خواب‌آور داد. وقتی شوهرم خوابید، من و آریا دست و پای او را بستیم. نقشه‌مان این بود که بهنام را آرایش کنیم و از او فیلم بگیریم و تهدید کنیم که اگر من و دخترم را اذیت کند فیلم را منتشر می‌کنیم؛ اما بهنام یکدفعه بیدار شد و آریا او را با چاقو زد و فرار کرد.

ماموران در گام بعدی آریا را که مردی سابقه‌دار است، دستگیر کردند. او به قتل اعتراف کرد و گفت جسد مقتول را همراه سمیرا به سایت زباله در اطراف تهران بردند و آتش زدند.

آریا که مدعی بود به دستور سمیرا شوهر او را کشته در مراحل بعدی تحقیقات ادعا کرد این زن بی‌گناه است و اصلا قراری برای قتل گذاشته نشده بود.

در نهایت پرونده تکمیل و به دادگاه کیفری استان ترهان ارجاع شد. در جلسه دادگاه اولیای دم مقتول خواستار قصاص قاتلان شدند و دختر متوفی نیز مشاهداتش را شرح داد. سپس آریا در جایگاه قرار گرفت و این بار گفت سمیرا قاتل اصلی است.

آریا گفت: من قبلا به خاطر سمیرا قتل گردن گرفته بودم اما او شوهرش را کشت. سمیرا وقتی شوهرش بیدار شد با چاقو به او ضربه زد.

سمیرا نیز قتل را گردن آریا انداخت و به این ترتیب ادامه رسیدگی به این پرونده به بعد موکول شد تا اینکه بالاخره دو متهم برای دومین بار به دادگاه منتقل شدند.

بهنام بار دیگر تاکید کرد: من در قتل دستی نداشتم و به خاطر سمیرا قتل را گردن گرفتم. این زن به تنهایی شوهرش را کشت و این موضوع را حتی دختر خردسال او هم تایید می‌کند. من فقط در حمل جنازه به سمیرا کمک کردم.

سمیرا نیز گفت: من قاتل شوهرم نیستم . دستور کشتن او را هم ندادم. این آریا بود که بهنام را به قتل رساند.

در نهایت هیات قضات وارد شور شدند تا رای پرونده را صادر کنند.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار