زن کلاهبردار| زن خلافکار| کلاهبرداری

دو خواهر شیاد اینستاگرام را به هم ریختند | گرفتاری ۳۰ نفر در دام دو خواهر کلاهبردار

خواهران شیاد با صفحه‌ای در اینستاگرام دست به کلاهبرداری 800 میلیون تومانی زدند.

دو خواهر شیاد اینستاگرام را به هم ریختند | گرفتاری ۳۰ نفر در دام دو خواهر کلاهبردار

خبرملت: دو خواهر فریبکار که با دایر کردن صفحه‌ای در اینستاگرام موفق به کلاهبرداری ۸۰۰ میلیون تومانی با وعده فروش اسباب‌بازی شده بودند، بازداشت شدند.

به گزارش جوان، سرهنگ داوود معظمی‌گودرزی، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: چند روز قبل مردی وارد پلیس فتای تهران شد و گزارش یک کلاهبرداری را اعلام کرد. او گفت هنگام جست‌وجو در اینستاگرام متوجه صفحه فروش اسباب‌بازی شدم که کالاهایش را با قیمت خیلی مناسبی برای فروش عرضه کرده بود. بعد از بررسی قیمت‌ها، تصمیم به خرید گرفتم، برای همین با مدیر صفحه که به نظر می‌رسید دختری جوان باشد تماس گرفتم. بعد از توافق بر سر قیمت اسباب‌بازی‌هایی که انتخاب کرده بودم، گفت که باید بخشی از پول را به صورت بیعانه به شماره کارتی که در اختیارم می‌گذارد، واریز کنم تا او آن‌ها را برایم ارسال کند که قبول کردم. بعد از واریز پول هرچه با شماره او تماس گرفتم دیگر به تماس‌هایم جواب نداد که تصمیم به شکایت گرفتم.

بعد از مطرح شدن این شکایت، مأموران پلیس در این باره تحقیق کردند و بعد از بررسی اطلاعاتی که شاکی در اختیارشان گذاشته بود، گردانندگان صفحه را که دو خواهر بودند، شناسایی و آن‌ها را در شرق تهران بازداشت کردند. آن‌ها در بازجویی‌ها به کلاهبرداری‌های سریالی به این شیوه اعتراف کردند و گفتند با کلاهبرداری از ۳۰ نفر موفق شده‌اند ۸۰۰ میلیون تومان به جیب بزنند.

یکی از متهمان گفت: مدتی قبل بعد از مشورت با خواهرم تصمیم گرفتیم به این شیوه از مردم کلاهبرداری کنیم. ما عکس اسباب‌بازی‌های گران‌قیمت را با قیمت پایینی در صفحه‌مان منتشر می‌کردیم. وقتی مشتریان تماس می‌گرفتند از آن‌ها می‌خواستیم بخشی از پول را به صورت بیعانه واریز کنند. بعد از واریز پول هم دیگر به تماس‌هایشان جواب نمی‌دادیم تا اینکه بازداشت شدیم.

 

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار