دلار سقوط کرد

قیمت روز کامودیتی‌ها در روز 22 خرداد ماه 1402 اعلام شد به طوری که هر اسکناس دلار امروز در نیمه کانال ۴۷ هزار تومان در حال مبادله است.

دلار سقوط کرد

نرخ دلار صرافی ملی در ادامه روند کاهشی خود امروز ۴۱ هزار و ۵۱۴ تومان و یورو ۴۴ هزار و ۶۱۰ تومان اعلام شد. در تابلوی معاملاتی مرکز مبادله ارز و طلای ایران نیز نرخ حواله دلار ۳۷ هزار و ۷۴۰ تومان اعلام شد. دلار در بازار آزاد هم که از دیروز در کانال ۴۷ هزار تومان در حال مبادله است، هم‌اکنون در نیمه کانال ۴۷ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

بر اساس این گزارش، در بین کامودیتی‌ها، معاملات نفت برنت دریای شمال که هفته گذشته میلادی را با قیمت ۷۵ دلار و ۴ سنت در هر بشکه به پایان برده بود، هفته میلادی را با یک دلار و ۹۷ سنت کاهش آغاز کرد و هم‌اکنون با قیمت ۷۳ دلار و ۷ سنت در حال دادوستد است. هر اونس فلز زرد نیز هفته میلادی را با ۱۹۶۳ دلار و ۷۴ سنت آغاز کرده است که نسبت به هفته گذشته حدود سه دلار افزایش نشان می‌دهد.

بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از بازار سکه و طلا، سکه امامی با یک پله سقوط به کانال پایین‌تر، امروز به ۲۷ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان کاهش نشان می‌دهد. ربع سکه هم یک کانال به عقب برگشت و در حال حاضر با قیمت ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در حال معامله است.

امروز همچنین طلای ۱۸ عیار هم با کاهش ۸۴ هزار و ۵۰۰ تومانی، با قیمت ۲ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۸۰۰ تومان در حال خرید و فروش است.

 

منبع: صدای بورس
  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار