قتل| قتل زن| قتل شومر

قتل داماد خانواده توسط برادران همسر! | قتل و خونریزی با ضربات چاقو

قتل داماد خانواده پس از یک درگیری اتفاق افتاد. اما دلیل این درگیری چه بود؟

قتل داماد خانواده توسط برادران همسر! | قتل و خونریزی با ضربات چاقو

خبرملت: قتل عمل شنیعی است که باعث گرفتن جان یک انسان می‌شود. روزانه هزاران انسان در دنیا به قتل می‌رسند. متاسفانه اخبار مربوط به قتل در ایران افزایش پیدا کرده است. تازه ترین خبر درباره قتل را در ادامه بخوانید. 

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های شهر ایلام خبر داد و گفت: قاتلان در کمتر از 3 ساعت پس از ارتکاب جرم توسط پلیس دستگیر شدند.

به گزارش سایت جنایی، سرهنگ حسین نجفی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری دریکی از محلات شهر ایلام بلافاصله عوامل گشت انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در محل مشخص شد فردی 44 ساله به علت اختلافات خانوادگی با برداران همسرش درگیر شده و با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه ماموران در همان لحظات اولیه قاتلان را شناسایی کردند، گفت: با اقدام به موقع کارآگاهان پلیس آگاهی قاتلان در کمتر از3 ساعت در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه متهمان علت انگیزه خود را اختلافات خانوادگی اعلام کردند، بیان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار