قیمت طلا | قیمت طلا امروز | جزئیات قیمت طلا | قیمت طلا امروز چند شد؟

قیمت طلا امروز شنبه 8 بهمن ماه 1401 | جزئیات آخرین تغییرات قیمت طلا

قیمت طلا امروزشنبه 8 بهمن ماه 1401 را در سایت خبر ملت بخوانید.

قیمت طلا روزهای پر افت و خیزی دارد. قیمت طلا افزایش زیادی داشت .دلیل اصلی افزایش قیمت طلا و سکه نوسان نرخ ارز می باشد چون تقاضا در بازار روال عادی دارد و انس جهانی طلا هم تغییر خاصی نداشته است. طی روزهای اخیر بازار طلا با موجی از افزایش قیمت‌ها روبرو بوده و قیمت طلا و سکه به شدت رشد کرده است. این روند چشم‌اندازی از سودآوری را برای سرمایه‌های خرد و پول‌های سرگردان ترسیم کرده و مردم را به سمت بازار طلا و سکه کشانده است.

قیمت طلا امروز شنبه 8 بهمن 1401

هر گرم طلا ۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۳۵۰۰ تومان کاهش، ۲,۱۰۳,۶۰۰ تومان نرخ گذاری شد.هر مثقال طلا 18 عیار در بازار امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۶۰۰۰ تومان کاهش، ۹,۱۱۶,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.هر اونس طلا با افزایش ۰.۰۹ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱,۹۲۸ معامله شد.

قیمت طلاسکه امامی در بازار امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۴۶۳۰۰۰ تومان افزایش، ۲۴,۸۰۱,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.نیم سکه با افزایش ۰.۶۸ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان معامله شد.ربع سکه در بازار امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۵۰۰۰۰ تومان افزایش، ۹,۳۰۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.هر سکه گرمی با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان معامله شد.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۲ روز پیش تا ۲,۱۰۷,۱۰۰ (دو میلیون و یکصد و هفت هزار و یکصد ) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ مصادف با ۲۸ ژانویه ۲۰۲۳ - با کاهش ۰.۱۶ درصدی به ۲,۱۰۳,۶۰۰ (دو میلیون و یکصد و سه هزار و ششصد ) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا 18 عیار

امروز هر مثقال طلا 18 عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر مثقال طلا 18 عیار که ۲ روز پیش تا ۹,۱۳۲,۰۰۰ (نه میلیون و یکصد و سی و دو هزار) تومان رسیده بود، امروز - شنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ مصادف با ۲۸ ژانویه ۲۰۲۳ - با کاهش ۰.۱۷ درصدی به ۹,۱۱۶,۰۰۰ (نه میلیون و یکصد و شانزده هزار) تومان رسید.

قیمت اونس طلا

امروز هر اونس طلا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۹۲۶ (یک هزار و نهصد و بیست و شش ) رسیده بود، امروز - شنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ مصادف با ۲۸ ژانویه ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۰۹ درصدی به ۱,۹۲۸ (یک هزار و نهصد و بیست و هشت ) رسید.

منبع: اقتصاد

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار