تیراندازی در بیمارستان؛ عاملان متواری شدند

بنا بر اعلام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در یک بیمارستان استان کرمان با سلاح شکاری در ساعات بامداد امروز تیراندازی شد.

تیراندازی در بیمارستان؛ عاملان متواری شدند

بامداد امروز (پنجشنبه) در بیمارستان شهرستان منوجان در جنوب کرمان تیراندازی شده است که رییس علوم پزشکی جیرفت ضمن تایید این حادثه گفت که سه نفر در این رویداد مجروح شده اند.

علی اصغر خیرخواه رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت  توضیح داد: فردی چاقو خورده به بیمارستان آورده می شود که طرفین نزاع هم به بیمارستان می آیند و یکی از آنان با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی می کند و سه نفر از قسمت پا مصدوم شدند.

وی اظهار کرد: بعد از درگیری در داخل بیمارستان فردی که اقدام به تیراندازی کرده بود و سایر عاملان نزاع از محل متواری شدند.

خیرخواه در پاسخ به اینکه باتوجه به بالا بودن درگیری های مسلحانه در جنوب استان چه تدابیری در این زمینه داشته اید گفت: پیشتر با قراردادهایی که داشتیم پلیس فقط یک سرباز را مستقر می کرد که او هم با توجه به موقعیتی که دارد و همچنین نداشتن آموزش مناسب در مواجهه با چنین شرایطی زیاد ورود نمی کرد و در عمل موثر نبود، به همین دلیل و با توجه به هزینه های مالی که متحمل می شدیم دیگر قراردادها را تمدید نکردیم.

خیرخواه ادامه داد: پلیس حضور خود را مشمول قرارداد و دریافت هزینه هایی می کند که امیدواریم در شورای تامین تصمیمی برای استقرار آنها بدون دریافت هزینه گرفته شود.

رییس بیمارستان منوجان نیز در مصاحبه با یکی از رسانه های محلی از دیر رسیدن ماموران انتظامی در این رویداد گلایه کرده بود.

منوجان در منتهی الیه جنوب غربی استان کرمان و نزدیکترین شهرستان به استان هرمزگان است؛ شهر منوجان حدود ۳۹۰ کیلومتر با مرکز استان کرمان فاصله دارد.

 

منبع: دنیای اقتصاد
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار