قیمت طلا | قیمت طلا امروز | قیمت طلا امروز چند شد؟

قیمت طلا امروز پنجشنبه1 دی ماه 1401 | جزئیات آخرین تغییرات قیمت طلا

قیمت طلا امروز پنجشنبه 1 دی ماه 1401 را در سایت خبر ملت بخوانید.

قیمت طلا امروز پنجشنبه1 دی ماه 1401 | جزئیات آخرین تغییرات قیمت طلا

قیمت طلا روزهای پر افت و خیزی دارد. قیمت طلا افزایش زیادی داشت .دلیل اصلی افزایش قیمت طلا و سکه نوسان نرخ ارز می باشد چون تقاضا در بازار روال عادی دارد و انس جهانی طلا هم تغییر خاصی نداشته است. طی روزهای اخیر بازار طلا با موجی از افزایش قیمت‌ها روبرو بوده و قیمت طلا و سکه به شدت رشد کرده است. این روند چشم‌اندازی از سودآوری را برای سرمایه‌های خرد و پول‌های سرگردان ترسیم کرده و مردم را به سمت بازار طلا و سکه کشانده است.

قیمت طلا امروز پنجشنبه 1 دی 1401

هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۱.۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱,۷۹۲,۹۰۰ تومان معامله شد.هر مثقال طلا 18 عیار با افزایش ۱.۳۶ درصدی نسبت به روز قبل ، ۷,۷۶۱,۰۰۰ تومان معامله شد.هر اونس طلا در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۰.۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۵ کاهش، ۱,۸۱۸ نرخ گذاری شد.

قیمت طلاسکه امامی در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۰ تومان بدون تغییر، ۱۸,۳۸۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.نیم سکه با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان معامله شد.ربع سکه با افزایش ۰.۲۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۸,۹۵۰,۰۰۰ تومان معامله شد.هر سکه گرمی با افزایش ۰.۰۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴,۳۰۰,۰۰۰ تومان معامله شد.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار

امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۱,۷۶۷,۷۰۰ (یک میلیون و هفتصد و شصت و هفت هزار و هفتصد ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۱ مصادف با ۲۲ دسامبر ۲۰۲۲ - با رشد ۱.۴ درصدی به ۱,۷۹۲,۹۰۰ (یک میلیون و هفتصد و نود و دو هزار و نهصد ) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا 18 عیار

امروز هر مثقال طلا 18 عیار مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر مثقال طلا 18 عیار که روز قبل تا ۷,۶۵۵,۰۰۰ (هفت میلیون و ششصد و پنجاه و پنج هزار) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۱ مصادف با ۲۲ دسامبر ۲۰۲۲ - با رشد ۱.۳۶ درصدی به ۷,۷۶۱,۰۰۰ (هفت میلیون و هفتصد و شصت و یک هزار) تومان رسید.

 

قیمت اونس طلا

زامروز هر اونس طلا مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۸۱۸ (یک هزار و هشتصد و هجده ) رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۱ مصادف با ۲۲ دسامبر ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۰۱ درصدی به ۱,۸۱۸ (یک هزار و هشتصد و هجده ) رسید.امروز هر اونس طلا مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۸۱۸ (یک هزار و هشتصد و هجده ) رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۱ مصادف با ۲۲ دسامبر ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۰۱ درصدی به ۱,۸۱۸ (یک هزار و هشتصد و هجده ) رسید.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار