مزاحم زنان با عنوان جعلی سردار دستگیر شد

بنا بر اعلام رئیس پلیس آگاهی پایتخت پیرمرد شیطان‌صفتی که با جعل عنوان سردار در استان‌های مختلف و تهران دست به آزار و اذیت زنان و کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

مزاحم زنان با عنوان جعلی سردار دستگیر شد

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی؛ رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اوایل شهریور ماه سال 99 پرونده ای از کلانتری 179 خلیج به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد که در آن مردی با نقش پردازی در پوشش مامور اقدام به آزار و اذیت زن جوان کرده بود.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست زن جوان را هدف تحقیق قرار دادند و مشخص شد مردی حدودا 50 ساله با ریش سفید و درشت اندام در نقش یک مامور به سراغ زن جوان رفته و به بهانه‌های واهی و با تهدید که وی باید 3 روز به بازداشت پلیس برود زن جوان را به یک ساختمان که ادعا می کرده مقر پلیس است کشانده و سپس با تهدید در راه پله‌های ساختمان خالی از سکنه نقشه شوم خود را به اجرا گذاشته است.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: تحقیقات برای دستگیری متهم آغاز شد و دوربین‌های مداربسته در نزدیکی صحنه جرم مورد بازبینی قرار گرفت و تصویر مرد شیطان‌صفت در دوربین‌های مداربسته یکی از بیمارستان‌ها پایتخت بدست آمد اما در ادامه مسیر کارآگاهان هیچ سرنخی از متهم به دست نیاوردند و تلاش برای دستگیری متهم در دستور کار قرار داشت.

رییس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: با گذشت 3 سال از این پرونده اوایل اردیبهشت ماه امسال یک زن دستفروش در تماس با پلیس 110 عنوان می‌کند که یک مرد در نقش سردار یکی از ارگان‌های نظامی به سمت وی رفته و ادعا کرده می‌تواند یک وام کم بهره برای او بگیرد!

وی افزود: با تماس این زن به پلیس 110 ماجرا به کارآگاهان اداره 16مخابره شد و با توجه به مشخصات ظاهری که زن جوان به پلیس گزارش کرده بود کارآگاهان احتمال دادند که این مرد همان شیطان صفت تحت تعقیب است که در ادامه زن دستفروش به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران حاضر و زمانیکه تصویر مرد شیطان صفت را که از دوربین های بیمارستان به دست آمده بود مشاهده کرد او را همان سردار قلابی معرف کرد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان با تحقیق از زن جوان سرنخ های مهمی به دست آوردند و هویت متهم که یکی از مجرمان سابقه دار است به دست آمد.

سرهنگ گودرزی گفت: با شناسایی شدن متهم عملیات دستگیری این مرد شیطان‌صفت آغاز شد و با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم در نزدیکی یک مسافرخانه در میدان فردوسی ردزنی شد و کاراگاهان در یک عملیات پلیسی مرد شیطان صفت را دستگیر شد.ژ

رییس پلیس آگاهی تهران متذکر شد: کارآگاهان در ابتدا زن جوان را که هدف اقدام شیطانی این مرد قرار گرفته بود به پلیس آگاهی دعوت کرده و وقتی در برابر وی قرار گرفت او را همان مرد شیطان‌صفت معرفی کرد.

 

منبع: تسنیم
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار